Recipientelor pentru colectarea selectivă a deșeurilor și echipamente pentru salubrizare:
Lotul 1:
Recipiente pentru colectarea selectivă a deșeurilor 66 buc;
Lotul 2:
Echipamente pentru salubrizare 6 pozitii
suma planificată 464,150.00 MDL
Lot | Valoare | CPV | Titlu achiziției | Cantitate | Livrare |
---|---|---|---|---|---|
Lotul 1: Recipiente pentru colectarea selectivă a deșeurilor | 349,270.00 MDL | 34900000-6 | Recipiente pentru colectarea selectivă a deșeurilor 66 buc; | 66 Bucata |
10.07.2025 - 31.12.2025 strada Unirii nr.77 |
Echipamente pentru salubrizare 6 pozitii | 114,880.00 MDL | 34900000-6 | Recipientelor pentru colectarea selectivă a deșeurilor și echipamente pentru salubrizare: Lotul 1: Recipiente pentru colectarea selectivă a deșeurilor 66 buc; Lotul 2: Echipamente pentru salubrizare 6 pozitii: Poziția - 1: Motocoasa, Masca de protectie, Fir pentru cosit iarba; Ulei pentru motor 2T 1L Poziția -2: Suflanta, Masca de protectie; Poziția -3: Motoferastrau, Lant, compatibil cu motoferestrău; Masca de protectie; Poziția -4: Emondor de înaltime (combustibil-benzină); Poziția -5: Scară; Poziția -6: Set de capete tubulare si accesorii - 131 buc. | 2 Bucata |
10.07.2025 - 31.12.2025 strada Unirii nr.77 |
Sa înțelegem ca aici trebuie sa câștige containerele SULO, ca cel mai bun raport de pret si calitate, asa cum ati mai făcut câțiva ani in urma. Inca o licitație "transparenta si cinstita" cu manipulări prin standarde interne DIN (Germania) si "kinshofer". Serios voi ca organizatori cunoașteți ce însemna aceasta si cum trebuie sa arate la un tomberon?
Criteriul de atribuire a contractului este stabilit conform cerințelor din ghidul de achiziții destinat APL, aprobat de către finanțator, cu referire la tipul/modelul de containere, oferta trebuie sa corespunda cerințelor din specificatiile tehnice
Finanțatorul poate sa aibă solicitări specifice, dar daca achiziția se publica pe platforma electronica care este organ de stat si se spune legii achizițiilor publice, automat trebuie sa va conformați cerințelor legii. In cazul dat am in vedere descrierea bunurilor. Sau faceți schimbările necesare, sau schimbați platforma de publicare a anunțului. Aveti 3 zile la dispoziție. Daca dupa 3 zile nu va conformați, ne întâlnim la ANSC cu plângere pe documentația achiziției (descrierea bunurilor cu cerințe obligatorii)
Cu referire la clarificare depusa va informam urmatoarele:
Procedura de achiziție cade sub incidenta art. 5 din Legea 131/2015. Excepții
(1) Prevederile prezentei legi nu se aplică:
m) contractelor de achiziții publice reglementate de diferite norme procedurale şi atribuite:
– conform procedurii specifice a unei organizații internaționale.
Conform anuntului de participare este descrisa clar informația privind modul de desfasurare a procedura de achizitie, suplimentar va informam NOTA: Procedura se desfasoara in cadrul proiectului de implicare civica in guvernarea locala „MA IMPLIC”,faza II, implementat de catre Fundatia Centrul Moldo-Elvetian pentru Cooperare SKAT, cu suportul financiar al Agentiei Elvetiene pentru Dezvoltare si Cooperare (SDC), care reprezinta Consiliul Federal al Confederatiei Elvetiene;
Conform pct. 26 din ”Anuntul de Participare” NU SE SUPUNE PROCEDURII DE CONTESTARE, Procedura de achiziție finanțată din sursele financiare ale proiectul MA IMPLIC, Pe parcursul termenului de așteptare, operatorii economici pot remite notificări scrise asupra deciziei de atribuire al APL către SKAT la următoarea adresă: str. Alexei Mateevici 34, MD - 2012, Chișinău, Republica Moldova; +373 22 212 053, info@int.skat.ch.
Totodata va informam despre faptul ca Autoritatea Contractantă până la inițierea și desfasurarea procedurii de achiziție a participat la instruirile organizate in cadrul programului de finantare, in urma caruia a fost informata despre modul de pregatire a documentatiei de atribuire și desfaurarea însasi a procedurii conform ghidului aprobat de finanțator.
Pînă la publicarea procedurii toate documentele inclusiv specificatiile tehnice au fost coordonate.