Echipamente de monitorizare a transportului auto GPS (inclusiv instalarea)
suma planificată 140,000.00 MDL
| Valoare | CPV | Titlu achiziției | Cantitate | Livrare |
|---|---|---|---|---|
| 140,000.00 MDL | 38100000-6 | 1.1.Echipamente de monitorizare a transportului auto GPS | 74 Bucata |
27.05.2025 - 30.12.2025 str. Asachi Gh., 67A |
| 38100000-6 | 1.2.Servicii de instalare și configurare a echipamentului GPS | 74 Bucata | ||
| 38100000-6 | 1.3.Abonamentul lunar | 8 Luna |
Va rog sa specificati expres, in descriere, specificatii si caiet de sarcini Dvs. cereti achizita dispozitivelor de monitorizare GPS si a serviciilor de montare (instalare) + servicii de abonament pentru 8 luni. Totodata in caiet de sarcini faceti o remarca "Echipamentele GPS vor rămâne în proprietatea beneficiarului la finalul perioadei contractuale." ceea ar subintelege ca procurati dispozitivele in rate sau doriti sa le luati in comodat? Va rugam sa dati o descriere mai desfasurata. Multumesc
Echipamentele GPS vor rămâne în proprietatea beneficiarului la finalul perioadei contractuale. cu transfer integral de proprietate către autoritatea contractantă (beneficiar) începând cu momentul livrării. La finalul perioadei contractuale, acestea rămân în patrimoniul beneficiarului, fără obligații financiare suplimentare.
Buna ziua!
Durata contractului este 8 luni insa ternenul de garantie pentru echipament este solicitat sa fie 36 luni. Rugam sa revizuiti durata contractului.
Dorim să subliniem că durata contractului, stabilită la 8 luni, se referă strict la perioada în care se derulează efectiv activitățile contractuale (livrare, instalare, punere în funcțiune, etc.).
În schimb, termenul de garanție de 36 luni pentru echipamente reprezintă o obligație separată, care continuă să producă efecte după finalizarea contractului, conform prevederilor legale și contractuale aplicabile. Această garanție se referă la buna funcționare a echipamentelor livrate și nu condiționează sau modifică durata contractului.
Buna ziua,
Ce informatie trebuie sa contina planul de implimentare si graficul detaliat de livrare.
multumesc
1. Planul de implementare trebuie să conțină:
a) Obiectivele implementării
Ce se va livra și ce se va atinge în urma implementării.
b) Etapele de implementare
Etapa 1: Pregătire / analiză preliminară
Etapa 2: Livrare hardware/software sau execuție
Etapa 3: Testare / punere în funcțiune
Etapa 4: Instruirea personalului
Etapa 5: Finalizare și recepție
c) Responsabili / actori implicați
Cine implementează (prestator), cine validează (beneficiar), alte părți (subcontractanți etc.)
d) Locul implementării
Adresele fizice sau infrastructura
e) Condiții prealabile
Ce trebuie să existe sau să fie pregătit înainte (de ex. infrastructură, energie, drepturi de acces etc.)
2. Graficul detaliat de livrare trebuie să includă:
a) Calendar detaliat (Gantt sau tabel)
Listează livrabilele / activitățile
Durata estimată (ex. în zile/săptămâni)
Datele exacte de început și sfârșit pentru fiecare fază
b) Milestone-uri cheie
De ex.: “Semnarea contractului”, “Livrarea echipamentului”, “Finalizare testare”, “Instruire utilizatori”
c) Corelarea cu termenele contractuale
Confirmă că totul se încadrează în termenul-limită prevăzut în documentația de atribuire