Achiziție - Lucrări de reparație a acoperișului, farmacia IMSP IMC

Achiziție IMSP Institutul Mamei și Copilului (IMC)

Informație generală

Lucrări de reparație a acoperișului, farmacia IMSP IMC
178,400.00 MDL
desemnare câștigător
ocds-b3wdp1-MD-1749201032456

Lucrări de reparație a acoperișului, farmacia IMSP IMC


COP
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
06/06/2025 12:13
clarificări
12/06/2025 12:30
depunere
18/06/2025 12:30
deschidere oferte
18/06/2025 12:30
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 06/06/2025 11:42
Trezoreria de Stat

suma planificată 178,400.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
178,400.00 MDL 45400000-1 Lucrări de reparație a acoperișului, farmacia IMSP IMC 1 Metru 21.07.2025 - 31.12.2025
Burebista, 93

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
1 duae_ro_0.docbiddingDocumentsAchiziție-06/06/2025 12:13Descarca
caiet de sarcini acoperiș farmacie.semnat.pdfbiddingDocumentsAchiziție-06/06/2025 12:13Descarca
caiet de sarcini acoperiș farmacie.docxbiddingDocumentsAchiziție-06/06/2025 12:13Descarca
ds_lucrari.docxbiddingDocumentsAchiziție-06/06/2025 12:13Descarca
ds_lucrari_acoperis.semnat.pdfbiddingDocumentsAchiziție-06/06/2025 12:13Descarca

Persoană de contact

Clarificări

cerinte
pentru Lucrări de reparație a acoperișului, farmacia IMSP IMC
06.06.2025 22:40

stimata ac, la o procedura de achizite cu preturi mici solicitam a exclude, conform practicii cerinta de prezentare a avizului. suntem o companie cu experienta de 5 ani dar nu detinem aviz, respectiv e firesc de exclus pu o concurenta loiala. Altfel, companiile mici ramin doar cu cihtarea impozitelor, daca nu au dreptul sa participe nici la procedurile de achizitie mica. ms

... afișează tot conținutul

Răspuns:

09.06.2025 12:00

Conform prevederilor art. 40 din Legea nr. 131/2015, autoritatea contractantă are dreptul, dar și obligația de a stabili, pentru fiecare procedură în parte, criteriile de calificare și selecție, precum și documentele-suport prevăzute de legislația în vigoare, necesare a fi prezentate de către operatorii economici. În baza celor expuse, nu vor fi modificări la criteriile de calificare.

... afișează tot conținutul

cerinte
pentru Achiziție
09.06.2025 20:47

AC are dreptul de a stabili procedurile tinind cont de specificul, volumele si suma planificata. Daca sa urmarim logica supra, reiese ca la o procedura de 50.000 lei AC poate stabili cerinte ca ISO si altele care limiteaza drastic posibilitatea de participare a OE. E foarte important de tinut cont de aspectul ca toti OE achita taxe si impozite din activitate. In cazul in care se limiteaza posibilitatea de a participa, nu va fi nici activitate. In cazul in care se va contesta cerintele ori se va autosesiza Agentia de achizitii publice VETI MODIFICA CRITERIILE DE CALIFICARE!
Multumim si succes!

... afișează tot conținutul

Răspuns:

10.06.2025 17:03

Autoritatea contractantă, în cadrul procedurilor de achiziții publice, are obligația de a elimina riscurile aferente executării viitoarelor contracte, de a se asigura că operatorul economic desemnat câștigător are capacitatea necesară pentru executarea satisfăcătoare a contractului, precum și că acesta respectă toate cerințele legale din domeniul aferent obiectului achiziției.

În conformitate cu art. 7 lit. a) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, unul dintre principiile fundamentale care guvernează acest domeniu este utilizarea eficientă a banilor publici, indiferent de valoarea estimată a achiziției, precum și minimizarea riscurilor pentru autoritatea contractantă.

Astfel, în cadrul procedurii de achiziții publice pentru lucrări, se solicită, în mod justificat, ca cerință de calificare, deținerea Avizului pentru participarea la licitațiile publice de lucrări din domeniul construcțiilor și instalațiilor, emis de Inspectoratul Național pentru Supraveghere Tehnică. Eliberarea acestui aviz presupune că operatorul economic deține capacitatea tehnică și organizatorică necesară pentru executarea lucrărilor, în conformitate cu prevederile legale în vigoare.

De asemenea, subliniem că, în cadrul procedurilor de achiziții publice organizate de IMșiC pe platforma MTender.gov.md, referitoare la lucrări de reparații, participă în mod constant cel puțin șase operatori economici din domeniul construcțiilor, toți deținând avizul solicitat. Această realitate confirmă faptul că este asigurat și respectat principiul concurenței în cadrul procedurilor, iar cerința impusă nu are caracter restrictiv.

Vă mulțumim pentru întrebare.

... afișează tot conținutul

Participanți

Lucrări de reparație a acoperișului, farmacia IMSP IMC 178,400.00 MDL
17/06/2025 16:28
110,282.21 MDL
Ofertă acceptată
16/06/2025 15:44
142,811.32 MDL
18/06/2025 10:08
158,148.15 MDL