”Servicii de mentenanță preventivă, corectivă și adaptivă a Sistemului informațional de management în educație (SIME)”
(modulele: Educație timpurie, Învățământul General, Catalogul Electronic în Învățământul General, Învățământul Profesional Tehnic, Catalogul Electronic în Învățământul Profesional Tehnic, Registrul Unităților în Învățământul Dual, Portalul public de date, eAdmitere ÎPT)
suma planificată 1,390,000.00 MDL
Întrebare:
1. Care sunt limitele și restricțiile specifice pentru lucrările de mentenanță adaptivă în cadrul acestui contract?
2. Există termene limită stricte pentru finalizarea modificărilor solicitate?
3. Este prevăzut un număr maxim de ore de lucru pentru ajustările solicitate, cum sunt gestionate situațiile în care este necesar un efort suplimentar pentru finalizarea unei modificări? Există un mecanism de aprobare pentru orele suplimentare?
4. În cazul în care un contract expiră, iar o parte din lucrările convenite nu sunt finalizate, care este procedura urmată? Se prelungește contractul, se transferă lucrările rămase către un nou contract sau există alte soluții propuse?
1. Toate lucrările sunt enumerate în Caietul de sarcini din setul de documente. Cerința principală este calitatea lucrărilor. Cerințe și limite specifice nu sunt.
2. Termenii de realizare sunt indicate în lista lucrărilor din punctul 6 din Caietul de sarcini.
3. Volumul de lucru total este indicat în Anunțul de participare punctul 8, sub. 1.2 Repartizarea orelor pe sarcini diferite depinde de competența companiei prestator. Volumul suplimentar de lucru de cel indicat în afara Caietului de sarcini nu este prevăzut.
4. Din răspunsul precedent este clar că nu este necesar nici un mecanism de aprobare a orelor suplimentare.
5. Prelungirea contractului nu este presupusă. Toate lucrările trebuie finalizate în termen, în caz contrar achitarea nu se face.
Întrebare:
Rugăm să ne precizați modalitatea de plată pentru aceste servicii: vor fi plătite din abonamentul lunar, pe bază de număr de oameni/ore sau separat, ca serviciu suplimentar?
Achitarea serviciilor va fi efectuată trimestrial în baza raportului prezentat de prestatorul serviciilor și verificării calității lucrărilor efectuate.
Întrebare:
Unde si pentru ce se foloseste C# in cadrul sistemului?
Este utilizat pentru partea clientului a modulului eAdmitere în învățământul profesional tehnic.