Achiziție - Lucrări de reparație capitală a secției Chirurgie nr,1 amplasată la etajul III a IMSP Spitalul de Stat

Achiziție IMSP Spitalul de Stat

Informație generală

Lucrări de reparație capitală a secției Chirurgie nr,1 amplasată la etajul III a IMSP Spitalul de Stat
4,300,000.00 MDL
depunere oferte
ocds-b3wdp1-MD-1744013101264

Lucrări de reparație capitală a secției Chirurgie nr,1 amplasată la etajul III a IMSP Spitalul de Stat


Licitație deschisă
cel mai bun raport calitate-cost
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
07/04/2025 11:15
clarificări
19/04/2025 13:48
depunere
01/05/2025 13:48
deschidere oferte
01/05/2025 13:48
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 07/04/2025 08:16
Trezoreria de Stat

suma planificată 4,300,000.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
4,300,000.00 MDL 45400000-1 Lucrări de reparație capitală a secției Chirurgie nr,1 amplasată la etajul III a IMSP Spitalul de Stat 1 Bucata 02.05.2025 - 31.12.2025
str.Drumul viilor , 34

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
redactat caiet de sarcini lucrari de reparatie capitala chirurgia i amplasata la etajul iii 2025.docxbiddingDocumentsAchiziție-17/04/2025 13:48Descarca
corect caiet de sarcini lucrari de reparatie capitala chirurgia i amplasata la etajul iii 2025.docxbiddingDocumentsAchiziție-17/04/2025 09:06Descarca
corect caiet de sarcini lucrari de reparatie capitala chirurgia i amplasata la etajul iii 2025.docxbiddingDocumentsAchiziție-17/04/2025 08:36Descarca
anunt de participare a lucrarilor de reparatie capitala a sectiei chirurgie nr 1.pdfbiddingDocumentsAchiziție-07/04/2025 11:15Descarca
caiet de sarcini pentru lucrari de reparatie capitala a sectiei chirurgie nr 1.pdfbiddingDocumentsAchiziție-07/04/2025 11:15Descarca
duae.docxbiddingDocumentsAchiziție-07/04/2025 11:15Descarca
ds_lucrari lucrari de reparatie capitala sectia chrurgia nr1 2025.docxbiddingDocumentsAchiziție-07/04/2025 11:15Descarca

Persoană de contact

Clarificări

caiet de sarcini
pentru Achiziție
08.04.2025 09:53

Redactati caietul de sarcini, e foarte dezastruos, nu corespund pozitiile dupa numerotatie, formularul desfasurat are abateri dintre pozitie si resurs, sau ne conformam asa cum este. Va multumim

Răspuns:

08.04.2025 10:44

Buna ziua ! Caietul de sarcini este parte componentă a documentației de deviz și proiect, elaborată și verificată de instituții de proiectare și expertizare licențiate în domeniu. Caietul de sarcini este întocmit conform Formularului de deviz nr.1 din documentația standard, cu care Vă conformați

Anunț de participare
pentru Achiziție
08.04.2025 11:20

Buna ziua. În urma exeminării caietului de sarcini și lucrările necesare de executat, cu respectarea tehnologiei și atingerea nivelului de calitate, constatăm faptul ca termenul de executare a lucrărilor anunțat de AC,este foarte mic. Rugăm majorarea termenului de executare cu min. 30 zile lucrătoare. Mulțumim.

Răspuns:

08.04.2025 12:09

Buna ziua ! Anunț de participare conform punctululiui 12.Termenii și condițiile de prestare/executare solicitați: 3 luni din momentul predarii de catre Beneficiar a obiectului/spatiului catre Antreprenor.

Anunț de participare.
pentru Achiziție
10.04.2025 09:43

Buna ziua. Ce este indicat în anunțul de participare noi cunoaștem, dar totuș dorim ca AC să intre în esența tipurilor de lucrări, respectarea tehnologiei, și un moment important este că lucrările se vor executa la et.III, ce necesită suplimentar instalarea unilajului de ridicat materialele la etaj și totodată coborîrea deșeurilor în urma demolărilor și executătii lucrărilor. Așa dar rugăm examinarea mesajului dat și găsirea posibilităților de majorare a termenului de execuție a lucrărilor. Mulțumim

Răspuns:

10.04.2025 11:07

Buna ziua !
Conform documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări Secţiunea a 3-a Pregătirea/Elaborarea ofertelor, punctul 62: Autoritatea contractantă stabileşte perioada maximă de executare a lucrărilor sau a serviciilor de proiectare și de lucrări pentru obiectul achiziției, reieşind din procesul de executare, în conformitate cu normativele în construcţii.
Referitor la termenul de execuție a lucrărilor Vă informăm că spitalul dispune de 3 accensoare cu o capacitate de 1000 kg. Ținînd cont de experiența executării lucrărilor de reparație capitală a secțiilor instituției cu volum similar ( din 2008 ) toți operatorii economici s-au încadrat în termenul stabilit de 3 luni.

