Achiziție - serviciilor catering pentru evenimentele organizate de I.P. ODA anului 2025

Achiziție IP Organizaţia pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului (ODA)

Informație generală

serviciilor catering pentru evenimentele organizate de I.P. ODA anului 2025
400,000.00 MDL
desemnare câștigător
ocds-b3wdp1-MD-1742884136275

serviciilor catering pentru evenimentele organizate de I.P. ODA anului 2025


COP
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Da
limba: Romana

publicată
25/03/2025 08:32
clarificări
31/03/2025 10:00
depunere
05/04/2025 10:00
deschidere oferte
07/04/2025 15:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 25/03/2025 06:30
Trezoreria de Stat

suma planificată 400,000.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare Pas minim CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare Deschidere oferte Link Public
400,000.00 MDL 4,000.00 MDL 55500000-5 servicii catering pentru evenimentele organizate de I.P. ODA anului 2025 1 Bucata 07.04.2025 - 31.12.2025
Albisoara 38
2025-04-07 15:00:00

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
specificatie tehnica.docx.pdfbiddingDocumentsAchiziție-specificatie tehnica.docx.pdf25/03/2025 08:32Descarca
1. anexa nr. 7.docxbiddingDocumentsAchiziție-1. anexa nr. 7.docx25/03/2025 08:32Descarca
2. anexa nr. 8.docxbiddingDocumentsAchiziție-2. anexa nr. 8.docx25/03/2025 08:32Descarca
3. anexa nr. 22.docxbiddingDocumentsAchiziție-3. anexa nr. 22.docx25/03/2025 08:32Descarca
4. anexa nr. 23.docxbiddingDocumentsAchiziție-4. anexa nr. 23.docx25/03/2025 08:32Descarca
7. declarația privind beneficiarii finali.docxbiddingDocumentsAchiziție-7. declarația privind beneficiarii finali.docx25/03/2025 08:32Descarca
9. anexa nr. 12.docxbiddingDocumentsAchiziție-9. anexa nr. 12.docx25/03/2025 08:32Descarca
10. f3.3_formularul_informativ_pers_jur.docxbiddingDocumentsAchiziție-10. f3.3_formularul_informativ_pers_jur.docx25/03/2025 08:32Descarca
anun _de_participare_catering.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-anun _de_participare_catering.signed.pdf25/03/2025 08:32Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Locul prestarii serviciilor
pentru Achiziție
25.03.2025 12:29

Se accepta agentii economici din afara orasului si care sint conditiile?

Răspuns:

26.03.2025 08:23

Buna ziua, locul prestării serviciilor este mun. Chișinău.
Orice agent economic din Republica Moldova poate participa la licitație.
Condițiile sunt prevăzute in anunțul de participare si specificația tehnica.

Numarul participantilor
pentru Achiziție
26.03.2025 08:34

Buna ziua, care este aproximativ numarul total de participanti la evenimentele care vor fi organizate?. Va multumim!

Răspuns:

26.03.2025 10:24

Numărul de participanți va fi variabil cuprins intre 70-100 de peroane.

Valoarea indicata pe platforma si in anunt.
pentru Achiziție
26.03.2025 09:24

Buna ziua, Va rugam sa specificati care este suma fara TVA și care este suma cu TVA. Pe platforma este indicat suma fata TVA 400 000,00 lei iar in documentatie anunt și specificația tehnica este indicat valoarea toatala iarasi 400 000,00 lei unde nu este specificat inclusiv TVA sau fara TVA. Aditional dorim sa Va informam ca TVA in domeniul HORECA este 8% iar în anexa nr.23-Specificatia de pret este indicat 20%.

Răspuns:

26.03.2025 10:24

Suma este indicata fără TVA, achizițiile publice se lansează fără a include valoarea TVA.
Ce tine de specificația de preț documentul este tip. La momentul completării actelor, va rugăm să indicați atât suma fără TVA cat si suma cu TVA specifica domeniului Horeca.

Specificatia tehnica
pentru Achiziție
26.03.2025 09:27

Buna ziua, in specificatia tehnica este indicat la foietaj cu fructe/brânză/cartofi/varza gramaj 25 gr. Este corect gramajul sau este o eroare de tipar?

Răspuns:

26.03.2025 10:33

Este corect indicat gramajul.

Participanți

servicii catering pentru evenimentele organizate de I.P. ODA anului 2025 400,000.00 MDL
31/03/2025 11:09
1,076.66 MDL