Achiziție - Lucrări de reparație la Tabăra de odihnă Cireșasii, instituție din subordinea DETS sec.Centru

Achiziție DETS sectorul Centru

Informație generală

Lucrări de reparație la Tabăra de odihnă Cireșasii, instituție din subordinea DETS sec.Centru
1,600,000.00 MDL
desemnare câștigător
ocds-b3wdp1-MD-1744367651232

Lucrări de reparație la Tabăra de odihnă Cireșasii, instituție din subordinea DETS sec.Centru


COP
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
11/04/2025 13:39
clarificări
21/04/2025 12:00
depunere
25/04/2025 10:30
deschidere oferte
25/04/2025 10:30
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 11/04/2025 10:38
Trezoreria de Stat

suma planificată 1,600,000.00 MDL

Detalii achiziție

Lot Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
Lucrari de reparație interioare și exterioare (amenajarea cailor de acces) 600,000.00 MDL 45200000-9 Lucrari de reparație interioare și exterioare (amenajarea cailor de acces) 1 Bucata 28.04.2025 - 31.12.2025
str. Bulgară 41
Lucrări de reparație a acoperișului la blocul alimentar 1,000,000.00 MDL 45200000-9 Lucrări de reparație a acoperișului la blocul alimentar 1 Bucata 28.04.2025 - 31.12.2025
str. Bulgară 41

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
25 dets c tabara cireselor acoperis desfasurat.docxbiddingDocumentsAchiziție-17/04/2025 08:19Descarca
25 dets c tabara cieresilor pavaj cabinete 1.docxbiddingDocumentsAchiziție-17/04/2025 08:19Descarca
25 dets c tabara cieresilor pavaj cabinete desfasurat.docxbiddingDocumentsAchiziție-15/04/2025 14:50Descarca
25 dets c tabara cireselor acoperis desfasurat.docxbiddingDocumentsAchiziție-15/04/2025 14:50Descarca
25 dets c tabara cieresilor pavaj cabinete (2) desfășurat.docxbiddingDocumentsAchiziție-15/04/2025 11:47Descarca
25 dets c tabara ciresarii acoperis (1) desfășurat.docxbiddingDocumentsAchiziție-15/04/2025 11:47Descarca
anunț de participare 1.docxbiddingDocumentsAchiziție-15/04/2025 11:47Descarca
25 dets c tabara cieresilor pavaj cabinete (1).docxbiddingDocumentsAchiziție-11/04/2025 13:39Descarca
anunț de participare 1.docxbiddingDocumentsAchiziție-11/04/2025 13:39Descarca
documentația standart.docbiddingDocumentsAchiziție-11/04/2025 13:39Descarca
duae.docbiddingDocumentsAchiziție-11/04/2025 13:39Descarca
25 dets c tabara ciresarii acoperis.docxbiddingDocumentsAchiziție-11/04/2025 13:39Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Lot 2
pentru Achiziție
16.04.2025 11:55

poz 5,6,7 lipsesc cantitatile

Răspuns:

17.04.2025 08:21

Bună ziua, au fost efectuate modificările si caietul de sarcini a fost republicat

Garantia de buna executie
pentru Achiziție
13.04.2025 09:32

Va rugam respectuos sa adaugati si alte doua forme de prezentare a garantiei de buna executie permise de lege, si anume: garantie de buna executie emisa de o banca comerciala si/sau retineri succesive. Multumesc

Răspuns:

15.04.2025 11:47

Bună ziua a fost inclusă si forma 3 de garanție de bună execuție!

Termen de executie
pentru Achiziție
13.04.2025 09:29

Buna ziua, spuneti va rugam frumos, cum credeti dac se lucrarilor de reparatie stipulate in caietul de sarcini se executa cu respectarea normele (h/om) si tehnologiile in constructie,(aplicarea in straturi, uscarea etc..) e real ca lucrarea aceasta sa fie efectuata in termen de 1 luni ? A calculat cineva ? Avem impresia ca nu ...! Va rugam sa modificati termenul de executie tinind cont de toate aspectele.

Răspuns:

15.04.2025 11:33

Bună ziua, termenul de execuție este o lună conform necesităților si estimărilor, dacă la necesitate pe parcursul desfășurării lucrărilor vor aparea careva circumstanțe autoritatea contractantă printr-un proces verbal va modifica termenul de execuție!

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
14.04.2025 08:59

Bună ziua, vă rugăm să atașați pe platforma de achiziții publice - Formularul de deviz nr. 1 – lista cu cantitațile de lucrări, DESCIFRAT, în conformitate cu cerintele Anexei nr. 23 la Documentatia standart pentru realizarea achizițiilor publice de lucrari, aprobată prin Ordinul Ministerului Finanțelor nr. 69, 7 mai 2021. Notă: Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitațile de lucrări, descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de deviz). Multumim!

Răspuns:

15.04.2025 11:47

Bună ziua, a fost atașat și forma desfășurată

CS
pentru Achiziție
14.04.2025 10:28

Publicati va rog caietul de sarcini desfasurat

Răspuns:

15.04.2025 11:47

Bună ziua, a fost atașat și forma desfășurată

Lot 1 poz 13 poz 15
pentru Achiziție
16.04.2025 10:06

Buna ziua, de ce lipsec muncitorii din resurse la lot 1 poz 13 si poz 15? Intuim ca poate sa mai intilnim si la alte pozitii ...

Răspuns:

17.04.2025 08:21

Bună ziua, au fost efectuate modificările si caietul de sarcini a fost republicat

Lot 1
pentru Achiziție
16.04.2025 10:16

Lot 1 poz 18 lipsec resurse Distantieri de rost si fuga... de ce ?

Răspuns:

17.04.2025 08:21

Bună ziua, au fost efectuate modificările si caietul de sarcini a fost republicat

Lot 1
pentru Achiziție
16.04.2025 10:10

lot 1 poz 16 la fel lipsesc muncitorii

Răspuns:

17.04.2025 08:21

Bună ziua, au fost efectuate modificările si caietul de sarcini a fost republicat

Participanți

Lucrari de reparație interioare și exterioare (amenajarea cailor de acces) 600,000.00 MDL
25/04/2025 09:11
315,212.00 MDL
25/04/2025 09:27
377,741.45 MDL
25/04/2025 01:02
452,500.00 MDL
Lucrări de reparație a acoperișului la blocul alimentar 1,000,000.00 MDL
23/04/2025 21:21
612,949.68 MDL
25/04/2025 00:58
670,000.00 MDL
25/04/2025 09:29
686,430.17 MDL
23/04/2025 15:09
694,774.54 MDL
25/04/2025 09:12
768,934.00 MDL
24/04/2025 22:41
851,361.21 MDL