Achiziție - Lucrări de reparații interioare și exterioare la sediul Comisiei Electorale Centrale din strada Vasile Alecsandri, nr. 119, mun. Chișinău

Achiziție Comisia Electorală Centrală

Informație generală

Lucrări de reparații interioare și exterioare la sediul Comisiei Electorale Centrale din strada Vasile Alecsandri, nr. 119, mun. Chișinău
1,813,800.85 MDL
suspendată
ocds-b3wdp1-MD-1745592919307

Lucrări de reparații interioare și exterioare la sediul Comisiei Electorale Centrale din strada Vasile Alecsandri, nr. 119, mun. Chișinău


COP
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
25/04/2025 17:58
clarificări
09/05/2025 10:17
depunere
17/05/2025 10:17
deschidere oferte
17/05/2025 10:17
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 25/04/2025 14:56
Trezoreria de Stat

suma planificată 1,813,800.85 MDL

Detalii achiziție

Lot Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
Lucrări de reparații interioare la sediul Comisiei Electorale Centrale din strada Vasile Alecsandri, nr. 119, mun. Chișinău 1,108,682.37 MDL 45200000-9 Lucrări de reparații interioare la sediul Comisiei Electorale Centrale din strada Vasile Alecsandri, nr. 119, mun. Chișinău 1 Bucata 19.05.2025 - 30.12.2025
str. Vasile Alecsandri 119
Lucrări de reparații exterioare la sediul Comisiei Electorale Centrale din strada Vasile Alecsandri, nr. 119, mun. Chișinău 705,118.48 MDL 45200000-9 Lucrări de reparații exterioare la sediul Comisiei Electorale Centrale din strada Vasile Alecsandri, nr. 119, mun. Chișinău 1 Bucata 19.05.2025 - 30.12.2025
str. Vasile Alecsandri 119

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
anunt de participare lucrari_modificat.docxbiddingDocumentsAchiziție-05/05/2025 08:39Descarca
anunt de participare lucrari_modificat.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-02/05/2025 22:07Descarca
anunt de participare lucrari_modificat.docxbiddingDocumentsAchiziție-02/05/2025 15:56Descarca
anunt.semnat.pdfbiddingDocumentsAchiziție-25/04/2025 17:58Descarca
ds_lucrari (8).docxbiddingDocumentsAchiziție-25/04/2025 17:58Descarca
duae lucrari de reparatie.docbiddingDocumentsAchiziție-25/04/2025 17:58Descarca
anunt de participare lucrari_ac.docxbiddingDocumentsAchiziție-25/04/2025 17:58Descarca
reparatii exterioare d-2-1-2.pdfbiddingDocumentsAchiziție-25/04/2025 17:58Descarca
reparatii interioare d-2-1-1.pdfbiddingDocumentsAchiziție-25/04/2025 17:58Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Criteriul de evaluare aplicat pentru atribuirea contractului: cel mai bun raport calitate – preț
pentru Achiziție
29.04.2025 18:41

Buna ziua, nu este clar cum se va lua în calcul factor de evaluare 2, nu este prevazut un minim sau un maxim perioada de garanție.
Cod nr.434/23 prevede: „termen de garanție – perioada de 5 ani care începe a curge la data recepției la terminarea lucrărilor și în cadrul căreia executantul este obligat, pe cont propriu, să înlăture toate neajunsurile și defectele apărute pe motiv de nerespectare a clauzelor și specificațiilor contractului sau a prevederilor documentației de proiect și ale normativelor tehnice aplicabile și să execute lucrările nefinalizate. Termenul de garanție poate fi mai mic de 5 ani în cazul materialelor și produselor pentru construcții și al utilajelor și echipamentelor pentru care termenul uzurii naturale, firești, și/sau al uzurii normative garantat de producător este mai mic, precum și în cazul în care garanția este oferită de producător pentru cicluri tehnologice de utilizare”

Răspuns:

02.05.2025 16:17

În baza deciziei grupului de lucru criteriul de evaluare a fost modificat.
Anunț redactat în SIA RSAP.

Gb
pentru Achiziție
06.05.2025 20:55

Scrieti rechizitele bancare pentru grantie de oferta

Răspuns:

07.05.2025 10:37

Conform subpct. 6 din pct 16 al Anuntului de participare, se solicită prezentarea garanției pentru ofertă formular bancar emis de către o bancă comercială.

CS
pentru Achiziție
08.05.2025 21:43

Publicati F1 desfasurat pentru elaborarea devizul mai corect