Continuarea și darea în exploatare a Complexului de asigurare cu apă potabilă a satelor din r-nul Hîncesti
suma planificată 14,203,375.00 MDL
Valoare | CPV | Titlu achiziției | Cantitate | Livrare |
---|---|---|---|---|
14,203,375.00 MDL | 45200000-9 | Continuarea și darea în exploatare a Complexului de asigurare cu apă potabilă a satelor din r-nul Hîncesti | 1 Bucata |
29.05.2025 - 31.12.2025 Gheorghe Tudor nr.5 |
Bună ziua, rugăm respectuos să clarificați în care din fisirerele publicate în cadrul procedurii de achiziție găsim modelul Declarației privind compatibilitatea utilajului ce urmează a fi instalat, menționat in p. 26 din anunțul de participare.
Buna ziua. Declarația se face in formă liberă pe propria raspundere.
Hristos a Inviat! La punctul 12 indicati ca termenul de executare este de 6 luni din data semnarii contractului. Nu e corect mentionat. Inceputul termenului de executare este clar mentionat si in documentatia standard, contract de antrrepriza model, publicata de dvs, unde scrie expres ,,Durata de execuţie a lucrărilor contractate este de _________ luni și zile___după primirea ordinului de începere a execuţiei şi asigurării lucrului ritmic de către beneficiar-ordonatorul de credite,,
De asta rugam frumos sa modificat in anunt, ca termenul de executie incepe din momentul eliberarii ordinului de incepere a lucrarilor.
Bună ziua. Termenul va fi calculat din momentul emiterii ordinului de incepere a lucrărilor, care se va emite la data semnarii contractului.
Totodata, dvs indicati termen de executie 6 luni, termen de valavilitate a contractului 31.12.2025 si termen de valabilitate a ofertei de 60 zile. Mai adaugam riscul de aparitie a contestatiilor, apoi termenul de asteptare si inregistrare a contractului si avem in final incompatibilitatea termenilor indicati de dvs, respectiv nu va fi posibil de executat proiectul 6 luni in anul 2025. Revizuiti va rog acesti termeni, ca nu sunt reali. Multumesc
Termenul este calculat reieșind din mijlaocele fiannciare alocate pentru anul acesta.
In acest punct cereti utilaj conform Formularului nr.3. Nu e corect aceasta cerinta formulata, deoarece utilajul indicat in acest formular este depasit de timp si nu este neaparat util in teren, fiind totodata indicate si norme vechi. De asta rugam sa indicati concret ce utilaj solicitati sau lasati la discretia OE. Multumesc
Este un obiect început, care urmează a fi finisat, suntem in imposibilitate de a accepta alt utilaj decît cel instalat.
Aceeasi situatie si la punctul 8 cu personalul ce va executa lucrarile
Raspuns oferit anterior
Ce treaba are ISO 50001 cu licitatia dvs? In baza la ce lege solicitati acest ISO? Dvs macar stiti la ce domeniu el se refera? Nu este relevant acest ISO pentru licitatia legata de apeduct. Rugam sa excludeti acest punct
Avîd in vedere că proiectul prevede lucrări de electricitate, automatizare și punere in functiune, certificatul solicitat este esențial.