Achiziție - Proiectarea ”Rețea de canalizare din orașul Codru, extinsă, reabilitată și integrată în serviciul regional de asigurare cu sanitație”

Achiziție Primăria or.Codru

Informație generală

Primăria or.Codru
1007601010482
Proiectarea ”Rețea de canalizare din orașul Codru, extinsă, reabilitată și integrată în serviciul regional de asigurare cu sanitație”
666,666.00 MDL
nereușit
ocds-b3wdp1-MD-1740748715905

Proiectarea ”Rețea de canalizare din orașul Codru, extinsă, reabilitată și integrată în serviciul regional de asigurare cu sanitație”


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
28/02/2025 15:33
clarificări
10/03/2025 12:00
depunere
21/03/2025 09:00
deschidere oferte
21/03/2025 09:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 28/02/2025 13:51
Trezoreria de Stat

suma planificată 666,666.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
666,666.00 MDL 71242000-6 Proiectarea ”Rețea de canalizare din orașul Codru, extinsă, reabilitată și integrată în serviciul regional de asigurare cu sanitație” 1 Bucata 31.03.2025 - 30.12.2025
str.Costiujeni, 8

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
duae_ro_0.docbiddingDocumentsAchiziție-06/03/2025 14:05Descarca
anunt de participare proiectare.pdfbiddingDocumentsAchiziție-04/03/2025 16:29Descarca
documentatia standard.docxbiddingDocumentsAchiziție-04/03/2025 16:29Descarca
caiet de sarcini proiectare.pdfbiddingDocumentsAchiziție-28/02/2025 15:33Descarca
anunt de participare.pdfbiddingDocumentsAchiziție-28/02/2025 15:33Descarca
duae.docbiddingDocumentsAchiziție-28/02/2025 15:33Descarca
documentatia standard.docxbiddingDocumentsAchiziție-28/02/2025 15:33Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Lista cu cantitati
pentru Achiziție
28.02.2025 18:29

Pentru că toți ofertantii sa fie tratați egal în conformitate cu Legea 131/2015, va rugam sa prezentați o lista de cantități cum ar fi lungimea rețelelor de canalizare care trebuie sa fie proiectată, numărul stațiilor de pompare daca sunt, ridicarea topogeodezica daca este sau daca este necesar de elaborat, prospecțiuni hidrogeologice, adîncimea de forare și numărul lor.

Răspuns:

03.03.2025 10:17

Buna ziua. Cu privire la tratamentul egal și echitabil față participanții la achiziția dată, vă comunicăm următoarele:
- Unul din documentele solicitate este studiul de caz, care identifică soluții și parametri cantitativi și calitativi ale proiectului;
- Cu privire la termenii folosiți în adresare, nu sunt regăsiți în prevederile legislative și normative de expresie (art.1 din Legea nr.778/2001).
Adițional conform caietului de sarcini, datele spațiale a situației existente vor fi livrate, planul obiectului de infrastructură tehnico-edilitară – reprezentare grafică a obiectului de infrastructură tehnico-edilitară, elaborată pe baza ridicării topografice de execuție sau prospecţiunilor topografice, care conţine date despre amplasamentul acestuia și elementele din componenţa obiectului, numărul de identificare a obiectului (poate fi vizualizat pe Buna ziua. Cu privire la tratamentul egal și echitabil față participanții la achiziția dată comunicăm următoarele:
- Unul din documentele solicitate este studiul de caz, care identifică soluții și parametri cantitativi și calitativi ale proiectului;
- Cu privire la termenii folosiți în adresare, nu sunt regăsiți în prevederile legislative și normative de expresie (art.1 din Legea nr.778/2001).
Adițional ,conform caietului de sarcini, datele spațiale a situației existente vor fi livrate, planul obiectului de infrastructură tehnico-edilitară – reprezentare grafică a obiectului de infrastructură tehnico-edilitară, elaborată pe baza ridicării topografice de execuție sau prospecţiunilor topografice, care conţine date despre amplasamentul acestuia și elementele din componenţa obiectului, numărul de identificare a obiectului (poate fi vizualizat pe Buna ziua. Cu privire la tratamentul egal și echitabil față participanții la achiziția dată comunicăm următoarele:
- Unul din documentele solicitate este studiul de caz, care identifică soluții și parametri cantitativi și calitativi ale proiectului;
- Cu privire la termenii folosiți în adresare, nu sunt regăsiți în prevederile legislative și normative de expresie (art.1 din Legea nr.778/2001).
Adițional conform caietului de sarcini, datele spațiale a situației existente vor fi livrate, planul obiectului de infrastructură tehnico-edilitară – reprezentare grafică a obiectului de infrastructură tehnico-edilitară, elaborată pe baza ridicării topografice de execuție sau prospecţiunilor topografice, care conţine date despre amplasamentul acestuia și elementele din componenţa obiectului, numărul de identificare a obiectului (poate fi vizualizat pe https://map.geofix.md/#/viewer/546 ).

... afișează tot conținutul

DUAE cifra de afacere
pentru Achiziție
28.02.2025 18:31

Va rugam să indicați in DUAE unde este obligatoriu sa îndeplinească autoritatea contractanta. Cifra anuală de afaceri a ofertantului și cifra media anuală din ultimii 3 ani de activitate.

