Achiziție - Recipientelor pentru colectarea selectivă a deșeurilor și echipamente pentru salubrizare.

Achiziție Primaria comunei Risipeni, raionul Falesti

Informație generală

Recipientelor pentru colectarea selectivă a deșeurilor și echipamente pentru salubrizare.
464,150.00 MDL
desemnare câștigător
ocds-b3wdp1-MD-1750077040087

Recipientelor pentru colectarea selectivă a deșeurilor și echipamente pentru salubrizare:
Lotul 1:
Recipiente pentru colectarea selectivă a deșeurilor 66 buc;
Lotul 2:
Echipamente pentru salubrizare 6 pozitii


Licitație deschisă
cel mai bun raport calitate-preţ
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
16/06/2025 16:46
clarificări
27/06/2025 10:00
depunere
08/07/2025 10:00
deschidere oferte
08/07/2025 10:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 16/06/2025 16:07
Trezoreria de Stat

suma planificată 464,150.00 MDL

Detalii achiziție

Lot Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
Lotul 1: Recipiente pentru colectarea selectivă a deșeurilor 349,270.00 MDL 34900000-6 Recipiente pentru colectarea selectivă a deșeurilor 66 buc; 66 Bucata 10.07.2025 - 31.12.2025
strada Unirii nr.77
Echipamente pentru salubrizare 6 pozitii 114,880.00 MDL 34900000-6 Recipientelor pentru colectarea selectivă a deșeurilor și echipamente pentru salubrizare: Lotul 1: Recipiente pentru colectarea selectivă a deșeurilor 66 buc; Lotul 2: Echipamente pentru salubrizare 6 pozitii: Poziția - 1: Motocoasa, Masca de protectie, Fir pentru cosit iarba; Ulei pentru motor 2T 1L Poziția -2: Suflanta, Masca de protectie; Poziția -3: Motoferastrau, Lant, compatibil cu motoferestrău; Masca de protectie; Poziția -4: Emondor de înaltime (combustibil-benzină); Poziția -5: Scară; Poziția -6: Set de capete tubulare si accesorii - 131 buc. 2 Bucata 10.07.2025 - 31.12.2025
strada Unirii nr.77

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
anunt de participare_varianta bugetul local_red.signed.pdftenderNoticeAchiziție-17/06/2025 10:13Descarca
anunt de participare_varianta bugetul local_red.signed.pdftenderNoticeLotul 1: Recipiente pentru colectarea selectivă a deșeurilor-17/06/2025 10:13Descarca
anunt de participare_varianta bugetul local_red.signed.pdftenderNoticeEchipamente pentru salubrizare 6 pozitii-17/06/2025 10:13Descarca
angajamentul de integritate.docxbiddingDocumentsAchiziție-16/06/2025 15:55Descarca
anunt de participare_varianta bugetul local.signed.pdftenderNoticeAchiziție-16/06/2025 15:55Descarca
caiet de sarcini.docxtechnicalSpecificationsAchiziție-16/06/2025 15:55Descarca
caiet de sarcini.signed.pdftechnicalSpecificationsAchiziție-16/06/2025 15:55Descarca
modele de documente necesar de completat.docxbiddingDocumentsAchiziție-16/06/2025 15:55Descarca
angajamentul de integritate.docxbiddingDocumentsLotul 1: Recipiente pentru colectarea selectivă a deșeurilor-16/06/2025 15:55Descarca
anunt de participare_varianta bugetul local.signed.pdftenderNoticeLotul 1: Recipiente pentru colectarea selectivă a deșeurilor-16/06/2025 15:55Descarca
caiet de sarcini.docxtechnicalSpecificationsLotul 1: Recipiente pentru colectarea selectivă a deșeurilor-16/06/2025 15:55Descarca
caiet de sarcini.signed.pdftechnicalSpecificationsLotul 1: Recipiente pentru colectarea selectivă a deșeurilor-16/06/2025 15:55Descarca
modele de documente necesar de completat.docxbiddingDocumentsLotul 1: Recipiente pentru colectarea selectivă a deșeurilor-16/06/2025 15:55Descarca
angajamentul de integritate.docxbiddingDocumentsEchipamente pentru salubrizare 6 pozitii-16/06/2025 15:55Descarca
anunt de participare_varianta bugetul local.signed.pdftenderNoticeEchipamente pentru salubrizare 6 pozitii-16/06/2025 15:55Descarca
caiet de sarcini.docxtechnicalSpecificationsEchipamente pentru salubrizare 6 pozitii-16/06/2025 15:55Descarca
caiet de sarcini.signed.pdftechnicalSpecificationsEchipamente pentru salubrizare 6 pozitii-16/06/2025 15:55Descarca
modele de documente necesar de completat.docxbiddingDocumentsEchipamente pentru salubrizare 6 pozitii-16/06/2025 15:55Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Containere 1100 litri HDPE
pentru Lotul 1: Recipiente pentru colectarea selectivă a deșeurilor
16.06.2025 16:46