Pozitia 62
pentru Achiziție
12.04.2025 16:13

Va rog sa mai verificati odata devizul proiectantului, presupunem ca este si pozitia 62. Se vad niste resurse inainte de pozitia 63. Pare sa fie CN53A

Răspuns:

12.04.2025 20:50

Va rog sa asteptati pina luni cind vom fi la serviciu

CS Word
pentru Achiziție
13.04.2025 11:06

Publicati va rog lista cu cantitatile de lucrari si in format WORD

Răspuns:

13.04.2025 19:32

Va rog sa asteptati pina luni cind vom fi la serviciu

Pozitia 62
pentru Achiziție
12.04.2025 14:34

Nu se vede pozitia 62 din CS

Răspuns:

12.04.2025 15:06

Probabil din neatentie s-a trecut de la pozitia 61 la pozitia 63 . In devizul elaborat de instituția de proiectare fiecare capitol avea numerotatia sa. Pentru evitarea erorilor in perioada de clarificare, elaborarea ofertelor si evaluare numerotatia a fost schimbata.

caiet de sarcini
pentru Achiziție
14.04.2025 11:16

Verificati pozitia 62. Sau sa criti macar simbolul.

Răspuns:

14.04.2025 11:28

Pentru pozitia 62:
Simbol :CN53A Denumire lucrărilor: Grunduirea suprafetelor interioare a peretelor cu betonocontact Unitatea de măsură: m2
Cantitatea: 1 463,800.
Caietul de sarcini în WORD este în documentatia standard paginile 48-111

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
14.04.2025 12:34

Buna ziua. Rugăm să indicați cerințele față de cabinele de duș, dimensiunele - poz.159 și poz.160. dacă sunt din sticlă atunci indicați crosimea sticlei. Radiatoare- poz.140 - 251 secții ( montarea) , poz.141 - 224 secții ( costul) de ce este diferență? Mulțumim.

Răspuns:

14.04.2025 16:01

Buna ziua. Cerințele față de cabinele de duș : Pozitia 159 cabinele de duș simplă din sticlă grosimea 4 mm; Pozitia 160 cabinele de duș cu pereti din caramida. Radiatoare- poz.140 - 251 secții ( montarea) , poz.141 - 224 secții pentru secția chirurgie , restul 27 sectii cabinetul radiografie.Volumul nesecar 251 secții , Vă multumim

Data depunerii ofertelor
pentru Achiziție
14.04.2025 16:46

Buna ziua. Noi susținem OE care a eșit cu solicitarea de aminare cu cîteva zile a datei de depunere a ofertei înaintînd argumente justificate dar d-stră răspundeți ca pe șablon din numele membrilor grupului de lucru fără a intra cît de puțin în esența întrebării motivînd cu depunerea garanției pentru ofertă și altele ce nu au nimic comun cu subiectul solicitării.Totuș rugăm, în susținerea OE care a înaintat solicitarea dată, examinarea ei la ședința grupului de lucru, că în esență nu schimbă nimic. Mulțumim

Răspuns:

14.04.2025 17:15

Buna ziua. Conform Hotărîrii Guvernului Nr. 638 din 26-08-2020 pentru aprobarea Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări, Secțiunea a 2-a,punctul 64. Autoritatea contractantă, înainte de lansarea licitației deschise, este obligată să publice în Buletinul achizițiilor publice anunțul de participare pentru informarea potențialilor ofertanți, astfel încât aceștia să își poată pregăti ofertele. Perioada dintre data publicării anunțului de participare și data-limită de depunere a ofertelor trebuie să fie de cel puțin 20 de zile.

Termen de depunere a ofertelor
pentru Achiziție
14.04.2025 14:28

Buna ziua. Cred că împărtășim acelaș gînd cu toți OE și avînd în vedere volumul mare a caietului de sarcini, și faptul că nimerim în perioada sărbătorilor de paști cu zile libere ce aduc deficultăți în lucru cu furnizorii de materiale
și băncile,Rugăm mult dacă e posibil amînarea datei de depunere a ofertelor pentru data de 30.04.2025 ora 14-00. s-au pentru 05.05.2025 ora 14-00. Mulțumim pentru înțălegere și susținere.

