Achiziție - Lucrări de izolare termică a Blocului Alimentar cu schimbarea ușilor și ferestrelor exterioare al IMSP Spitalul Raional Cantemir

Achiziție IMSP Spitalul Raional Cantemir

Informație generală

Lucrări de izolare termică a Blocului Alimentar cu schimbarea ușilor și ferestrelor exterioare al IMSP Spitalul Raional Cantemir
1,340,000.00 MDL
anulat
ocds-b3wdp1-MD-1739775733449

Lucrări de izolare termică a Blocului Alimentar cu schimbarea ușilor și ferestrelor exterioare al IMSP Spitalul Raional Cantemir


COP
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
17/02/2025 09:19
clarificări
22/02/2025 16:00
depunere
25/02/2025 16:00
deschidere oferte
25/02/2025 16:00
analiză
desemnare câștigător
contract
Procedură anulată
Cancellation of an invalid procedure.

Surse de finanțare

data validării: 17/02/2025 07:24
Trezoreria de Stat

suma planificată 1,340,000.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
1,340,000.00 MDL 45300000-0 Lucrări de izolare termică a Blocului Alimentar cu schimbarea ușilor și ferestrelor exterioare al IMSP Spitalul Raional Cantemir 1 Bucata Lot anulat

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
anunt de participare.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-17/02/2025 09:19Descarca
caiet de sarcini.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-17/02/2025 09:19Descarca
duae.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-17/02/2025 09:19Descarca
duae.docbiddingDocumentsAchiziție-17/02/2025 09:19Descarca
documentația standard lucrari.docxbiddingDocumentsAchiziție-17/02/2025 09:19Descarca
anunt de participare.docxbiddingDocumentsAchiziție-17/02/2025 09:19Descarca
caiet de sarcini.docxbiddingDocumentsAchiziție-17/02/2025 09:19Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Solicitare informații
pentru Achiziție
17.02.2025 13:21

Conform solicitărilor Dvs. stabilite la pct.40 lit.a și lit.b din anunțul de participare privind vizita obligatorie a obiectului în perioada de depunere a ofertei, reprezentantul nostru are posibilitatea să viziteze viitorul șantier, să facă cunoștință cu proiectul de execuție și să adreseze clarificări doar la data de 23.02.2025 în intervalul orelor 16.15-16.45. Astfel, solicităm să ne comunicați cît numărul persoanei competente, însărcinată de prezentarea proiectului și a obiectului, care urmează a fi apelată la data și în intervalul de ore sus-menționate, atît și informații suplimentare vis-a-vis de formatul solicitat de dovadă a vizitării obiectului și alte informații aferente- 1.Dovada în formatul unui document oficial sau poză cu instituția pe fundal? 2.Cine este emitentul dovezii de vizitare? 3. Numele și Prenumele persoanei împuternicite să semneze această dovadă. 4.Persoana care va prezenta proiectul și viitorul șantier are studii tehnice și poate oferi răspunsuri la eventuale întrebări legate de proiect? 5.Dovada urmează a fi semnată electronic sau va fi aplicată semnătura olografă? 6. Este sau nu necesar să fie ștampila instituției emitente? 7. Este sau nu necesar să fie antetul instituției emitente pe această dovadă? 8. Cînd și în ce registru al instituției emitente va fi înregistrat această dovadă pentru a-i fi atribuit un număr de ieșire? 9.Ce acte trebuie să dețină și să prezinte reprezentantul nostru? 10. Actele solicitate reprezentantului nostru conțin informații cu caracter personal?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

17.02.2025 17:31

Persoana responsabilă ce va prezenta proiectul și obiectul, cît și informațiile necesare: Diaconu Anton, 067682554 (nu are studii tehnice).
Dovada în formatul unui document oficial (antetul instituției nu este obligatoriu) al operatorului economic cu semnătură olografă și ștampilă ce va fi înregistrată în registrul intrări al autorității contractante.
Prezentarea procurii a reprezentantului operatorului economic.

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
17.02.2025 19:42

Buna ziua. Publicati va rog caietul de sarcini desfasurat.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

18.02.2025 10:19

Bună dimineața! În caietul de sarcini sunt descrise toate lucrările.

... afișează tot conținutul

f1
pentru Achiziție
18.02.2025 14:43

Buna ziua. Publicati va rog formularul 1 desfasurat.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

18.02.2025 18:00

Bună ziua! Toate lucrările sunt indicate în caietul de sarcini.

... afișează tot conținutul

-
pentru Achiziție
21.02.2025 13:30

Ferestrele vor fi confectionate din PVC sau Termomost?
Sunt doua profile tottal diferite.
D-stra indicat ferestre din PVC termomost.
Va rog, concret raspundeti.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

21.02.2025 15:41

Bună ziua! Conform caietului de sarcini.

... afișează tot conținutul

Participanți

Lucrări de izolare termică a Blocului Alimentar cu schimbarea ușilor și ferestrelor exterioare al IMSP Spitalul Raional Cantemir 1,340,000.00 MDL Lot anulat