Reparația curent a drumurilor locale de interes raional cu îmbrăcăminte din pămînt, macadam din r. Căușeni pentru anul 2025
suma planificată 7,475,833.18 MDL
Valoare | CPV | Titlu achiziției | Cantitate | Livrare |
---|---|---|---|---|
7,475,833.18 MDL | 45200000-9 | Intreținerea curentă și reparația a drumurilor publice locale de interes raional pe anul 2025 din r-l Căușeni LotI (Pe întreaga listă a drumurilor 111,45km) | 111.454 Kilometru; mie metri |
28.04.2025 - 30.12.2025 bd. M. Eminescu, 31 |
45200000-9 | Asigurarea circulației rutiere (pe întreaga listă a drumurilor 111.454 km) | 111.454 Kilometru; mie metri | ||
45200000-9 | Reparația curentă a drumului L568.1 Gîsca-Fîrlădeni (drum spre s. Balmaz) | 100 Metru cub | ||
45200000-9 | Reparația curentă a drumului pietruite L579 Taraclia-statia Cainari | 100 Metru cub | ||
45200000-9 | Reparația curentă a drumului pietruite L568 G110-drum de acces spre s. Fîrlădeni | 100 Metru cub | ||
45200000-9 | Reparația curentă a drumului pietruite L568.1 Gîsca-Fîrlădeni (drum spre s. Balmaz) | 100 Metru cub | ||
45200000-9 | Reparația curentă a drumului pietruite L569 Bender-Chircăiești-R26 | 100 Metru cub | ||
45200000-9 | Reparația curentă a drumului pietruite L569 R26 drum de acces spre s. Marianca de Sus | 100 Metru cub | ||
45200000-9 | Reparația curentă a drumului pietruite L578 Căinari-Chircăieștii Noi | 100 Metru cub | ||
45200000-9 | Reparația curentă a drumului pietruite L570 drum de acces spre s. Stefanești | 100 Metru cub |
lucrari de intretinere si cereti 3 ani de garantie, e cam prea mult, in baza la ce solicitati asa garantie? modificati va rog minim 1 an, ms
Sunt lucrări de reparație și întreținere, decizia grupului de lucru de a solicita garanția de bună execuție pe un termen de 3 ani, pentru a asigura executarea eficientă a lucrărilor, de către câștigătorul licitației.
Indicații vă rog Pichetele, Km sau locurile detaliat, adresa, nu doar denumirea drumului.
În legătură cu faptul, că de la momentul efectuării vizitii în teritoriu, de către Comisia raională privind aprecierea volumului de lucrări. incluse în Programul de întreținere, reparație și administrare a drumurilor publice locale de interes raional pentru anul 2025, constituită prin Dispoziția președintelui raionului Căușeninr. 136-a din 17.10.2024, în perioada octombrie-noiembrie 2024 și aprobarea listei defectelor, după sezonul de iarnă situația s-a modificat.
Astfel, în momentul transmiterii șantierului în lucru câștigătorului licitației (antreprenorului) în baza procesului verbal, vor fi stabilite în comun acord selectiv locurile detaliate care vor fi supuse reparației.
Dacă lista defectelor s-a modificat, de ce petreceți achiziția mai departe și mergeți intenționat la modificări și trucări de volume? Despre modificările descrise de Dumneavoastră știe doar SA Drumuri Căușeni?
Volumul de lucrări nu este modificat, citiți mai atent raspunsul de mai sus. Toata activitatea grupului de lucru este absolut transparentă.
Stimata AC, precizati va rog daca e posibil ca Garantia pentru oferta sa fie constituita sub forma de transfer bancar, totodată va rugam respectuos sa publicati rechizitele bancare. Multumesc Anticipat!
Conform anunțului de participare, Oferta va fi însoțită de o Garanție pentru ofertă, (emisă de o bancă comercială) Scrisoare de garantie bancara, Anexa nr.9 din Documentația Standard, care este obligatorie pentru toți candidații doritorii de a participa la licitație.
Referitor la cerința privind experiența similară în domeniul de activitate aferent obiectului contractului (minimum 5 ani), vă rugăm să clarificați fundamentul legal al acestei cerințe, având în vedere că, potrivit art. 22 alin. (2) lit. a) din Legea achizițiilor publice, autoritatea contractantă poate solicita o listă a principalelor servicii similare prestate în ultimii 3 ani. În acest sens, vă rugăm să precizați dacă se poate considera îndeplinită cerința privind experiența și prin demonstrarea prestării de servicii relevante în ultimii 3 ani, conform prevederilor legale?
Legea 131/2015 Articolul 22. Capacitatea tehnică şi/sau profesională, alin. (3) În cazul aplicării unei proceduri pentru atribuirea unui contract de achiziții publice de lucrări, în scopul verificării capacităţii tehnice şi/sau profesionale a ofertanţilor/candidaţilor, autoritatea contractantă are dreptul de a le solicita acestora, în funcţie de specificul, de volumul şi de complexitatea lucrărilor ce urmează să fie executate şi numai în măsura în care aceste informaţii sînt relevante pentru îndeplinirea contractului, următoarele:
a) lista lucrărilor similare executate în ultimii 5 ani, însoţită de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări, în care să se conțină cel puțin un contract de lucrări similare a cărui valoare să nu fie mai mică de 75% din valoarea viitorului contract sau valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală cu sau mai mare decît valoarea viitorului contract. Certificările de bună execuție indică beneficiarii, indiferent dacă aceştia sînt autorităţi contractante sau clienţi privaţi, valoarea, perioada şi locul execuţiei lucrărilor şi precizează dacă au fost efectuate în conformitate cu normele profesionale din domeniu şi dacă au fost duse la bun sfîrşit;