Achiziție - Continuarea și darea în exploatare a Complexului de asigurare cu apă potabilă a satelor din r-nul Hîncesti

Achiziție Agenția „Apele Moldovei”

Informație generală

Continuarea și darea în exploatare a Complexului de asigurare cu apă potabilă a satelor din r-nul Hîncesti
14,203,375.00 MDL
desemnare câștigător
ocds-b3wdp1-MD-1746458055091

Continuarea și darea în exploatare a Complexului de asigurare cu apă potabilă a satelor din r-nul Hîncesti


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
05/05/2025 18:25
clarificări
15/05/2025 09:00
depunere
11/06/2025 10:00
deschidere oferte
11/06/2025 10:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 05/05/2025 15:15
Trezoreria de Stat

suma planificată 14,203,375.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
14,203,375.00 MDL 45200000-9 Continuarea și darea în exploatare a Complexului de asigurare cu apă potabilă a satelor din r-nul Hîncesti 1 Bucata 29.05.2025 - 31.12.2025
Gheorghe Tudor nr.5

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
202505051819_Lista cu cantități de lucrări. Spălarea tevilor.docxbiddingDocumentsAchiziție-05/05/2025 18:25Descarca
202505051823_Documentația Standar Lucrări.docxbiddingDocumentsAchiziție-05/05/2025 18:25Descarca
202505051823_Anunt de participare_0001.pdfbiddingDocumentsAchiziție-05/05/2025 18:25Descarca
202505051819_Lista cu cantități de lucrări. Alimentare cu energie electrică.docxbiddingDocumentsAchiziție-05/05/2025 18:25Descarca
202505051819_Lista cu cantități de lucrări. Platforma A. montarea utilajului.docxbiddingDocumentsAchiziție-05/05/2025 18:25Descarca
202505051819_Lista cu cantități de lucrări. Punerea în funcțiune.docxbiddingDocumentsAchiziție-05/05/2025 18:25Descarca
202505051819_Lista cu cantități de lucrări. Platforma A. Priza de apă.docxbiddingDocumentsAchiziție-05/05/2025 18:25Descarca
202505051819_Caiet de sarcini Lunca prutului.docxbiddingDocumentsAchiziție-05/05/2025 18:25Descarca
202505051823_DUAE.docxbiddingDocumentsAchiziție-05/05/2025 18:25Descarca

Persoană de contact

Clarificări

p. 26 din anuntul de participare
pentru Achiziție
13.05.2025 08:36

Bună ziua, rugăm respectuos să clarificați în care din fisirerele publicate în cadrul procedurii de achiziție găsim modelul Declarației privind compatibilitatea utilajului ce urmează a fi instalat, menționat in p. 26 din anunțul de participare.

Răspuns:

15.05.2025 08:38

Buna ziua. Declarația se face in formă liberă pe propria raspundere.

Punctul 12 din anunt de participare
pentru Achiziție
13.05.2025 09:54

Hristos a Inviat! La punctul 12 indicati ca termenul de executare este de 6 luni din data semnarii contractului. Nu e corect mentionat. Inceputul termenului de executare este clar mentionat si in documentatia standard, contract de antrrepriza model, publicata de dvs, unde scrie expres ,,Durata de execuţie a lucrărilor contractate este de _________ luni și zile___după primirea ordinului de începere a execuţiei şi asigurării lucrului ritmic de către beneficiar-ordonatorul de credite,,
De asta rugam frumos sa modificat in anunt, ca termenul de executie incepe din momentul eliberarii ordinului de incepere a lucrarilor.

Răspuns:

15.05.2025 08:38

Bună ziua. Termenul va fi calculat din momentul emiterii ordinului de incepere a lucrărilor, care se va emite la data semnarii contractului.

Continuare
pentru Achiziție
13.05.2025 09:57

Totodata, dvs indicati termen de executie 6 luni, termen de valavilitate a contractului 31.12.2025 si termen de valabilitate a ofertei de 60 zile. Mai adaugam riscul de aparitie a contestatiilor, apoi termenul de asteptare si inregistrare a contractului si avem in final incompatibilitatea termenilor indicati de dvs, respectiv nu va fi posibil de executat proiectul 6 luni in anul 2025. Revizuiti va rog acesti termeni, ca nu sunt reali. Multumesc

Răspuns:

15.05.2025 08:38

Termenul este calculat reieșind din mijlaocele fiannciare alocate pentru anul acesta.

Punctul 16, subpucntul 7 din anunt de participare
pentru Achiziție
13.05.2025 10:00

In acest punct cereti utilaj conform Formularului nr.3. Nu e corect aceasta cerinta formulata, deoarece utilajul indicat in acest formular este depasit de timp si nu este neaparat util in teren, fiind totodata indicate si norme vechi. De asta rugam sa indicati concret ce utilaj solicitati sau lasati la discretia OE. Multumesc

Răspuns:

15.05.2025 08:39

Este un obiect început, care urmează a fi finisat, suntem in imposibilitate de a accepta alt utilaj decît cel instalat.

Punctul 16, subpucntul 8 din anunt de participare
pentru Achiziție
13.05.2025 10:01

Aceeasi situatie si la punctul 8 cu personalul ce va executa lucrarile

Răspuns:

15.05.2025 08:39

Raspuns oferit anterior

Punctul 16, subpucntul 25 din anunt de participare
pentru Achiziție
13.05.2025 10:04

Ce treaba are ISO 50001 cu licitatia dvs? In baza la ce lege solicitati acest ISO? Dvs macar stiti la ce domeniu el se refera? Nu este relevant acest ISO pentru licitatia legata de apeduct. Rugam sa excludeti acest punct

Răspuns:

15.05.2025 08:42

Avîd in vedere că proiectul prevede lucrări de electricitate, automatizare și punere in functiune, certificatul solicitat este esențial.

Participanți

Continuarea și darea în exploatare a Complexului de asigurare cu apă potabilă a satelor din r-nul Hîncesti 14,203,375.00 MDL
10/06/2025 18:55
13,917,580.68 MDL
Ofertă acceptată
11/06/2025 09:56
14,344,636.02 MDL
11/06/2025 09:06
16,647,704.58 MDL