Achiziție - servicii de elaborare a documentației de proiect și de deviz pentru construcția noului sediu al Judecătoriei Orhei

Achiziție AGENTIA DIGITALIZARE IN JUSTITIE SI ADMINISTRARE JUDECATOREA

Informație generală

servicii de elaborare a documentației de proiect și de deviz pentru construcția noului sediu al Judecătoriei Orhei
2,916,667.00 MDL
anulat
ocds-b3wdp1-MD-1750333437511

servicii de elaborare a documentației de proiect și de deviz pentru construcția noului sediu al Judecătoriei Orhei


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Da
limba: Romana

publicată
19/06/2025 14:55
clarificări
04/07/2025 10:00
depunere
25/07/2025 10:00
deschidere oferte
28/07/2025 15:00
analiză
desemnare câștigător
contract
Procedură anulată
Cancellation of an invalid procedure.

Surse de finanțare

data validării: 19/06/2025 15:53
Trezoreria de Stat

suma planificată 2,916,667.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare Pas minim CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare Deschidere oferte Link Public
2,916,667.00 MDL 2,916.67 MDL 71200000-0 Documentația de proiect pentru construcția noului sediu al Judecătoriei Orhei din str. Unirii nr.156 or. Orhei 1 Unitate Lot anulat 2025-07-28 15:00:00

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
202506191446_anunt de participare (Orhei ADJAJ1).semnat.pdfbiddingDocumentsAchiziție-19/06/2025 14:55Descarca
202506191446_caiet de sarcinii (1).semnat.pdfbiddingDocumentsAchiziție-19/06/2025 14:55Descarca
202506191446_duae_ro_0.docbiddingDocumentsAchiziție-19/06/2025 14:55Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Conditiile de finantare pentru elaborarea proiectului
pentru Achiziție
23.06.2025 13:51

Buna ziua. Dorim sa cunoaste conditiile de finantare pentru elaborarea serviciilor de proiectare, si anume daca platile se vor efectua pe parcursul elaborarii proiectului?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

24.06.2025 16:33

Stimate operator economic, Vă mulțumim pentru interesul manifestat față de procedura de achiziție inițiată de Agenția Digitalizare în Justiție și Administrare Judecătorească. Cu referire la solicitarea Dvs. privind condițiile de finanțare pentru serviciile de elaborare a documentației de proiect, vă informăm că, în conformitate cu documentele de atribuire și condițiile contractuale, plata pentru serviciile prestate se va efectua etapizat, în baza actelor de predare-primire a lucrărilor executate, semnate de ambele părți. Concret, plățile se vor efectua după acceptarea de către autoritatea contractantă a livrabilelor corespunzătoare fiecărei etape tehnice, astfel cum sunt acestea stabilite în contractul ce urmează a fi semnat cu operatorul economic câștigător. Etapele și tranșele de plată vor fi detaliate în contract, în conformitate cu graficul de executare a lucrărilor de proiectare. Totodată vă comunicăm despre faptul că anunțul respectiv va fi anulat și republicat din nou cu excluderea bifei licitație electronică.

... afișează tot conținutul

Legea nr. 131, art. 63
pentru Achiziție
23.06.2025 14:12

Articolul 63, partea (1) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice prevede că „Anumite contracte de achiziții publice de lucrări şi anumite contracte de achiziții publice de servicii care au ca obiect activităţi intelectuale, cum ar fi proiectarea de lucrări, nu pot face obiectul licitaţiilor electronice”. Mai mult, Articolul 7 din Regulamentul privind achizițiile de bunuri și servicii prin solicitarea ofertelor de preț aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 987 din 10/10/2018 prevede că contractele de achiziții publice pentru achiziționarea de bunuri sau prestarea de servicii care nu pot face obiectul licitației electronice sunt aprobate de desfășurarea altor tipuri de proceduri de achiziții publice, respectiv licitație deschisă și limitată, negocieri cu publicarea prealabilă a unui anunț privind participarea și dialogul competitiv. Având în vedere faptul că la publicarea unei licitații pentru solicitarea de oferte de preț pentru achiziționarea de servicii pe platformă, nu este posibilă eliminarea funcției de „licitație electronică”, va trebui să anunțați o procedură de achiziție publică repetată, dar nu solicitând oferte de preț, ci prin efectuarea de licitații deschise. Este demn de remarcat faptul că, în acest fel, programul vă permite să utilizați licitația după bunul plac.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

24.06.2025 17:42

Stimate operator economic, Vă mulțumim pentru sesizarea transmisă și pentru interesul manifestat față de procedura de achiziție inițiată de Agenția Digitalizare în Justiție și Administrare Judecătorească. Ca urmare a observațiilor întemeiate privind aplicabilitatea art. 63 alin. (1) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, confirmăm că serviciile de proiectare se încadrează în categoria serviciilor intelectuale, care nu pot face obiectul licitației electronice. Prin urmare, deși platforma MTender a activat automat bifarea opțiunii „licitație electronică” în cadrul procedurii curente de solicitare a ofertelor de preț, informăm că această bifă nu reflectă intenția autorității contractante și nu este conformă cu cadrul legal menționat. În acest context, vă aducem la cunoștință că: Procedura curentă va fi anulată; Anunțul va fi republicat în sistemul MTender cu excluderea bifei „licitație electronică”, pentru a asigura deplina conformitate cu legislația în vigoare. Vă încurajăm să depuneți oferta în cadrul noii proceduri care va fi anunțată în cel mai scurt timp și vă mulțumim pentru colaborare și contribuția la corecta desfășurare a procesului de achiziție. Cu respect, Agenția Digitalizare în Justiție și Administrare Judecătorească

... afișează tot conținutul

Participanți

Documentația de proiect pentru construcția noului sediu al Judecătoriei Orhei din str. Unirii nr.156 or. Orhei 2,916,667.00 MDL Lot anulat