achiziționarea de Investigaţii de laborator conform necesităților IMSP Spitalul Raional Soroca ,,A.Prisacari
suma planificată 799,000.00 MDL
Solicităm să explicați ce înseamnă coloana Cod serviciu în fișierul anexa 2 investigații 2025, nu e clar ce înseamnă aceste cifre/numere.
La fel nu e clar ce presupune și de unde sunt preluate Nr. crt. precum AP 1-13 și altele care încep cu AP...
spre modificare
Bună ziua
rog să clarificați relația dintre fișierele Anexa investigatii 2025 și anexa 2 investigații 2025, dacă este un singur lot în licitație atunci e logic să avem o listă unică care conform cerințelor de Achiziții publice trebuie publicat în anunțul de participare.
Un singur lot insa in doua specificatii de pret solicitam oferta
Solicităm să clarificați sau să modificați pozițiile care se repetă, precum 2093; 2101; 2107, daca e o licitație logic ar trebui o poziție să fie specificată o singură dată cu cantitatea totală.
Ok
Solicităm să clarofocați ce presupune pozițiile precum ”Descrierea tomografiei sau aniografiei” sunt mai multe, cine le face cum le transmite, toate detaliile tehnice.
a/c va expedia la o/e informatia spre citere onlayn
Buna ziua. Stimata autoritate contractanta rugam divizarea pe loturi dupa categorii de investigatii. Limita-ti foarte mult concurenta.
Ok
Bună ziua
Nu am văzut încă schimbările promise.
au fost schimbari in anexa 2. Grupul de lucru a decis sa fie procedura intr-un lot. Respectiv procedura de achizitie este cu logica deoarece exista denumiri de investigatii pentru 2093; 2101; 2107.
Buna ziua. Stimata autoritate contractanta rugam să clarificați Anexa 1 mai e valabilă sau doar Anexa 2 e aplicabilă, e un haos total in procedura dată.
sunt doua anexe intr-un lot, deoarece asa se solicita de institutie, o/e respectiv prezinta 2 specificatii. Aceasta este conditia grupului de lucru
Stimată autoritate contractantă, aceasta este procedura de achiziție care cade sub incidența legii privind achizițiile publice. Dorințele grupului de lucru ramin pt contractele de mică valoare. Fiți corecți și nu duceți în eroare furnizorii. Pacienții ramin să sufere din cauza unor principii ale autorității contractate. Ați inclus într-un singur lot și investigații de laboratoare clinice, investigații pe care le efectuează doar ASP, servicii de consultată! Solicitați prezentarea ofertei într-un format în afara legii! Scopul final care este la Dvs. , doar să derulați procedura sau totuși să aveți o eficiența de ordin calitativ și financiar!
Spre modificare
Dvs ca instituție publică cum puteți să răspundeți “ok”!
Spre modificare
Este posibil procedura prublicata deja, de modificat fiecare investigatie pe loturi separate, din cite cunoastem nu este posibil, ramine doar sa anulati sa o plasati spre repetare
Spre modificare
Analiza procedurii sugerează o favorizare directă a unui operator economic care este capabil să îndeplinească întregul set de investigații solicitate. Această situație limitează semnificativ concurența și încalcă legislația în vigoare privind derularea corectă a procedurilor de achiziții publice. În acest context, este important de menționat că nu este posibil ca un lot să aibă două oferte separate, întrucât autoritatea contractantă evaluează lotul în ansamblul său. Operatorii economici interesați trebuie să depună o ofertă pentru întregul lot, în vederea acceptării acestora. Solicităm anularea procedurii de achiziție în desfășurare. De asemenea, cerem inițierea unei noi proceduri corecte, în conformitate cu legislația aplicabilă, care să permită evaluarea ofertei pentru fiecare lot în parte, în funcție de tipul investigației solicitate. Aceasta va asigura un proces transparent și concurențial, respectând principiile de tratament egal și nediscriminare, prevăzute de legislația națională.
Spre modificare