Achiziție - achiziționarea de Investigaţii de laborator conform necesităților IMSP Spitalul Raional Soroca ,,A.Prisacari

Achiziție IMSP Spitalul Raional Soroca ,,A.Prisacari"

Informație generală

achiziționarea de Investigaţii de laborator conform necesităților IMSP Spitalul Raional Soroca ,,A.Prisacari
799,000.00 MDL
anulat
ocds-b3wdp1-MD-1742545203722

achiziționarea de Investigaţii de laborator conform necesităților IMSP Spitalul Raional Soroca ,,A.Prisacari


COP
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Da
limba: Romana

publicată
21/03/2025 10:26
clarificări
31/03/2025 20:14
depunere
04/04/2025 22:44
deschidere oferte
07/04/2025 15:00
analiză
desemnare câștigător
contract
Procedură anulată
Cancellation of an invalid procedure.

Surse de finanțare

data validării: 21/03/2025 17:30
Trezoreria de Stat

suma planificată 799,000.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare Pas minim CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare Deschidere oferte Link Public
799,000.00 MDL 79.90 MDL 85100000-0 achiziționarea de Investigaţii de laborator conform necesităților IMSP Spitalul Raional Soroca ,,A.Prisacari 1 Bucata Lot anulat 2025-04-07 15:00:00

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
anunt de participare cop investigatii 2025.docxbiddingDocumentsAchiziție-26/03/2025 16:02Descarca
anexa 2 investigatii 2025.xlsxbiddingDocumentsAchiziție-26/03/2025 16:02Descarca
anunt de participare cop investigatii 2025.semnat.pdfbiddingDocumentsAchiziție-21/03/2025 10:26Descarca
anexa investigații 2025.xlsxbiddingDocumentsAchiziție-21/03/2025 10:26Descarca
anexa 2 investigatii 2025.xlsxbiddingDocumentsAchiziție-21/03/2025 10:26Descarca
d s.docxbiddingDocumentsAchiziție-21/03/2025 10:26Descarca
duae.docbiddingDocumentsAchiziție-21/03/2025 10:26Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Clarificare coloana Cod serviciu
pentru Achiziție
25.03.2025 17:42

Solicităm să explicați ce înseamnă coloana Cod serviciu în fișierul anexa 2 investigații 2025, nu e clar ce înseamnă aceste cifre/numere.
La fel nu e clar ce presupune și de unde sunt preluate Nr. crt. precum AP 1-13 și altele care încep cu AP...

Răspuns:

26.03.2025 16:08

spre modificare

Clarificare Anexe
pentru Achiziție
25.03.2025 17:34

Bună ziua
rog să clarificați relația dintre fișierele Anexa investigatii 2025 și anexa 2 investigații 2025, dacă este un singur lot în licitație atunci e logic să avem o listă unică care conform cerințelor de Achiziții publice trebuie publicat în anunțul de participare.

Răspuns:

26.03.2025 16:08

Un singur lot insa in doua specificatii de pret solicitam oferta

Dublare investigatii in anexe
pentru Achiziție
25.03.2025 17:54

Solicităm să clarificați sau să modificați pozițiile care se repetă, precum 2093; 2101; 2107, daca e o licitație logic ar trebui o poziție să fie specificată o singură dată cu cantitatea totală.

Răspuns:

26.03.2025 16:08

Ok

Clarificare poziții ”Descrierea ...”
pentru Achiziție
25.03.2025 17:57

Solicităm să clarofocați ce presupune pozițiile precum ”Descrierea tomografiei sau aniografiei” sunt mai multe, cine le face cum le transmite, toate detaliile tehnice.

Răspuns:

26.03.2025 16:08

a/c va expedia la o/e informatia spre citere onlayn

Divizare pe loturi
pentru Achiziție
26.03.2025 12:30

Buna ziua. Stimata autoritate contractanta rugam divizarea pe loturi dupa categorii de investigatii. Limita-ti foarte mult concurenta.

Răspuns:

26.03.2025 16:08

Ok

Schimbările promise - lipsesc
pentru Achiziție
27.03.2025 18:33

Bună ziua
Nu am văzut încă schimbările promise.

Răspuns:

27.03.2025 22:06

au fost schimbari in anexa 2. Grupul de lucru a decis sa fie procedura intr-un lot. Respectiv procedura de achizitie este cu logica deoarece exista denumiri de investigatii pentru 2093; 2101; 2107.

Valabilitate Anexa 1
pentru Achiziție
27.03.2025 21:58

Buna ziua. Stimata autoritate contractanta rugam să clarificați Anexa 1 mai e valabilă sau doar Anexa 2 e aplicabilă, e un haos total in procedura dată.

Răspuns:

27.03.2025 22:03

sunt doua anexe intr-un lot, deoarece asa se solicita de institutie, o/e respectiv prezinta 2 specificatii. Aceasta este conditia grupului de lucru

Conformare AC
pentru Achiziție
27.03.2025 22:17

Stimată autoritate contractantă, aceasta este procedura de achiziție care cade sub incidența legii privind achizițiile publice. Dorințele grupului de lucru ramin pt contractele de mică valoare. Fiți corecți și nu duceți în eroare furnizorii. Pacienții ramin să sufere din cauza unor principii ale autorității contractate. Ați inclus într-un singur lot și investigații de laboratoare clinice, investigații pe care le efectuează doar ASP, servicii de consultată! Solicitați prezentarea ofertei într-un format în afara legii! Scopul final care este la Dvs. , doar să derulați procedura sau totuși să aveți o eficiența de ordin calitativ și financiar!

Răspuns:

29.03.2025 19:12

Spre modificare

Raspunsuri
pentru Achiziție
27.03.2025 22:18

Dvs ca instituție publică cum puteți să răspundeți “ok”!

Răspuns:

29.03.2025 19:13

Spre modificare

Loturi
pentru Achiziție
27.03.2025 22:57

Este posibil procedura prublicata deja, de modificat fiecare investigatie pe loturi separate, din cite cunoastem nu este posibil, ramine doar sa anulati sa o plasati spre repetare

Răspuns:

29.03.2025 19:15

Spre modificare

Solicitare de anulare a procedurii de achiziție și inițierea unei noi proceduri conforme cu Legea, pe Loturi
pentru Achiziție
28.03.2025 15:12

Analiza procedurii sugerează o favorizare directă a unui operator economic care este capabil să îndeplinească întregul set de investigații solicitate. Această situație limitează semnificativ concurența și încalcă legislația în vigoare privind derularea corectă a procedurilor de achiziții publice. În acest context, este important de menționat că nu este posibil ca un lot să aibă două oferte separate, întrucât autoritatea contractantă evaluează lotul în ansamblul său. Operatorii economici interesați trebuie să depună o ofertă pentru întregul lot, în vederea acceptării acestora. Solicităm anularea procedurii de achiziție în desfășurare. De asemenea, cerem inițierea unei noi proceduri corecte, în conformitate cu legislația aplicabilă, care să permită evaluarea ofertei pentru fiecare lot în parte, în funcție de tipul investigației solicitate. Aceasta va asigura un proces transparent și concurențial, respectând principiile de tratament egal și nediscriminare, prevăzute de legislația națională.

Răspuns:

29.03.2025 19:13

Spre modificare

Participanți

achiziționarea de Investigaţii de laborator conform necesităților IMSP Spitalul Raional Soroca ,,A.Prisacari 799,000.00 MDL Lot anulat