Achiziție - Achiziționarea lucrărilor de reparație curente a încăperilor de la demisolul în clădirea administrativă din str. V. Lupu 18, municipiul Chișinău

Achiziție Direcția generală pentru administrarea clădirilor Guvernului Republicii Moldova

Informație generală

Achiziționarea lucrărilor de reparație curente a încăperilor de la demisolul în clădirea administrativă din str. V. Lupu 18, municipiul Chișinău
310,000.00 MDL
desemnare câștigător
ocds-b3wdp1-MD-1750860417404

Achiziționarea lucrărilor de reparație curente a încăperilor de la demisolul în clădirea administrativă din str. V. Lupu 18, municipiul Chișinău, in conformitate cu anuntul de participare și caietul de sarcini


Achiziție de valoare mică
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
25/06/2025 17:12
clarificări
26/06/2025 18:00
depunere
30/06/2025 08:00
deschidere oferte
30/06/2025 08:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 25/06/2025 14:45
Trezoreria de Stat

suma planificată 310,000.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
310,000.00 MDL 45200000-9 Lucrări de reparație curente a a încăperilor de la demisol în clădirea administrativă din str. V. Lupu 18,municipiul Chișinău 1 Bucata 02.07.2025 - 31.12.2025
Piața Marii Adunări Naționale, 1

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
anunt de participare.pdfbiddingDocumentsAchiziție-anunt de partcipare25/06/2025 17:12Descarca
caiet de sarcini.docxbiddingDocumentsAchiziție-caiet de sarcini25/06/2025 17:12Descarca
caiet de sarcini.docxbiddingDocumentsLucrări de reparație curente a a încăperilor de la demisol în clădirea administrativă din str. V. Lupu 18,municipiul Chișinău-caiet de sarcini25/06/2025 17:12Descarca

Persoană de contact

Clarificări

achitarea
pentru Achiziție
26.06.2025 12:36

Va fi posibil procese verbale la anumite lucrari de dat la plata?Multumim

Răspuns:

26.06.2025 13:04

Buna ziua! Stimate operator economic, conform cerințelor cadrului legal și legii bugetului, toate achitările sunt efectuate in baza procesului verbal de terminare a lucrarilor semnate de comisia constituita in cadrul instituției, deci plăți in avans nu se acceptă. Multumim pentru intelegere! O zi reusita

contract
pentru Achiziție
26.06.2025 13:42

Nu avans dar indeplinirea lucrarilor.Ceva incurcati.Pe un anumit tip de lucrari se da proces verbal si se accepta de beneficiar.

Răspuns:

26.06.2025 13:52

Buna ziua! Stimate operator economic, suntem instituție publică și respectarea cerintelor cadrului legal este o obligație! Toate obiecțiile sau solicirtarile ce parvin din momentul deschiderii ofertelor, sunt la discreția grupului de lucru în conformitate cu cerințele cadrului legal. Multumim! O zi reușită!

Participanți

Lucrări de reparație curente a a încăperilor de la demisol în clădirea administrativă din str. V. Lupu 18,municipiul Chișinău 310,000.00 MDL
29/06/2025 17:19
304,075.40 MDL
Ofertă acceptată