Achiziție - Servicii de elaborare a Programului Informatic (software) „Gestiunea și evidența litigiilor” în cadrul Direcției Asistență Juridică a Primăriei Municipiului Chișinău (repetat)

Achiziție Primăria municipiului Chișinău

Informație generală

Servicii de elaborare a Programului Informatic (software) „Gestiunea și evidența litigiilor” în cadrul Direcției Asistență Juridică a Primăriei Municipiului Chișinău (repetat)
895,000.00 MDL
desemnare câștigător
ocds-b3wdp1-MD-1750148922563

Conform Caietului de sarcini


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
17/06/2025 11:42
clarificări
05/07/2025 15:18
depunere
10/07/2025 15:18
deschidere oferte
10/07/2025 15:18
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 17/06/2025 10:24
Trezoreria de Stat

suma planificată 895,000.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
895,000.00 MDL 72200000-7 Servicii de elaborare a Programului Informatic (software) „Gestiunea și evidența litigiilor” în cadrul Direcției Asistență Juridică a Primăriei Municipiului Chișinău (repetat) 1 Bucata 10.07.2025 - 31.12.2025
Bd.Ștefan cel Mare și Sfânt,83

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
anunț de participare.pdftenderNoticeAchiziție-03/07/2025 15:18Descarca
documentația standard.docxbiddingDocumentsAchiziție-03/07/2025 15:17Descarca
anunț de participare.pdftenderNoticeAchiziție-17/06/2025 11:42Descarca
caiet de sarcini (concept).pdfbiddingDocumentsAchiziție-17/06/2025 11:42Descarca
documentația standard.docxbiddingDocumentsAchiziție-17/06/2025 11:42Descarca
duae.docbiddingDocumentsAchiziție-17/06/2025 11:42Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Integrări cu sisteme terțe
pentru Achiziție
23.06.2025 15:12

În Caietul de sarcini (concept) se specifică necesitatea integrării sistemului „DAJ soft” cu mai multe sisteme ale Primăriei la pct. 5.4. (e-management, management al sarcinilor, achiziții și concursuri etc.), dar având că Caietul de sarcini (concept) a fost elaborat în 2021 (pe foaia de titlu este indicat acest an), rugăm să comunicați lista actualizată a sistemelor cu care urmează să fie integrată sistemul

... afișează tot conținutul

Răspuns:

02.07.2025 10:23

În ceea ce privește platformele cu care trebuie să se integreze:
• MPass - pentru autentificarea utilizatorilor
• MSign - pentru posibilitatea semnării electronice a documentelor
• e-mail pentru posibilitatea de a primi/trimițe e-mailuri și notificări către utilizatori (serviciu de e-mail de la STISC)
• e-docs sistemul informațional de management al documentelor (STISC)

... afișează tot conținutul

12. Termenii și condițiile de prestare solicitați
pentru Achiziție
26.06.2025 17:28

În punctul 12. din anunțul de participare este specificat ca sistemul să fie livrat în decurs de maxim 4 luni de la semnarea contractului, dar sunt temeni foarte ambițioși, deoarece conceptul face o descriere generalizată, proiectarea soluției propriu zis va dura mult timp, iar având în vedere complexitatea, procesele care trebuie să le asigure și integrările cu sisteme/servicii terțe, deja va duce la depășirea termenului. Termenul de prestare a serviciilor poate fi majorat?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

03.07.2025 16:37

Termenul de prestare a serviciilor va fi modificat în documentația de atribuire. Punctul nr. 12 din Anunțul de participare va fi reformulat astfel: “Termenii și condițiile de prestare solicitați: până la data de 20 decembrie 2025.”.

... afișează tot conținutul

Recomandari de la insitutii de stat
pentru Achiziție
27.06.2025 09:56

Care e necesitatea scrisorilor de recomandare de la institutii de stat, daca se prezinta anexa 12 cu principalele livrari in ultimii 3 ani? Aceasta mai mult complica procedura pentru operatori economici, aducind o birocratie inutila și nu incurajeaza participarea cit mai multor operatori.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

03.07.2025 16:37

Anexa nr. 12 este solicitată pentru a demonstra principalele prestări efectuate în ultimii 3 ani, relevând activitățile similare desfășurate de ofertant. Scrisorile de recomandări sunt solicitate pentru a confirma buna execuție a contractelor anterioare.

... afișează tot conținutul

Constatare
pentru Achiziție
04.07.2025 14:00

Aceasta achizitie e facuta de dragul procedurii, cu siguranta softul e in dezvoltare de cei care doar trebuie sa incaseze acesti bani!

... afișează tot conținutul

Răspuns:

04.07.2025 16:24

Prezenta licitație se desfășoară în conformitate cu prevederile Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice, respectând principiile legalităţii, imparţialităţii, independenţei, tratamentului egal, nediscriminării în privinţa tuturor operatorilor economici.

... afișează tot conținutul

Participanți

Servicii de elaborare a Programului Informatic (software) „Gestiunea și evidența litigiilor” în cadrul Direcției Asistență Juridică a Primăriei Municipiului Chișinău (repetat) 895,000.00 MDL
08/07/2025 14:10
820.00 MDL
Ofertă refuzată
10/07/2025 13:31
769,700.00 MDL
Ofertă acceptată
08/07/2025 11:13
887,000.00 MDL
10/07/2025 15:00
889,240.00 MDL
10/07/2025 09:31
895,000.00 MDL