Achiziție - Lucrări de reparație capitală la obiectivul ”Reconstructia cladirii cu nr. cadastral 0100418.259.03 din str. Alexandru cel Bun nr. 111, mun. Chisinau” -etapa II

Achiziție Agenția Națională pentru Dezvoltarea Programelor și Activității de Tineret

Informație generală

Lucrări de reparație capitală la obiectivul ”Reconstructia cladirii cu nr. cadastral 0100418.259.03 din str. Alexandru cel Bun nr. 111, mun. Chisinau” -etapa II
13,589,232.00 MDL
desemnare câștigător
ocds-b3wdp1-MD-1739818346484

Lucrări de reparație capitală la obiectivul ”Reconstructia cladirii cu nr. cadastral 0100418.259.03 din str. Alexandru cel Bun nr. 111, mun. Chisinau” -etapa II


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
17/02/2025 20:57
clarificări
28/02/2025 08:00
depunere
10/03/2025 08:00
deschidere oferte
10/03/2025 08:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 17/02/2025 19:47
Trezoreria de Stat

suma planificată 13,589,232.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
13,589,232.00 MDL 45200000-9 Lucrări de reparație capitală la obiectivul ”Reconstructia cladirii cu nr. cadastral 0100418.259.03 din str. Alexandru cel Bun nr. 111, mun. Chisinau” -etapa II 1 Bucata 12.03.2025 - 30.12.2025
Piața Marii Adunări Naționale 1

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
anunt_de_participare_lucrari.signed (1).pdftenderNoticeAchiziție-17/02/2025 20:57Descarca
ds_lucrari.docxbiddingDocumentsAchiziție-17/02/2025 20:57Descarca
duae_ro.docbiddingDocumentsAchiziție-17/02/2025 20:57Descarca
duae_ro.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-17/02/2025 20:57Descarca
ds_lucrari.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-17/02/2025 20:57Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Conditii
pentru Achiziție
18.02.2025 08:24

Buna ziua,Cerem respectuos eliminarea punctului nr 8,este o cerinta aberativa si consideram ca favorizeaza anumiti participanti

Răspuns:

18.02.2025 10:42

Buna ziua! In temeiul art. 21 al Legii 131/2015 alin (4) pentru confirmarea capacitatii economico-financiare se solicita disponibilitatea resurselor financiare pentru a asigura executarea in termenii solicitati a lucrarilor si excluderea tergiversarii indeplinirii lucrarilor, totodata comunicam ca autoritatea contractanta accepta si linii de credit

Anunti
pentru Achiziție
18.02.2025 08:52

nu vor sa lucreze cu preturi mici

Răspuns:

18.02.2025 10:42

Buna ziua! Nu este clara solicitarea?

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
18.02.2025 09:05

Nu este puclicat caietul de sarcini cu curentii slabi si sistemul antiincendiu, de asemenea caietul de sarcini cu cablare.

Răspuns:

18.02.2025 10:42

Buna ziua! Caietul de sarcini pentru etapa II, il gasit in documentatia standart in forma desfasurata, atit in format pdf cit si word

curentii slabi si sistemul antiincendiu
pentru Achiziție
18.02.2025 12:36

Curentii slabi si sistemul antiincendiu - nu sunt asa lucrari in caietul de sarcini publicat, verificati va rog.

Răspuns:

18.02.2025 16:48

Buna ziua! De ce considerati ca ar trebui sa se regaseasca? Pentru etapa a II caietul de sarcini il gasiti in documentatia standard

Specificare
pentru Achiziție
18.02.2025 19:01

pentru licitatia data ca compartimente sunt 3 devize ?

Răspuns:

19.02.2025 08:56

Buna ziua! Conform documentatiei standard la capitolul caietul de sarcini gasiti formularul desfasurat pentru lucrari compus din 3 capitole -Solutii arhitecturale, Incalzire si Retele electrice interioare

Vizita in teren
pentru Achiziție
20.02.2025 10:13

Buna ziua, explicati va rog, prin acesta condiție, Ofertantul este obligat: - să inspecteze obiectul pentru lucrări și împrejmuirile acestuia pentru a evalua, pe propria răspundere, cheltuială și risc, factorii necesari pentru pregătirea Ofertei, ce masuri ar trebui sa ia ofertantul la intocmirea ofertei, deoarece, ca urmare a vizitei, operatorul economic, oricum nu este in drept sa modifice caietul de sarcini?

