Achiziție - LUCRĂRI DE AMENAJARE PRIN PAVAREA TROTUARULUI, str. Melestiu, 8A

Achiziție I.P Centrul de Excelenta in Energetica si Electronica

Informație generală

LUCRĂRI DE AMENAJARE PRIN PAVAREA TROTUARULUI, str. Melestiu, 8A
1,500,000.00 MDL
depunere oferte
ocds-b3wdp1-MD-1743434055965

Amenajarea teritoriului aferent Atelierelor de studii


Achiziție de valoare mică
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
31/03/2025 18:18
clarificări
04/04/2025 00:00
depunere
20/04/2025 00:00
deschidere oferte
20/04/2025 00:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 31/03/2025 14:59
Trezoreria de Stat

suma planificată 1,500,000.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
1,500,000.00 MDL 45200000-9 Amenajarea teritoriului 1 Bucata 22.04.2025 - 04.05.2025
str. Melestiu, 12

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
anunt participare_pavaj.semnat.pdfbiddingDocumentsAchizițieAmenajarea teritoriului31/03/2025 18:18Descarca
caiet de sarcini_amenajarea teritoriului ceee.semnat.pdfbiddingDocumentsAchizițieAmenajarea teritoriului31/03/2025 18:18Descarca
caiet de sarcini_descifrat_amenajarea teritoriului ceee .docxbiddingDocumentsAchizițieAmenajarea teritoriului31/03/2025 18:18Descarca
ds_lucrări_1.semnat.pdfbiddingDocumentsAchizițieAmenajarea teritoriului31/03/2025 18:18Descarca
duae_ro_3.semnat.pdfbiddingDocumentsAchizițieAmenajarea teritoriului31/03/2025 18:18Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Garantie de buna executie
pentru Achiziție
01.04.2025 10:27

Buna ziua,
Garantia de buna executie va fi posibila sub forma de retineri suucesive din suma facturilor fiscale???

Răspuns:

01.04.2025 14:37

Buna ziua
Conform p.18 din Anunțul de participare, Scrisoare bancară sau ordin de plată se prezintă la semnarea contractului.
Suma pentru garanţia lucrärilor efectuate în termen conform contractului se restituie.

Solicitare
pentru Achiziție
01.04.2025 10:53

Conform Legii nr.131 din 03-07-2015 privind achiztiile publice conform art. 47 p(3) In cazul achiziţiilor publice în care valoarea contractului care urmează să fie atribuit, estimată conform prevederilor art. 4, este mai mare decît pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3), perioada cuprinsă între data publicării anunțului de participare în Buletinul achizițiilor publice și data-limită de depunere a ofertelor trebuie să fie de cel puțin 35 de zile.
Solicitam modificarea periaodei de depunere a ofertelor. Multumesc!

Răspuns:

01.04.2025 16:09

Buna ziua
Luând în calcul urgența lucrărilor am modificat data-limită cu maximum posibil, 20.04.2025