Achiziție - lucrări de restaurare

Achiziție Oficiul Avocatului Poporului

Informație generală

lucrări de restaurare
39,600,400.00 MDL
anulat
ocds-b3wdp1-MD-1740141221776

lucrări de restaurare a clădirii administrative cu nr. cadastral 0100520074.01. – sediul Oficiului Avocatului Poporului, din str. Sfatul Țării nr. 16, mun. Chișinău - monument de arhitectură, artă și istorie de categorie locală


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
21/02/2025 14:53
clarificări
10/03/2025 14:00
depunere
31/03/2025 15:00
deschidere oferte
31/03/2025 15:00
analiză
desemnare câștigător
contract
Procedură anulată
Cancellation of an invalid procedure.

Surse de finanțare

data validării: 21/02/2025 14:08
Trezoreria de Stat

suma planificată 39,600,400.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
39,600,400.00 MDL 45454100-5 lucrări de restaurare 1 Unitate Lot anulat

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
CLARIFICARE1.semnat.semnat.semnat.signed.semnat 14.03.2025.pdfbiddingDocumentsAchizițieCLARIFICARE1.semnat.semnat.semnat.signed.semnat 14.03.2025.pdf18/03/2025 08:34Descarca
AVIZ.semnat.semnat.semnat.signed.semnat 14.03.2025.pdfbiddingDocumentsAchizițieAVIZ.semnat.semnat.semnat.signed.semnat 14.03.2025.pdf18/03/2025 08:33Descarca
cs 2.1.10.docxbiddingDocumentsAchiziție-21/02/2025 14:50Descarca
anunt de participare .semnat.semnat.semnat.semnat.semnat.pdfbiddingDocumentsAchiziție-21/02/2025 14:50Descarca
anunt de participare .docxbiddingDocumentsAchiziție-21/02/2025 14:50Descarca
caiet de sarcini partea i .semnat.semnat.semnat.semnat.semnat.semnat. fin.pdfbiddingDocumentsAchiziție-21/02/2025 14:50Descarca
caiet de sarcini partea i .docxbiddingDocumentsAchiziție-21/02/2025 14:50Descarca
ds_lucrari.docxbiddingDocumentsAchiziție-21/02/2025 14:50Descarca
duae.docbiddingDocumentsAchiziție-21/02/2025 14:50Descarca
cs 2.1.5.docxbiddingDocumentsAchiziție-21/02/2025 14:50Descarca
cs 2.1.11.docxbiddingDocumentsAchiziție-21/02/2025 14:50Descarca
cs 2.1.12.docxbiddingDocumentsAchiziție-21/02/2025 14:50Descarca
cs 2.2.1.docxbiddingDocumentsAchiziție-21/02/2025 14:50Descarca
cs 2.2.2.docxbiddingDocumentsAchiziție-21/02/2025 14:50Descarca
cs 4.1.1.docxbiddingDocumentsAchiziție-21/02/2025 14:50Descarca
cs 6.1.1.docxbiddingDocumentsAchiziție-21/02/2025 14:50Descarca
cs 6.1.2.docxbiddingDocumentsAchiziție-21/02/2025 14:50Descarca
cs 6.1.3.docxbiddingDocumentsAchiziție-21/02/2025 14:50Descarca
cs 7.1.1.docxbiddingDocumentsAchiziție-21/02/2025 14:50Descarca
cs 2.1.1.docxbiddingDocumentsAchiziție-21/02/2025 14:50Descarca
cs 2.1.2.docxbiddingDocumentsAchiziție-21/02/2025 14:50Descarca
cs 2.1.3.docxbiddingDocumentsAchiziție-21/02/2025 14:50Descarca
cs 2.1.4.1.docxbiddingDocumentsAchiziție-21/02/2025 14:50Descarca
cs 2.1.4.docxbiddingDocumentsAchiziție-21/02/2025 14:50Descarca
cs 2.1.6.docxbiddingDocumentsAchiziție-21/02/2025 14:50Descarca
cs 2.1.7.docxbiddingDocumentsAchiziție-21/02/2025 14:50Descarca
cs 2.1.8.docxbiddingDocumentsAchiziție-21/02/2025 14:50Descarca
cs 2.1.9.docxbiddingDocumentsAchiziție-21/02/2025 14:50Descarca

Persoană de contact

Clarificări

proiect de executie
pentru Achiziție
24.02.2025 15:10

Buna ziua, Va rugam sa expuneti pe platforma achizitii proiectele de executie. Multumesc anticipat