Răspuns:

20.02.2025 11:53

Buna ziua! Se solicita vizita in teren cu scopul ca sa vedeti imobilul si terenul, locatia si alti factori care necesita sa ii cunoasca operatorul economic pina a depune oferta ca sa se ia in calcul costurile, cum ar fi depozitarea materialelor, transportul deseurilor, numarul de etaje, parcarea si alti factori in dependenta de unde este situat imobilul.

Anexa 15
pentru Achiziție
20.02.2025 11:23

Existența relațiilor contractuale, Se va prezenta dovada existenței relațiilor juridice între personalul propus și operatorul economic MINIM 20 muncitori implicați direct în executarea lucrărilor care activează oficial în companie timp de cel puțin 3 luni pînă la data deschiderii ofertelor)
(Contract de muncă, alte forme de angajamente ce demonstrează disponibilitatea personalului, extrase contabile la zi, dari de seama fiscale IPC21, IRM19
Varianta scanată de pe originalul, confirmată prin semnătura electronică
Aceste documente nu pot fi incarcate in sistem, deoarece contin date cu caracter personal, la fel si dovada disponibilitatii resurselor finaciare. Vor putea fi prezentate suplimentar doar grupului de lucru?

Răspuns:

20.02.2025 11:53

Buna ziua! In darile de seama, sau contract se astupa datele cu caracter personal (IDNP, adresa, sumele indreptate spre plata, rechizitele bancare ), se vor vedea doar numele prenumele, si angajatorul si, ulterior daca se va solicita se va prezenta copia originalului semnat electronic. Ce tine de dovada disponibilitatii resurselor financiare, daca se opteaza pe prezentarea extrasului bancar se vor acoperi detaliile extrasului ramind vizibile soldul si denumirea operatorului economic care depune oferta sau optati pentru certificat eliberat de banca despre sold. In caz de solicitare se va prezenta copia de pe original semnata electronic

Cifra de afaceri
pentru Achiziție
20.02.2025 11:43

Conform p.7 din anuntul de participare, solicitati: Situațiile financiare pentru ultimii 3 ani. Concretizati va rog, ultimii 3 ani, inlcusiv 2024?

Răspuns:

20.02.2025 12:06

Buna ziua! Avind in vedere ca raportarea pentru anul 2024 inca nu s-a terminat nu se solicita si pentru anul 2024. In cazul in care dispuneti raportul financiar pentru anul 2024 sunteti in drept sa il utilizati

Soldul disponibil
pentru Achiziție
20.02.2025 11:57

Daca compania X publica un extras, si chiar daca-i acopera datele companie, credeti ca nu este clar ca acest extras apartine companiei X? Anume soldul companiei, nu ar trebui sa fie public.

Răspuns:

20.02.2025 13:23

Conform art. 21 alin (1) lit a) al Legii 131/2015 –demonstrarea capacităţii economice şi financiare a operatorului economic se realizează prin prezentarea unuia sau a mai multor declaraţii bancare corespunzătoare.
Mai sus s-a referit la acoperirea detaliilor din extras operatiuni pe debit si/sau credit (cum ar fi denumiri ale partenerilor, destinatii ale platilor daca se doreste a fi secrete) nu a denumirii companiei, este relevat ca se refera la operatorul economic care depune oferta pentru a confirma soldul mijloacelor banesti
Mentionam ca autoritatea contractanta accepta si linie de credit valabila drept dovada a capacitatii economico-financiare

Anexa 15
pentru Achiziție
20.02.2025 12:02

Orice companie care demonstreaza o experiența vasta in construcție, prin contractele prezentate, și mai o situație financiară așa cum o solicitați, este clar că dispune de cpacitatea de aexecuta lucrările și fără a vă prezenta un anumit numar de angajați. Dar, din păcăte, AC are darul de a inventa cîte ceva în plus!