Sa înțelegem ca aici trebuie sa câștige containerele SULO, ca cel mai bun raport de pret si calitate, asa cum ati mai făcut câțiva ani in urma. Inca o licitație "transparenta si cinstita" cu manipulări prin standarde interne DIN (Germania) si "kinshofer". Serios voi ca organizatori cunoașteți ce însemna aceasta si cum trebuie sa arate la un tomberon?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

17.06.2025 12:28

Criteriul de atribuire a contractului este stabilit conform cerințelor din ghidul de achiziții destinat APL, aprobat de către finanțator, cu referire la tipul/modelul de containere, oferta trebuie sa corespunda cerințelor din specificatiile tehnice

... afișează tot conținutul

Criteriul de atribuire, aprobat de către finanțator
pentru Achiziție
18.06.2025 10:32

Finanțatorul poate sa aibă solicitări specifice, dar daca achiziția se publica pe platforma electronica care este organ de stat si se spune legii achizițiilor publice, automat trebuie sa va conformați cerințelor legii. In cazul dat am in vedere descrierea bunurilor. Sau faceți schimbările necesare, sau schimbați platforma de publicare a anunțului. Aveti 3 zile la dispoziție. Daca dupa 3 zile nu va conformați, ne întâlnim la ANSC cu plângere pe documentația achiziției (descrierea bunurilor cu cerințe obligatorii)

... afișează tot conținutul

Răspuns:

19.06.2025 12:50

Cu referire la clarificare depusa va informam urmatoarele:
Procedura de achiziție cade sub incidenta art. 5 din Legea 131/2015. Excepții
(1) Prevederile prezentei legi nu se aplică:
m) contractelor de achiziții publice reglementate de diferite norme procedurale şi atribuite:
– conform procedurii specifice a unei organizații internaționale.
Conform anuntului de participare este descrisa clar informația privind modul de desfasurare a procedura de achizitie, suplimentar va informam NOTA: Procedura se desfasoara in cadrul proiectului de implicare civica in guvernarea locala „MA IMPLIC”,faza II, implementat de catre Fundatia Centrul Moldo-Elvetian pentru Cooperare SKAT, cu suportul financiar al Agentiei Elvetiene pentru Dezvoltare si Cooperare (SDC), care reprezinta Consiliul Federal al Confederatiei Elvetiene;
Conform pct. 26 din ”Anuntul de Participare” NU SE SUPUNE PROCEDURII DE CONTESTARE, Procedura de achiziție finanțată din sursele financiare ale proiectul MA IMPLIC, Pe parcursul termenului de așteptare, operatorii economici pot remite notificări scrise asupra deciziei de atribuire al APL către SKAT la următoarea adresă: str. Alexei Mateevici 34, MD - 2012, Chișinău, Republica Moldova; +373 22 212 053, info@int.skat.ch.

Totodata va informam despre faptul ca Autoritatea Contractantă până la inițierea și desfasurarea procedurii de achiziție a participat la instruirile organizate in cadrul programului de finantare, in urma caruia a fost informata despre modul de pregatire a documentatiei de atribuire și desfaurarea însasi a procedurii conform ghidului aprobat de finanțator.

Pînă la publicarea procedurii toate documentele inclusiv specificatiile tehnice au fost coordonate.

... afișează tot conținutul

Participanți

Lotul 1: Recipiente pentru colectarea selectivă a deșeurilor 349,270.00 MDL
04/07/2025 13:41
247,500.00 MDL
Ofertă refuzată
07/07/2025 11:09
277,200.00 MDL
Ofertă refuzată
04/07/2025 11:30
349,250.22 MDL
Echipamente pentru salubrizare 6 pozitii 114,880.00 MDL