... afișează tot conținutul

Răspuns:

24.02.2025 16:20

bună ziua !
proiectul este prea voluminos/mare și nu poate fi încărcat pe platformă.
în conformitate cu cerințele de eligibilitate operatorii/agenții economici sunt obligați să se prezinte la sediul Oficiului Avocatului Poporului pentru a face cunoștință cu proiectul.
În aceste condiții vă așteptăm pe adresa mun. Chișinău, str. Calea Ieșilor 11/3, între orele 08:30 - 16:30, de luni până vineri pentru a face cunoștință fizic cu proiectul.
În prealabil telefonați pentru a organiza prezentarea proiectul la următoarele numere de telefon:
- 060002674 Lungu Daniela sau
-060002669 Frunza Roman.

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
06.03.2025 17:02

Buna ziua, in caietul de sarcini 2.1.8, la lucrari de montare (pozitia 226,227) capitolul 2.11; 2.12, la utilaj (pozitia 286,227) capitolul 3.11; 3.12, au aceeiasi denumire (В7) si sunt identice, este doar o greseala in alcatuirea caietului de sarcini sau intentionat sa facut asa? cum procedam?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

07.03.2025 14:39

Bună ziua !
prezentați oferta conform caietului de sarcini publicat. Documentație de proiect cât și caietul de sarcini a fost elaborată de persoane autorizate, inclusiv a fost verificată.
Toți operatorii economici urmează să prezinte oferta conform caietului de sarcini publicat, respectiv toți sunt pe poziții egale, au aceleași documente pentru pregătirea și depunerea ofertelor.

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
07.03.2025 11:22

Buna zua, in devizul 2-1-10, pozitia 18,21,23 pozitii de montare, difera cantitatile cu pozitiile 19,20, 22,24, pozitii de material, este o greseala?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

07.03.2025 14:48

Bună ziua ! prezentați oferta conform caietului de sarcini publicat. Documentație de proiect cât și caietul de sarcini a fost elaborată de persoane autorizate, inclusiv a fost verificată. Toți operatorii economici urmează să prezinte oferta conform caietului de sarcini publicat, respectiv toți sunt pe poziții egale, au aceleași documente pentru pregătirea și depunerea ofertelor.
(a fost contactat proiectantul care a menționat că nu este o greșeală, că conform metodologiei se stabilește și o rezervă de 10 % pentru materiale).
Reiterăm faptul că toți operatorii economici urmează să prezinte ofertele conform caietului de sarcini publicat, respectiv toți vor competa aceleași poziții, fapt ce nu va influența procesul de evaluare a ofertelor.

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
07.03.2025 11:32

Buna zua, in devizul 2-1-10, pozitiile 3,6,8 pozitii de montare, difera cantitatile cu pozitiile 30,33,35, pozitii de utilaj, este o greseala?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

07.03.2025 14:49

Bună ziua ! prezentați oferta conform caietului de sarcini publicat. Documentație de proiect cât și caietul de sarcini a fost elaborată de persoane autorizate, inclusiv a fost verificată. Toți operatorii economici urmează să prezinte oferta conform caietului de sarcini publicat, respectiv toți sunt pe poziții egale, au aceleași documente pentru pregătirea și depunerea ofertelor. (a fost contactat proiectantul care a menționat că nu este o greșeală, că conform metodologiei se stabilește și o rezervă de 10 % pentru materiale). Reiterăm faptul că toți operatorii economici urmează să prezinte ofertele conform caietului de sarcini publicat, respectiv toți vor competa aceleași poziții, fapt ce nu va influența procesul de evaluare a ofertelor.

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
07.03.2025 14:52

In devizul 2-2-1, pozitia 13 in descriere avem membrana CERESIT BT-21, iar in material este specificat covor hidroizolant k=2, ce fel de material folosim in executie si k=2 il aplicam doar la materialul de baza?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

07.03.2025 16:17

bună ziua !
am luat legătura cu persoana responsabilă din cadrul companiei care a elaborat proiectul și răspunsul este: „că se aplică același material, același coeficient 2 ”

... afișează tot conținutul

Participanți

lucrări de restaurare 39,600,400.00 MDL Lot anulat
31/03/2025 11:40
33,284,563.59 MDL
Ofertă refuzată
31/03/2025 13:57
35,830,390.01 MDL
Ofertă refuzată
31/03/2025 13:38
35,963,722.94 MDL
Ofertă refuzată