Răspuns:

14.04.2025 15:05

Buna ziua ! Conform Legii nr.131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice, Capitolul VIII,
DERULAREA PROCEDURII DE ACHIZIŢIE PUBLICĂ, Articolul 65. Condiţiile prezentării ofertelor
(1) Autoritatea contractantă fixează locul, data şi ora limită de depunere a ofertelor conform prevederilor prezentei legi. În anunțul de participare, punctul 16., subpunctul 3 : Garanţia pentru ofertă 1% din valoarea ofertei fără TVA - 1.Original, confirmat prin semnătura electronică a participantului (Anexa nr. 9 la documentația standart)
2. transfer la contul autorității contractante (se va face pe codul IBAN MD25ML000000002251806281, codul băncii MOLDMD2X306) Confirmat prin semnatura electronică

Anuntul de participare
pentru Achiziție
14.04.2025 15:28

In p.20 metionati ca e necesar certificate la materialele care vor fi folosite, se incarca in sistem odata cu oferta sau de catre Antreprenorul care va cistiga licitatia, nu e clar, va rog explicati.

Răspuns:

14.04.2025 15:48

În anunțul de participare, punctul 20 Certificate de calitate a principalelor materiale utilizate - OBLIGATORIU

Termen de depunere
pentru Achiziție
15.04.2025 09:16

Buna ziua. Se are în vedere de o situație nestandart, legat de perioada de sărbători. Dar AC gîndește ca robotu, ne pare rău. Mușțumim și sărbători fericite să aveți.

Răspuns:

15.04.2025 09:30

Buna ziua.Sărbători fericite să aveți

caiet de sarcini
pentru Achiziție
15.04.2025 13:08

Buna, referitor la p 140 si 141, clarificati ce volume au pozitiile date, ca mai sus ii scris ceva, dar nui clar nimic, p.140 este montarea si pozitia 141 materialul, care sunt totusi volumele corecte

Răspuns:

15.04.2025 13:26

Buna ziua . Radiatoare- poz.140 - 251 secții ( montarea) , poz.141 - 224 secții pentru secția chirurgie , restul 27 sectii cabinetul radiografie.Volumul nesecar 251 secții .

caiet de sarcini
pentru Achiziție
15.04.2025 15:03

Referitor la neconcordanța dintre volumele din pozițiile 140 și 141 ar trebui sa înțelegem că cele 27 de secții destinate cabinetului radiologic sunt ale beneficiarului și urmează doar a fi montate?
De asemenea, pozițiile (capit. 11 Retea de cabluri: poz. 212-219; și poz 210-212. - numerotarea în Caietul de sarcini e greșită) referitoare la dulapuri, cutii și doze cât și la blocurile detasabile, semnalăm lipsa utilajului în resurse.

Răspuns:

16.04.2025 08:35

Referitor la volumele din pozițiile 140 și 141 : în devizul ofertei încludeți Radiatoare în mărime de 251 secții inclusiv cu montare.Ne scuzați, s-a omis o greșeală de tipar în numerotație. Pentru pozițiile (capit. 11 Retea de cabluri: poz. 212-219; și poz 210-212) includeți în devizul ofertei :
2. Utilaj

2.1. Retea de cabluri strucutrata

351 Pret furnizor
Dulap de perete 19", inaltimea 15U, 600x600, usa din fata din sticla cu lacata buc 1,0000
960-350420 Dulap de perete 19", inaltimea 15U, 600x600, usa din fata din sticla cu lacata buc 1,0000
352 Pret furnizor Comutator Switch 24x1G RJ45 ports and 2/10G SFP+ports buc 1,0000
960-350421 Comutator Switch 24x1G RJ45 ports and 2/10G SFP+ports buc 1,0000
353 Pret furnizor Patch - panel 19" 1U cat. 5e, 24 porturi
buc 1,0000
960-3504225 Patch - panel 19" 1U cat. 5e, 24 porturi buc 1,0000
354 Pret furnizor Comutator Switch 16x1G RJ45 ports and 2/10G SFP+ports buc 1,0000
960-350423 Comutator Switch 16x1G RJ45 ports and 2/10G SFP+ports buc 1,0000
355 Pret furnizor Patch - panel 19" 1U cat. 5e6, 16 porturi buc 1,0000
960-3504245 Patch - panel 19" 1U cat. 5e, 16 porturi buc 1,0000
356 Pret furnizor Organaizer cabluri 1U buc 2,0000
960-350425 Organaizer cabluri 1U buc 2,0000
357 Pret furnizor Filtre de retea din 8 prize 19" Eurostandart, 1U buc 1,0000
960-350426 Filtre de retea din 8 prize 19" Eurostandart, 1U buc 1,0000
358 Pret furnizor Modul de ventilatie cu termostat 1U
buc 1,0000
960-350427 Modul de ventilatie cu termostat 1U buc 1,0000
359 Pret furnizor Transceiver 10G, LC SR
buc 4,0000
960-350428 Transceiver 10G, LC SR buc 4,0000
360 Pret furnizor Dispozitiv de alimentare garantata UPS 1000W, 2U buc 1,0000
960-350429 Dispozitiv de alimentare garantata 1000W, 2U buc 1,0000
361 Pret furnizor Software-ul buc 1,0000
960-350450 Software-ul buc 1,0000

