Lucrări de reparație capitală la obiectivul ”Reconstructia cladirii cu nr. cadastral 0100418.259.03 din str. Alexandru cel Bun nr. 111, mun. Chisinau” -etapa II
suma planificată 13,589,232.00 MDL
Valoare | CPV | Titlu achiziției | Cantitate | Livrare |
---|---|---|---|---|
13,589,232.00 MDL | 45200000-9 | Lucrări de reparație capitală la obiectivul ”Reconstructia cladirii cu nr. cadastral 0100418.259.03 din str. Alexandru cel Bun nr. 111, mun. Chisinau” -etapa II | 1 Bucata |
12.03.2025 - 30.12.2025 Piața Marii Adunări Naționale 1 |
Buna ziua,Cerem respectuos eliminarea punctului nr 8,este o cerinta aberativa si consideram ca favorizeaza anumiti participanti
Buna ziua! In temeiul art. 21 al Legii 131/2015 alin (4) pentru confirmarea capacitatii economico-financiare se solicita disponibilitatea resurselor financiare pentru a asigura executarea in termenii solicitati a lucrarilor si excluderea tergiversarii indeplinirii lucrarilor, totodata comunicam ca autoritatea contractanta accepta si linii de credit
nu vor sa lucreze cu preturi mici
Buna ziua! Nu este clara solicitarea?
Nu este puclicat caietul de sarcini cu curentii slabi si sistemul antiincendiu, de asemenea caietul de sarcini cu cablare.
Buna ziua! Caietul de sarcini pentru etapa II, il gasit in documentatia standart in forma desfasurata, atit in format pdf cit si word
Curentii slabi si sistemul antiincendiu - nu sunt asa lucrari in caietul de sarcini publicat, verificati va rog.
Buna ziua! De ce considerati ca ar trebui sa se regaseasca? Pentru etapa a II caietul de sarcini il gasiti in documentatia standard
pentru licitatia data ca compartimente sunt 3 devize ?
Buna ziua! Conform documentatiei standard la capitolul caietul de sarcini gasiti formularul desfasurat pentru lucrari compus din 3 capitole -Solutii arhitecturale, Incalzire si Retele electrice interioare
Buna ziua, explicati va rog, prin acesta condiție, Ofertantul este obligat: - să inspecteze obiectul pentru lucrări și împrejmuirile acestuia pentru a evalua, pe propria răspundere, cheltuială și risc, factorii necesari pentru pregătirea Ofertei, ce masuri ar trebui sa ia ofertantul la intocmirea ofertei, deoarece, ca urmare a vizitei, operatorul economic, oricum nu este in drept sa modifice caietul de sarcini?
Buna ziua! Se solicita vizita in teren cu scopul ca sa vedeti imobilul si terenul, locatia si alti factori care necesita sa ii cunoasca operatorul economic pina a depune oferta ca sa se ia in calcul costurile, cum ar fi depozitarea materialelor, transportul deseurilor, numarul de etaje, parcarea si alti factori in dependenta de unde este situat imobilul.
Existența relațiilor contractuale, Se va prezenta dovada existenței relațiilor juridice între personalul propus și operatorul economic MINIM 20 muncitori implicați direct în executarea lucrărilor care activează oficial în companie timp de cel puțin 3 luni pînă la data deschiderii ofertelor)
(Contract de muncă, alte forme de angajamente ce demonstrează disponibilitatea personalului, extrase contabile la zi, dari de seama fiscale IPC21, IRM19
Varianta scanată de pe originalul, confirmată prin semnătura electronică
Aceste documente nu pot fi incarcate in sistem, deoarece contin date cu caracter personal, la fel si dovada disponibilitatii resurselor finaciare. Vor putea fi prezentate suplimentar doar grupului de lucru?
Buna ziua! In darile de seama, sau contract se astupa datele cu caracter personal (IDNP, adresa, sumele indreptate spre plata, rechizitele bancare ), se vor vedea doar numele prenumele, si angajatorul si, ulterior daca se va solicita se va prezenta copia originalului semnat electronic. Ce tine de dovada disponibilitatii resurselor financiare, daca se opteaza pe prezentarea extrasului bancar se vor acoperi detaliile extrasului ramind vizibile soldul si denumirea operatorului economic care depune oferta sau optati pentru certificat eliberat de banca despre sold. In caz de solicitare se va prezenta copia de pe original semnata electronic
Conform p.7 din anuntul de participare, solicitati: Situațiile financiare pentru ultimii 3 ani. Concretizati va rog, ultimii 3 ani, inlcusiv 2024?
