Achiziție - Achiziționarea dispozitivelor medicale conform necesităților IMSP Centrul Național de Asistență Medicală Urgentă Prespitalicească

Achiziție CENTRUL PENTRU ACHIZITII PUBLICE CENTRALIZATE IN SANATATE

Informație generală

Achiziționarea dispozitivelor medicale conform necesităților IMSP Centrul Național de Asistență Medicală Urgentă Prespitalicească
1,044,960.00 MDL
desemnare câștigător
ocds-b3wdp1-MD-1744791044600

Achiziționarea dispozitivelor medicale conform necesităților IMSP Centrul Național de Asistență Medicală Urgentă Prespitalicească


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Da
limba: Romana

publicată
16/04/2025 11:21
clarificări
29/04/2025 10:00
depunere
07/05/2025 10:00
deschidere oferte
08/05/2025 15:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 16/04/2025 08:30
Trezoreria de Stat

suma planificată 1,044,960.00 MDL

Detalii achiziție

Lot Valoare Pas minim CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare Deschidere oferte Link Public
Lot nr. 1 Kit pentru transportarea membrelor amputate 300,000.00 MDL 30.00 MDL 33100000-1 Lot nr. 1 Kit pentru transportarea membrelor amputate 300 Bucata 01.06.2025 - 31.12.2025
mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
2025-05-08 15:00:00
Lot nr. 2 Teste pentru identificarea Troponinei-T. 744,960.00 MDL 74.50 MDL 33100000-1 Lot nr. 2 Teste pentru identificarea Troponinei-T. 11000 Bucata 01.06.2025 - 31.12.2025
mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
2025-05-08 15:18:30

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
anunt de participare.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-23/04/2025 14:50Descarca
anunt de participare.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-16/04/2025 11:21Descarca
formularele22.xlsxbiddingDocumentsAchiziție-16/04/2025 11:21Descarca
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docxbiddingDocumentsAchiziție-16/04/2025 11:21Descarca
duae_ro_0 (1).docbiddingDocumentsAchiziție-16/04/2025 11:21Descarca
contract nou.docxbiddingDocumentsAchiziție-16/04/2025 11:21Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Înregistrare
pentru Achiziție
22.04.2025 09:50

Bună ziua! Având în vedere faptul că acest tip de aparat (cu baterie încorporată) nu este disponibil pe scară largă pe piața noastră și este rar solicitat, problema apare în acest caz cu faptul că acest tip de aparat nu a fost înregistrat. De la consultările publice până la publicarea ofertei a trecut un timp destul de scurt, ceea ce nu ne permite să înregistrați aparatul în termenul stabilit de dvs., deoarece acum există probleme și întârzieri mari din partea AMDMului și cu sarbatori nu vom reusi sa avem înregistrare pina la data limita de depunerea ofertei. Respectuos solicitam sa acceptati oferta cu certificate CE fara înregistrare sau cu notificare de la AMDM, că poziții ofertate sunt în stadie de înregistrare. Vă mulțumim anticipat!

Translated with DeepL.com (free version)

Răspuns:

23.04.2025 14:54

Bună ziua, a fost exclusă cerința cu privire la înregistrare în registrul de stat al dispozitivelor medicale pina la data limita de depunerea ofertei.

Specificație tehnică Lot 2
pentru Achiziție
22.04.2025 11:58

Bună ziua,
vă rugăm clarificați numărul de teste solicitate la lot 2. Este vorba despre 11000 teste, sau 110.000?
Vă mulțumim!

Răspuns:

22.04.2025 15:03

Bună ziua, conform anunțului de participare cantiatea pentru lotul nr. 2 este 11 000 teste. Dacă totuși se observă o deviere de la cantitatea din anunțul de participare, vă rugăm să precizați în care document din cele atașate ați observat devierea.

d) Volumul intern de la 8 pin6la l0litri.
pentru Achiziție
22.04.2025 14:29

Vă rog să specificați de la cît pînă la cîți litri poate stoca volumul intern ,referitor la prima poziție ,,Kit pentru transportarea membrelor amputate''.
O zi bună în continuare.

Răspuns:

29.04.2025 08:52

Mulțumim pentru clarificarea depusă, conform documentației de atribuire volumul intern să stocheze până la 10 litri. d) Volumul intern de la 8 până la l0 litri.

lot 2 specificatie tehnica
pentru Achiziție
28.04.2025 17:22

Buna ziua, Pentru ce perioadă (pentru câți ani sau până la sfârșitul anului 2025) entitatea economică va furniza 22 de analizoare de imunofluorescență pentru identificare?
fara troponina-T.
Contract : 12.6 - valabil 31.12.2025.
1.5. Termenul de garanţie [12 LUNI] al bunurilor/serviciilor, la data livrării, este indicat în specificația tehnică și de formare a prețului.
Vă mulțumim!

Răspuns:

29.04.2025 08:58

Mulțumim pentru clarificarea depusă, Termenul de livrare/prestare/executare/instalare și dare în exploatare: DDP - Franco destinație vămuit, Incoterms 2020, în termen de până la 90 de zile de la comanda scrisă a beneficiarului. Iar termenul de valabilitate a contractului: 7 luni din data emiterii deciziei irevocabile ale grupului de lucru. ,,Termenul de garanție [12 LUNI] al bunurilor/serviciilor, la data livrării, este indicat în specificația tehnică și de formare a prețului” întră în vigoare din momentul livrării/instalării și instituirii beneficiarului final. Termenul de garanție de 12 luni nu afectează termenul de valabilitate a contractului.

Participanți

Lot nr. 1 Kit pentru transportarea membrelor amputate 300,000.00 MDL
06/05/2025 15:41
296,400.00 MDL
Ofertă refuzată
Lot nr. 2 Teste pentru identificarea Troponinei-T. 744,960.00 MDL
06/05/2025 22:22
64,500.00 MDL
Ofertă refuzată
06/05/2025 14:26
423,500.00 MDL
Ofertă refuzată
07/05/2025 08:05
627,000.00 MDL
Ofertă refuzată
07/05/2025 09:13
635,400.00 MDL
Ofertă refuzată
06/05/2025 17:34
741,290.00 MDL
Ofertă refuzată