Achiziție - Lucrări de depistare a defecțiunii în LEC 0,4 – 6 kV. Lucrări de restabilire a cablurilor de putere și de control

Achiziție TERMOELECTRICA

Informație generală

TERMOELECTRICA
1003600026295
Lucrări de depistare a defecțiunii în LEC 0,4 – 6 kV. Lucrări de restabilire a cablurilor de putere și de control
550,000.00 MDL
desemnare câștigător
ocds-b3wdp1-MD-1748951005152

Lucrări de depistare a defecțiunii în LEC 0,4 – 6 kV. Lucrări de restabilire a cablurilor de putere și de control


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
03/06/2025 14:47
clarificări
18/06/2025 11:00
depunere
03/07/2025 11:00
deschidere oferte
03/07/2025 11:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 03/06/2025 13:01
Trezoreria de Stat

suma planificată 550,000.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
550,000.00 MDL 45200000-9 Lucrări de depistare a defecțiunii în LEC 0,4 - 6 kV. Lucrări de restabilire a cablurilor de putere și de control (la necesitate înlocuirea acestora în baza rezultatelor de încercări). 1 Unitate 21.07.2025 - 31.12.2025
str.Tudor Vladimirescu, 6

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
caiet de sarcini.docxbiddingDocumentsAchiziție-03/06/2025 14:47Descarca
anexa nr 7 cerere de participare.docxbiddingDocumentsAchiziție-03/06/2025 14:47Descarca
anexa nr 8 declar. priv. valabilitatea ofertei.docxbiddingDocumentsAchiziție-03/06/2025 14:47Descarca
anexa nr 9 scrisoare de garantie bancara.docxbiddingDocumentsAchiziție-03/06/2025 14:47Descarca
anexa nr 10 garanția de bună execuție.docxbiddingDocumentsAchiziție-03/06/2025 14:47Descarca
anexa nr 12 decl. privind experienta.docxbiddingDocumentsAchiziție-03/06/2025 14:47Descarca
anexa nr 13 decl. priv. princip. lucrari similare.docxbiddingDocumentsAchiziție-03/06/2025 14:47Descarca
anexa nr 14 decl. priv. dotari utilaj.docxbiddingDocumentsAchiziție-03/06/2025 14:47Descarca
anexa nr 15 decl. priv. personal specializat.docxbiddingDocumentsAchiziție-03/06/2025 14:47Descarca
anunt de participare.docxbiddingDocumentsAchiziție-03/06/2025 14:47Descarca
declaratie confirmarea identitatii.docxbiddingDocumentsAchiziție-03/06/2025 14:47Descarca
duae.docbiddingDocumentsAchiziție-03/06/2025 14:47Descarca
oferta f3.1.docxbiddingDocumentsAchiziție-03/06/2025 14:47Descarca
ordin nr.195 din 26.12.2024.pdfbiddingDocumentsAchiziție-03/06/2025 14:47Descarca

Persoană de contact

Clarificări

clarificare
pentru Achiziție
05.06.2025 10:09

Buna ziua. In p. 4.5 al caietului de sarcini este mentionat :" Conditii de executare a lucrarilor sunt normale", realmente obiectivul este in apropiere de zona sub tensiune si in conditii strimtorate. Va rugam sa revedeti posibilitatea aplicarii la lucrarile din lista de cantitati a coeficientilor la norme de timp manopera si utilaj, koeficient k=1.2 si k=1.15. Multumim. Se accepta aplicarea acestor coeficienti la oferta?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

05.06.2025 18:18

Bună ziua!
În conformitate cu prevederile pct. 4.5 din Caietul de sarcini, condițiile de executare a lucrărilor sunt considerate normale. Totuși, aprecierea finală a condițiilor reale de execuție se va face la fața locului, în momentul demarării lucrărilor.
În cazul în care se constată că execuția se desfășoară în condiții nefavorabile, cum ar fi: proximitatea instalațiilor aflate sub tensiune, spații înguste sau alte restricții obiective care îngreunează lucrul, va putea fi întocmit un Act de constatare a condițiilor de lucru nefavorabile, care va fi semnat de comisia desemnată de ambele părți. Deoarece fiecare lucrare are caracteristici proprii care pot influența condițiile reale de desfășurare.
În baza acestui act, se va putea lua în considerare aplicarea coeficienților suplimentari la normele de timp, conform reglementărilor în vigoare.