Buna ziua! Avind in vedere ca raportarea pentru anul 2024 inca nu s-a terminat nu se solicita si pentru anul 2024. In cazul in care dispuneti raportul financiar pentru anul 2024 sunteti in drept sa il utilizati
Daca compania X publica un extras, si chiar daca-i acopera datele companie, credeti ca nu este clar ca acest extras apartine companiei X? Anume soldul companiei, nu ar trebui sa fie public.
Conform art. 21 alin (1) lit a) al Legii 131/2015 –demonstrarea capacităţii economice şi financiare a operatorului economic se realizează prin prezentarea unuia sau a mai multor declaraţii bancare corespunzătoare.
Mai sus s-a referit la acoperirea detaliilor din extras operatiuni pe debit si/sau credit (cum ar fi denumiri ale partenerilor, destinatii ale platilor daca se doreste a fi secrete) nu a denumirii companiei, este relevat ca se refera la operatorul economic care depune oferta pentru a confirma soldul mijloacelor banesti
Mentionam ca autoritatea contractanta accepta si linie de credit valabila drept dovada a capacitatii economico-financiare
Orice companie care demonstreaza o experiența vasta in construcție, prin contractele prezentate, și mai o situație financiară așa cum o solicitați, este clar că dispune de cpacitatea de aexecuta lucrările și fără a vă prezenta un anumit numar de angajați. Dar, din păcăte, AC are darul de a inventa cîte ceva în plus!
In corespundere cu art. 16 alin. (1) al Legii 131/2015 - orice operator economic, rezident sau nerezident, persoană fizică sau juridică de drept public sau privat ori asociație de astfel de persoane, are dreptul de a participa, în condiţiile prezentei legi, la procedura de achiziţii publice, Astfel, In temeiul art. 18 al Legii 131/2015 prin anuntul de participare autoritatea contractanta solicita cerinte pentru asigurarea principiilor in achizitiile publice si solicita demonstrarea experientei, dotarea cu utilaje necesare precum si dispunerea de personal calificat si asigurarea capacitatii economico financiare pentru executarea lucrarilor
Cred ca nu s-a ințeles intrebarea referitor la prezentarea soldului disponibil. Nu manifestam pretenții față de cerința solicitată, dar, modul de prezenatare. Operatorul economic, trebuie sa prezinte dovezi grupului de lucru, dar nu tuturor celor care accesează licitația. Deci, intrebarea ar fi, daca prezentarea certificatului eliberat de catre banca, poate fi prezentat pe suport de hirtie, sau la adresa electronică a instituției.
In cazul acesta, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe proprie raspundere privind disponibilitatea in forma scrisa semnata electronic ca corespunde criteriului de evaluare cu ulterioara prezentare la solicitarea grupului de lucru la etapa evaluarii ofertelor. Mentionam sa luati in calcul data extrasului sa corespunda cerintei solicitate, in cazul in care extrasul va fi eliberat la data solicitarii, dupa deschiderea ofertelor acesta se va respinge ca necorespunzator
Buna ziua care este sursa de finantare?
Buna ziua! ANT este subordonata Ministerului Educatie si Cercetarii si lucrarile sunt finantate de MEC
1.In punctul 14 a anuntului de participare dstra solicitati contracte de munca a minim 20 angajati sa incarcam pe platforma?
2. este nevoie sa incarcam si exstrase contabile, IPC21 , IRM19. toate sau unul din ele?
Aveti nevoie de aceste contracte la etapa de publicare a ofertelor? Cam aberant.
Buna ziua! Se va prezenta dovada existenței relațiilor juridice între personalul propus și operatorul economic MINIM 20 muncitori implicați direct în executarea lucrărilor care activează oficial în companie timp de cel puțin 3 luni pînă la data deschiderii ofertelor) (Contract de muncă, alte forme de angajamente ce demonstrează disponibilitatea personalului, extrase contabile la zi, dari de seama fiscale IPC21, IRM19 Varianta scanată de pe originalul, confirmată prin semnătura electronică - Alegeți una din metode pentru a demonstra disponibilitatea și ulterior daca se va solicita de catre grupul de lucru suplimentar se va suplini