Răspuns:

20.02.2025 13:24

In corespundere cu art. 16 alin. (1) al Legii 131/2015 - orice operator economic, rezident sau nerezident, persoană fizică sau juridică de drept public sau privat ori asociație de astfel de persoane, are dreptul de a participa, în condiţiile prezentei legi, la procedura de achiziţii publice, Astfel, In temeiul art. 18 al Legii 131/2015 prin anuntul de participare autoritatea contractanta solicita cerinte pentru asigurarea principiilor in achizitiile publice si solicita demonstrarea experientei, dotarea cu utilaje necesare precum si dispunerea de personal calificat si asigurarea capacitatii economico financiare pentru executarea lucrarilor

Soldul disponibil
pentru Achiziție
20.02.2025 13:46

Cred ca nu s-a ințeles intrebarea referitor la prezentarea soldului disponibil. Nu manifestam pretenții față de cerința solicitată, dar, modul de prezenatare. Operatorul economic, trebuie sa prezinte dovezi grupului de lucru, dar nu tuturor celor care accesează licitația. Deci, intrebarea ar fi, daca prezentarea certificatului eliberat de catre banca, poate fi prezentat pe suport de hirtie, sau la adresa electronică a instituției.

Răspuns:

20.02.2025 14:28

In cazul acesta, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe proprie raspundere privind disponibilitatea in forma scrisa semnata electronic ca corespunde criteriului de evaluare cu ulterioara prezentare la solicitarea grupului de lucru la etapa evaluarii ofertelor. Mentionam sa luati in calcul data extrasului sa corespunda cerintei solicitate, in cazul in care extrasul va fi eliberat la data solicitarii, dupa deschiderea ofertelor acesta se va respinge ca necorespunzator

SF
pentru Achiziție
24.02.2025 10:13

Buna ziua care este sursa de finantare?

Răspuns:

24.02.2025 10:53

Buna ziua! ANT este subordonata Ministerului Educatie si Cercetarii si lucrarile sunt finantate de MEC

Anunt de participare
pentru Achiziție
24.02.2025 11:34

1.In punctul 14 a anuntului de participare dstra solicitati contracte de munca a minim 20 angajati sa incarcam pe platforma?
2. este nevoie sa incarcam si exstrase contabile, IPC21 , IRM19. toate sau unul din ele?
Aveti nevoie de aceste contracte la etapa de publicare a ofertelor? Cam aberant.

Răspuns:

24.02.2025 13:27

Buna ziua! Se va prezenta dovada existenței relațiilor juridice între personalul propus și operatorul economic MINIM 20 muncitori implicați direct în executarea lucrărilor care activează oficial în companie timp de cel puțin 3 luni pînă la data deschiderii ofertelor) (Contract de muncă, alte forme de angajamente ce demonstrează disponibilitatea personalului, extrase contabile la zi, dari de seama fiscale IPC21, IRM19 Varianta scanată de pe originalul, confirmată prin semnătura electronică - Alegeți una din metode pentru a demonstra disponibilitatea și ulterior daca se va solicita de catre grupul de lucru suplimentar se va suplini

Participanți

Lucrări de reparație capitală la obiectivul ”Reconstructia cladirii cu nr. cadastral 0100418.259.03 din str. Alexandru cel Bun nr. 111, mun. Chisinau” -etapa II 13,589,232.00 MDL
09/03/2025 23:43
8,435,609.46 MDL
Ofertă acceptată
09/03/2025 21:30
8,772,326.01 MDL
Ofertă refuzată
09/03/2025 22:15
9,502,963.31 MDL
07/03/2025 19:28
9,784,170.93 MDL
10/03/2025 07:30
10,809,316.77 MDL
07/03/2025 17:03
11,226,668.91 MDL
07/03/2025 13:26
11,550,847.23 MDL
10/03/2025 07:54
12,084,785.00 MDL