Servicii de organizare a evenimentului Ziua Internațională a Tineretului „Chișinău YOUTH FEST”, din 31 mai 2025”
suma planificată 1,458,333.33 MDL
| Valoare | CPV | Titlu achiziției | Cantitate | Livrare |
|---|---|---|---|---|
| 1,458,333.33 MDL | 79900000-3 | serviciu | 1 Bucata |
24.04.2025 - 31.12.2025 str. Mitropolit Dosoftei, 99 |
Bună ziua.
În specificațiile tehnice sunt indicate dimensiuni pentru scenă care fac trimitere directă la un anumit agent economic. Această formulare limitează concurența și creează bariere nejustificate pentru alți ofertanți.
Conform Legii nr. 131/2015, art. 37 alin. (6) și (9), specificațiile trebuie să fie neutre și să nu favorizeze un anumit produs sau furnizor.
Vă rugăm să ajustați specificațiile astfel încât să permită participarea ofertanților care pot oferi produse echivalente.
Mulțumim.
Bună ziua! În caietul de sarcini este stipulat clar dimensiunile necesare pentru acest eveniment.
Bună ziua. Vă rugăm să indicați cantitatea necesară pentru gardurile de protecție cu dimensiunea 3,5 × 2 m. Mulțumim.
Gard de protecție cu dimensiunea 3,5×2m este necesar pentru îngrădirea scenei spate și laterale, aproximativ 100m
Bună ziua.
Vă rugăm să indicați cantitatea necesară pentru gardurile de protecție cu dimensiunea 2 × 1,2 m, și totodată să specificați parametrii echivalenți acceptați pentru aceste garduri.
Mulțumim.
Garduri de protecție cu dimensiunea 2×1,2 m, este necesar de a îngrădi partea din fata a scenei și FOH (Front of House), în fața scenei este nevoie: gard de forță/bariere de forță aproximativ 50-60m, gard de protecție simplu 2x1,2m pentru FOH - 70-80m
Bună ziua.
Vă rugăm să indicați cantitatea necesară pentru mobilierul solicitat:
– mese -
– scaune -
– culere cu apă -
Mulțumim.
– mese - 1
– scaune - 10
– culere cu apă - 1
Bună ziua.
Photobaner:
– Vă rugăm să indicați dimensiunile și cerințele tehnice a panoului foto –
Mulțumim.
Dimensiunile Photobaner: 6x4 cerintele tehnice raman la discreția ofertantului sa fie stabil si sigur fara a prezenta careva pericol pentru participanti
Bună ziua.
Photobaner:
– Vă rugăm să specificați unde va fi instalat acest panou? –
Mulțumim.
Photobaner:
- În perimetrul zonei unde se va desfasura evenimentul (Stinga sau Dreapta scenei)
Bună ziua.
Décor zona de acces:
– Unde va avea loc evenimentul?
Mulțumim.
Evenimentul va avea loc în PMAN
Bună ziua.
Décor zona de acces:
– Câte zone de acces sunt planificate?
Mulțumim.
Sunt planificate două zone de acces
Bună ziua.
Stilistica evenimentului:
Vă rugăm să oferiți linkuri către surse cu elementele stilistice planificate pentru décor sau să anexați materialele de branding la documentația publicată pe platformă.
Mulțumim.
Stilististica evenimentului trebuie concepută de la zero, in baza materialelor din anii precedenti
Bună ziua.
Declinarea conceptului pe materiale de comunicare (print și online/digital) – Vă rugăm să specificați cine va realiza tiparul materialelor și care este cantitatea estimativă a acestora.
Mulțumim.
Declinarea conceptului pe materialele de comunicare va fi realizata de ofertant, iar cantitatea estimativa va fi stabilita in functie de conceptul scenografic, strategia de promovar & comunicare, propusa de ofertant
Ecusoane:
Vă rugăm să indicați:
cantitatea necesară (personal tehnic, voluntari, organizatori etc.);
dimensiuni ecusoane;
tipul de print (o parte sau ambele părți);
dacă ecusoanele vor fi pe șiret sau bold;
dacă vor fi laminate sau nu;
orice alte cerințe tehnice aplicabile.
Mulțumim.
Dimensiunile ecusoanelor 9x12 cm, cantitatea va fi ajustata in fucntie de numarul de aprticipanti in echipa organziatorica/artistica si tot personalul implicat in proces, ecusoane pe siret printate doar pe o parte, laminate
Vă rugăm să indicați durata de desfășurare a evenimentului, pentru estimarea exactă a necesarului de servicii de pază.
Mulțumim.
Durata desfășurării evenimentului va fi de la orele 17:00 până 23:00
Referitor la persoana responsabilă de moderarea evenimentului, vă rugăm să indicați:
– durata totală estimată a evenimentului;
– limba/limbile în care se va desfășura moderarea.
Mulțumim.
Persoana responsabilă va modera eveimentul
În limba română
Vă rugăm să indicați:
– programul estimativ / durata evenimentului;
– numărul estimativ de artiști/colective participante.
Mulțumim.
4 artiști
Bună ziua,
Vă rugăm să completați Anexele 22 și 23 la Documentația standard și să le încărcați pe platformă pentru accesul ofertanților.
Mulțumim.
1) Propunerea tehnică - ofertantul elaborează propunerea tehnică, astfel încât aceasta să respecte în totalitate cerinţele de calificare, precum şi cerinţele prevăzute în caietul de sarcini. Propunerea tehnică conține -Specificaţii tehnice (anexa nr. 22);
2) Propunerea financiară- ofertantul elaborează propunerea financiară, astfel încât aceasta să furnizeze toate informaţiile solicitate cu privire la preţuri, tarife, precum şi la alte condiţii financiare şi comerciale legate de obiectul contractului de achiziţie publică de bunuri și servicii. Propunerea financiară conține - Specificații de preț (anexa nr.23);