Răspuns:

03.03.2025 08:54

Buna ziua. Facem modificarea si completam formularul DUAE

Valoarea contractelor
pentru Achiziție
28.02.2025 18:34

Va rugam să indicați in anunțul de participare, la experiență similară ce valoare trebuie sa fie contractul, pe ce perioada se accepta experiență similară și ce servicii trebuie sa fie efectuat ofertantul in contract ca să poată îndeplini cerință data.

Răspuns:

03.03.2025 08:51

Buna ziua. Conform Documentației Standard care este atasata la procedura, p.40: Ofertantul urmează să dispună de un nivel minim de experienţă pentru a se califica conform cerinţelor de îndeplinire a contractului:
1) executarea în ultimii 5 ani a cel puţin a unui contract cu o valoare nu mai mică de 75% din valoarea viitorului contract, confirmat prin prezentarea contractului de antrepriză sau subantrepriză, precum şi prin procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor/procesul-verbal de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţit de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexele nr. 12 și nr. 13); sau
2) valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală sau mai mare decât valoarea viitorului contract, procesele-verbale de recepţie la terminarea lucrărilor/ procesele-verbale de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţite de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexele nr. 12 și nr. 13).
În anuntul de particpare sunt indicate care anexe trebuie prezentate. Pentru o mai bună claritate, vom adauga aceasta informatie detaliată și în anunț.

... afișează tot conținutul

Valoarea contractelor
pentru Achiziție
03.03.2025 10:21

"1) executarea în ultimii 5 ani a cel puţin a unui contract cu o valoare nu mai mică de 75% din valoarea viitorului contract," - de unde să cunoaștem valoarea viitorului contract? Corect este să indicați " din valoarea estimată de către autoritatea contractantă"; "confirmat prin prezentarea contractului de antrepriză sau subantrepriză, precum şi prin procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor/procesul-verbal de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţit de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexele nr. 12 și nr. 13); sau 2) valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală sau mai mare decât valoarea viitorului contract, procesele-verbale de recepţie la terminarea lucrărilor/ procesele-verbale de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţite de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului..." - dvs. încurcați serviciile de proiectare cu lucrările de construcție. Vă rugăm să indicați corect și exact cerințele specifice solicitate pentru serviciile de proiectare.

Răspuns:

04.03.2025 17:52

Buna ziua.
Stimate operator economic, după cum insinuați Dvs că încurcăm serviciile de proiectare cu lucrările de construcție, Vă aducem la cunoștință că conform ORDIN-ului Nr. 69 din 07-05-2021, p.2: ”Autorităţile contractante iniţiază şi desfăşoară procedurile de achiziţii publice de lucrări sau procedurile de achiziţii publice de servicii de proiectare și de lucrări conform Documentaţiei standard pentru realizarea achiziţiilor publice de lucrări”.
Totodată, potrivit HG Nr. 638 din 26-08-2020 pentru aprobarea Regulamentului privind
achizițiile publice de lucrări, p.2: ”achiziție publică de lucrări – achiziționarea lucrărilor și proiectarea lucrărilor de construcții de orice categorie și instalațiilor aferente acestora, precum și a lucrărilor de intervenție în timp la construcțiile existente (modernizări, restaurări, modificări, transformări, consolidări, extinderi și reparații capitale) pentru necesitățile uneia sau câtorva autorități contractante”

Caiet de sarcini CORECT
pentru Achiziție
03.03.2025 13:01

Stimate AC conform normativuui de oformare a Caietului de Sarcini cu volume exacte, sunteti OBLIGATI sa prezentati in forma tabelara tipul de lucrari cu volume exacte si modul de determinare a costurilor cu referinte la Indicatoarele de preturi dupa care OE vor prezenta oferta cu coeficientul de micsorare respectiv pe fiecare comnpartiment
de altfel nu este nimic corect si clar din materialele prezentate
Daca nu sunt determinate aceste volume exista faza premergatoare PE - Studiu de Fezabilitate
Va rog sa va conformati Normativelor si sa nu raspundeti generalist

Răspuns:

06.03.2025 14:06

Rugam sa va conformati caietului de sarcini

Documentatie standard
pentru Achiziție
04.03.2025 16:28

Stimata AC, in procedura solicitati prestari de servicii dar ati publicat documentatia standard pentru lucrari. Chiar este greu sa studiati si sa va informati ca exista 2 documentatii standard. Una pentru lucrari si alta pentru bunuri si servicii. Explicatine ni noua cum putem sa participam la o procedura cind nu ati incarcat actele necesar, nu ati indeplinit DUAE-UL, si mai comentati ca cineva insinuiaza. Ori asta o faceti cu buna credinta? Va rugam sa va conformati legislatiei in vigoare sau suntem nevoiti sa contestam aceasta procedura.

Răspuns:

06.03.2025 14:19

La aceasta intrebare am raspuns mai sus facind trimitere la legislatie. Va rugam, dvoastra sa studiati cele 2 documentatii standard si sa vedeti in care din ele este prevazut modelul contractului de achizitionare a serviciilor de proiectare, precum si caietul de sarcini pentru proiectare.

Participanți

Proiectarea ”Rețea de canalizare din orașul Codru, extinsă, reabilitată și integrată în serviciul regional de asigurare cu sanitație” 666,666.00 MDL