Achiziție - Reparația interioară a Blocului de studii nr.3 al IP Școala Profesională din or.Leova

Achiziție Scoala Profesionala Leova

Informație generală

Reparația interioară a Blocului de studii nr.3 al IP Școala Profesională din or.Leova
1,287,916.80 MDL
licitație
ocds-b3wdp1-MD-1743680319982

Proiectul "Reparația interioară a blocului de studii nr. 3 al IP Școala Profesională din Leova" vizează renovarea și modernizarea spațiilor de învățământ pentru a oferi condiții optime de studiu elevilor și personalului didactic. Acesta include lucrări de reparație a pereților, tavanelor, instalațiilor electrice și sanitare, precum și înlocuirea sau renovarea mobilierului didactic, pentru a îmbunătăți infrastructura educațională.


COP
cel mai bun raport calitate-preţ
Licitiație electronică: Da
limba: Romana

publicată
07/04/2025 08:45
clarificări
16/04/2025 16:25
depunere
25/04/2025 14:25
deschidere oferte
29/04/2025 15:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 26/03/2025 14:06
Trezoreria de Stat

suma planificată 1,287,916.80 MDL

Detalii achiziție

Valoare Pas minim CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare Deschidere oferte Link Public
1,287,916.80 MDL 10,045.75 MDL 45200000-9 Reparația interioară a Blocului de studii nr.3 al IP Școala Profesională din or.Leova 1 Unitate 25.04.2025 - 31.12.2025
str.Independentei 60
2025-04-29 15:00:00

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
anunt_de_participare_lucrari_blocul nr.3.signed.pdftenderNoticeAchiziție-03/04/2025 14:46Descarca
ds_lucrari.docxbiddingDocumentsAchiziție-03/04/2025 14:46Descarca
duae_ro_0 (1).doc2024.docbiddingDocumentsAchiziție-03/04/2025 14:46Descarca
caiet de sarcini.docxbiddingDocumentsAchiziție-03/04/2025 14:46Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
07.04.2025 08:44

Buna ziua, Va rugam sa plasati caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitățile de lucrări, descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de deviz). Multumim

Răspuns:

07.04.2025 09:28

Dl Ion 079196394

Tavane
pentru Achiziție
07.04.2025 08:44

Buna ziua, Va rugam sa explicati la ce v-ati referit la pozitia cu tavanele: Tavane suspendate din panouri prefabricate din ipsos? Ce tip/model de material doriti?

Răspuns:

07.04.2025 09:28

Dl Ion 079196394

Poz 6 si 16?
pentru Achiziție
07.04.2025 08:45

La pozitiile 6 si 16 - Pavaje pe interior? Probabil este o eroare fiind selectata incorect norma, Va rugam sa faceti clarificare totusi ce material doriti?

Răspuns:

07.04.2025 09:28

Dl Ion 079196394

Formularul F
pentru Achiziție
07.04.2025 13:44

Bună ziua, vă rugăm să atașați formularul F5 fără prețuri. Mulțumim pentru înțelegere

Răspuns:

07.04.2025 13:46

Dl Ion 079196394

Transparenta
pentru Achiziție
08.04.2025 14:08

Va rugam sa respectati principiul transparentei si sa prezentati clarificarile pe platforma pentru a putea fi vizualizate de toti doritorii de a participa la procedura de achizitie.

Răspuns:

10.04.2025 09:28

Aveți posibilitatea să vă deplasați la obiect?

Dl.Ion
pentru Achiziție
08.04.2025 13:07

In conformitate cu legislatia in vigoare pentru a evita orice interpretari in componenta de resurse folosite de fiecare participant va rugam sa prezentati Forma desfasurata a caeitului de sarcini (F5) sau Forma 1 desfasurata.

Răspuns:

08.04.2025 13:51

scrieți pe spleova@gmail.com

Forma desfasurata a caeitului de sarcini
pentru Achiziție
09.04.2025 11:57

Nu putem noi sa scriem fiecare agent in parte .trebuie sa fie publicat ca in caz de grseli sau neintelegere cum putem noi demonstra ca am telefonat si am vorbit cu X si asa nea explicat ? Trebuie sa fie transparent si tot bulicat Va rugam frumos ! Vi greu sa solicitati de la Domnul X caietul de sarcine desfasurat si sal publicati!

Răspuns:

10.04.2025 09:29

Bine, am să transmit

Forma desfasurata a caeitului de sarcini
pentru Achiziție
09.04.2025 13:36

Publicarea de catre autoritatea contractanta a caietului de sarcini si anume forma desfasurata este obligatorie, Va rugam sa respectati legislatie.

Răspuns:

10.04.2025 09:30

Bine, am să transmit, da dacă aveți posibilitatea veniți la obiect

Raspuns la clarificari
pentru Achiziție
10.04.2025 10:46

Va rugam sa plasati pe platforma raspuns la toate clarificarile solicitate.

Răspuns:

11.04.2025 11:02

Am transmis domnului, dar a zis că nu cunoaște ce documentație trebuie să mai fie. Expediați vre-un model pe email spleova@gmail.com și încercăm să rezolvăm întrebarea

Transparenta
pentru Achiziție
14.04.2025 10:01

Anultați procedura de achiziție, luați un devizier atestat pentru a formula corect caietul de sarcini, republicați procedura de achiziție cu toate actele necesare pentru a forma o ofertă corectă și clară, de altfel probabilitatea de contestare și extinderea termenului de începere a lucrărilor va fi mare.

Răspuns:

14.04.2025 16:44

În caietul de sarcini sunt descrise toate lucrările

Participanți

Reparația interioară a Blocului de studii nr.3 al IP Școala Profesională din or.Leova 1,287,916.80 MDL