Achiziție - servicii de supraveghere tehnică a lucrărilor

Achiziție Oficiul Avocatului Poporului

Informație generală

servicii de supraveghere tehnică a lucrărilor
440,000.00 MDL
anulat
ocds-b3wdp1-MD-1740667157158

servicii de supraveghere tehnică a lucrărilor de restaurare a clădirii administrative cu nr. cadastral 0100520074.01. – sediul Oficiului Avocatului Poporului din str. Sfatul Țării nr. 16, mun. Chișinău


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
27/02/2025 16:45
clarificări
10/03/2025 13:00
depunere
20/03/2025 13:00
deschidere oferte
20/03/2025 13:00
analiză
desemnare câștigător
contract
Procedură anulată
Cancellation of an invalid procedure.

Surse de finanțare

data validării: 27/02/2025 14:54
Trezoreria de Stat

suma planificată 440,000.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
440,000.00 MDL 71247000-1 servicii de supraveghere tehnică a lucrărilor de restaurare a clădirii administrative cu nr. cadastral 0100520074.01. – sediul Oficiului Avocatului Poporului din str. Sfatul Țării nr. 16, mun. Chișinău 1 Unitate Lot anulat

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
anunt de participare .docxbiddingDocumentsAchiziție-27/02/2025 16:45Descarca
anunt de participare imobil.semnat.semnat.semnat.semnat.semnat.pdfbiddingDocumentsAchiziție-27/02/2025 16:45Descarca
caiet de sarcini.docxbiddingDocumentsAchiziție-27/02/2025 16:45Descarca
caiet de sarcini.semnat .semnat.semnat.semnat.semnat.pdfbiddingDocumentsAchiziție-27/02/2025 16:45Descarca
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (1).docxbiddingDocumentsAchiziție-27/02/2025 16:45Descarca
duae.docbiddingDocumentsAchiziție-27/02/2025 16:45Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Atestare profesională
pentru Achiziție
27.02.2025 23:55

Bună ziua
Avînd în vedere faptul că obiectul este monument istoric, solicităm respectuos înlocuirea atestării din Construcții Civile, Industriale și Agrozootehnice în ,,Intervenții asupra bunurilor de patrimoniu cultural construit:conservare, restaurare, consolidare, reabilitare. Totodată tindem să menționăm că începînd cu data de 30.01.2025 a intrat în vigoare CUC și prin urmare documentația plasată în anunț necesită a fi ajustată la zi. Vă mulțumim pentru înțelegere

... afișează tot conținutul

Răspuns:

28.02.2025 15:54

bună ziua !
1. la solicitarea dvs de a modifica documentația prin înlocuirea atestării din Construcții Civile, Industriale și Agrozootehnice în ,,Intervenții asupra bunurilor de patrimoniu cultural construit:conservare, restaurare, consolidare, reabilitare, vă comunicăm că conform cadrului normativ național persoanele atestate până la intrarea în vigoare a noilor prevederi vor exercita sarcinile conform atestării până la expirarea termenului de valabilitate a certificatului de atestare.
respectiv, pentru a nu îngrădi dreptul persoanelor care au certificate valabile emise anterior și a asigura o competiție de concurs cât mai largă, grupul de lucru decide de a nu opera modificări la documentația de atribuire.
în același timp, grupul de lucru va lua în considerație și ofertele care vor prezenta certificate noi cu atestarea „Intervenții asupra bunurilor de patrimoniu cultural construit:conservare, restaurare, consolidare, reabilitare”.
Mai mult decât atât, conform conform documentației de atribuire, operatorul economic trebuie să aibă o formă juridică de constituire, respectiv contractul nu se va semna cu un eventual diriginte de șantier dar cu o entitate / firmă care va avea obligația să asigure ca dirigintele de șantiet să aibă calificarea profesională necesară specificului obiectului pe tot parcursul contractului.
2. Referitor la sugestia de a modifica documentația în urma intrării în vigoare a noului CUC, vă informăm că în titlul documentației, caietului de sarcini este menționat că este vorba de diriginte de șantier (ex -responsabil tehnic), pentru claritate, accesibilitate este inclus și în paranteze ex - responsabil tehnic.
Mai jos găsiți linkul cu informația oficială care confirmă cele relatate:
https://servicii.gov.md/ro/service/012000238

... afișează tot conținutul

Participanți

servicii de supraveghere tehnică a lucrărilor 440,000.00 MDL Lot anulat
11/03/2025 15:42
299,000.00 MDL
Ofertă refuzată
19/03/2025 17:44
400,000.00 MDL
Ofertă refuzată