Servicii Social Media în cadrul Congresului Mondial OIV/RM/2025
suma planificată 500,000.00 MDL
Stimată echipă a Oficiului Național al Viei și Vinului,
În Anexa 22 – Specificații tehnice, la punctul 6 (Servicii de gestionare a bugetului ADS), se menționează că bugetul alocat pentru promovare este de 280.000 MDL, sumă care „va fi inclusă în oferta financiară”.
Pentru o corectă înțelegere și întocmire a documentelor, vă rugăm respectuos să ne confirmați:
Această sumă de 280.000 MDL trebuie:
a) inclusă în Anexa 22, împreună cu plata pentru serviciile noastre de gestionare a bugetului ADS, făcând astfel parte din bugetul total estimativ de aproximativ 500.000 MDL fără TVA?
sau
b) nu este inclusă în bugetul total estimat de 500.000 MDL și reprezintă un buget separat?
Vă mulțumim anticipat pentru clarificare.
Buna ziua,
La momentul elaborării caietului de sarcini autoritatea contractanta nu are posibilitatea de a identifica cost/tip ads, de aceea a fost stabilit un buget total. Prin urmare incurajam ofertanții să prezinte defalcat linia pentru ads, unde sa fie vizibil 2 compartimente de buget: buget express pt ads alocat, si deja fee-ul sau pentru gestionare.