... afișează tot conținutul

caiet de sarcini
pentru Achiziție
16.04.2025 09:01

Redactati odata si odata caietul de sarcini, e licitatie publica sau suntem la piata

Răspuns:

17.04.2025 08:41

Buna ziua. Caietul de sarcini corectat a fost plasat

caiet de sarcini
pentru Achiziție
16.04.2025 16:10

Buna ziua. Rugăm mult, cît mai rapid implicați devizierul și verificați, corectați și plasați caietul de sarcini corectat, că ne puneți într-o situație dificilă. Cînd s-a solicitat amînarea datei de depunere a oferte ați refuzat categoric fără s-ă vă gîndiți, dar acuma vedeți ce caltate au actele plasate de dumneavoastră.Mulțumim

Răspuns:

17.04.2025 08:41

Buna ziua. Caietul de sarcini corectat a fost plasat

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
16.04.2025 18:13

Bunza ziua,
Referitor la : poz. 29 Profil vertical L=4m -10 buc si poz. 30 Profil orizontal L=3m-20buc - clarificati va rog, ce tip de profil?
poz. 79, 80 - in poz.79 - profil de colt R30mm pentru ridicarea pe perete 320m, in poz.80 - Profil p.v.c PJ40 -35m. Cantitatea corecta 320m?
poz.170 Racord flexibil pentru apa d-1/2 L=40 - 38buc (montarea), dar 76 buc (materiale) De ce este diferenta?
poz. 237 Teava din vinilplast - 1000m (montare), dar in poz.238 - 10m (materiale) Care este volumul corect?
Multumim pentru raspuns Dvs.

Răspuns:

17.04.2025 14:02

Buna ziua. Caietul de sarcini redactat a fost plasat.
Pentru pozitia 79 - linoleum pentru pardoseli cantitatea 320.0 m . Pozitia 80 linoleum pentru pereti cantitatea 35.0 m

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
16.04.2025 19:04

Buna ziua,
Referitor la : poz.242 -Canal cablu din plastic ignifug. Care sunt dimensiunile canalului cablu?
poz.273 - Intrerupator de sarcina BН 32 3Р 25А -16 buc (montarea) , poz.340 -Intrerupator de sarcina BН 32 3Р 25А - 1 buc (utilaj). Care este cantitatea corecta?
poz.275 - intrerupator automat ВA47-29/1P/С/10A - 1 buc (montarea), poz.342 intrerupator automat ВA47-29/1P/С/10A -1 buc + poz.343 intrerupator automat ВA47-29/1P/С/10A -1buc. Total 2 buc (utilaj).Care este cantitatea corecta?
poz.279 - щит ЩРн-36-036УХЛ3 - 1 buc (montarea), poz. 346 -Щит ЩРн-12-036УХЛ3 - 1 buc (utilaj). Care este dulapul corect?
poz.302 - Corp de iluminat plafonier LED IP65, 13W ОD LED13 - 19 buc (materiale) . Dar poz. pentru montarea a 19 buc. este omisa.
poz. 306 - Blocuri cu trei prize de fisa tip ingropat, la instalatie inchisa - 5 buc (montarea). Iar materialele lipsesc.
poz. 310- Intreruptor cu o clapa, tip ingropat, la instalatie inchisa - 12 buc (montarea), poz. 311 - Выключатель скрытой установки одноклавишный - 15 buc (materiale) .Care este cantitatea corecta?
Multumim anticipat.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

17.04.2025 14:02

Buna ziua. Caietul de sarcini redactat a fost plasat.

ANUNTI
pentru Achiziție
16.04.2025 19:22

Dragi autoritati anulati licitatia data faceti un deviz corect si clar, verificat prima de a publica ca dupa atitia intrebari in dvize,.Cretca nu se merita sa finalizati licitatia pina la capat cu tot dezastru din devize ca fiecare companie care o sa participe la licitatia data o sa fie gresita si o sa fie contestatii care nu este deloc placut si pentru voi si nici pentru agenti economici.Mersi

Răspuns:

17.04.2025 08:41

Buna ziua. Caietul de sarcini corectat a fost plasat