... afișează tot conținutul

CS
pentru Achiziție
10.06.2025 15:25

Buna ziua. In cadrul Licitatiilor publice este obligatorie prezentarea Caietului de sarcini in format desfasurat. Intrucat, in cazul dat lipseste, ceea ce contravine cerintelor, concretizati ce trebuie de facut cu resursele de materiale (ANUME MATERIALELE) din pozitiile de demontare -p.14,24,26,28- se aplica coeficientul 0.5, se lasa cu pret zero sau se inlatura complet din normativ?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

11.06.2025 10:35

Bună ziua, Stimate Operator Economic!
Pentru toate lucrările de demontare, conform practicii și reglementărilor aplicabile, se aplică un coeficient de 0,5 doar asupra valorii aferente salariilor muncitorilor și a utilizării mecanismelor. Prin urmare:
• Resursele materiale asociate lucrărilor de demontare nu se valorifică;
• Acestea vor fi fie:
o eliminate complet din deviz (în cazul în care nu sunt reutilizabile), sau
o menținute cu valoare zero (dacă este necesară evidențierea lor din rațiuni tehnico-contabile).
Coeficientul 0,5 nu se aplică materialelor, ci exclusiv costurilor de manoperă și utilaje.

... afișează tot conținutul

CS
pentru Achiziție
12.06.2025 11:46

Buna ziua. CS p3.1 prevede o lista cu cantitati de licrari, care nu corespunde in totalmente Formularului F1. In F1 nu se regasesc ca montare si materiale poz 5,6,7. Cantitatea de tevi din otel inlocuite din F1 nu corespunde p3.1 (300m ...100m). Poz 14, 15 din F1 prevede demontare 500m cablu si montarea a 600m, cine va livra 100m cablu de forta? Nu este clar daca vor fi folosite materialele demontate sau se vor inlocui cu materiale noi (cabluri, tevi,cutii), intrucat p 6.9 se specifica ca Lucr vor fi executate cu materialele OE. Asteptam clarificari. Multumim

... afișează tot conținutul

Răspuns:

12.06.2025 15:49

Bună ziua, Stimate Operator Economic!
Lucrări de restabilire a cablurilor de putere și control, condiționate de necesitatea identificată în urma încercărilor și măsurătorilor efectuate.
În etapa actuală, nu se poate preciza cu exactitate tipul cablurilor, cantitatea sau amploarea intervențiilor necesare. Conceptul lucrării presupune că, la solicitarea beneficiarului și în baza rezultatelor obținute din testări, se va determina un volum clar de lucrări.
Aceste intervenții sunt prevăzute pentru a acoperi întregul spectru de posibile defecțiuni sau necesități de avarie, într-un interval de până la 31.12.2025.
Prin urmare, devizul de cheltuieli prezentat este unul estimativ, urmând ca la fața locului, în funcție de realitățile tehnice constatate, să fie întocmit un deviz final detaliat și justificat
Precizare privind furnizarea materialelor:
Toate cheltuielile aferente achiziției materialelor necesare (inclusiv cabluri, mansoane și alte componente specifice) vor fi suportate integral de către operatorul economic.Aceste materiale nu au fost incluse în devizul estimativ prezent, întrucât tipologia cablurilor și a elementelor de conexiune poate varia semnificativ, în funcție de rezultatele încercărilor efectuate în teren și de specificul fiecărei intervenții.

... afișează tot conținutul

Participanți

Lotul 1 - Lucrări de depistare a defecțiunii în LEC 0,4 - 6 kV. Lucrări de restabilire a cablurilor de putere și de control (la necesitate înlocuirea acestora în baza rezultatelor de încercări). 550,000.00 MDL
27/06/2025 10:06
670,223.36 MDL
Ofertă refuzată