Achiziție - Termoizolarea cladirii existente cu renovarea acoperisului a IP "Gradinita - Cresa Plopusor" Bulboaca cu regim de inaltime S+P+1E, satul Bulboaca, r-nul Anenii Noi

Achiziție Primăria s.Bulboaca

Informație generală

Termoizolarea cladirii existente cu renovarea acoperisului a IP "Gradinita - Cresa Plopusor" Bulboaca cu regim de inaltime S+P+1E, satul Bulboaca, r-nul Anenii Noi
3,924,516.00 MDL
desemnare câștigător
ocds-b3wdp1-MD-1739266564934

Termoizolarea cladirii existente cu renovarea acoperisului a IP "Gradinita - Cresa Plopusor" Bulboaca cu regim de inaltime S+P+1E, satul Bulboaca, r-nul Anenii Noi


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
11/02/2025 11:46
clarificări
21/02/2025 08:00
depunere
04/03/2025 17:00
deschidere oferte
04/03/2025 17:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 11/02/2025 10:12
Trezoreria de Stat

suma planificată 3,924,516.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
3,924,516.00 MDL 45200000-9 Termoizolarea cladirii si renovarea acoperisului 1 Unitate 06.03.2025 - 30.12.2025
r. Anenii-Noi, s.Bulboaca, str. M.Eminescu,4

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
anunt de participare - gradinita bulboaca 2025 (1).signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție- cerintele si criteriile de calificare14/02/2025 11:03Descarca
anunt de participare - gradinita bulboaca 2025.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție- cerintele si criteriile de calificare11/02/2025 11:46Descarca
caiet de sarcini - formular nr.1 descifrat.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-caiet de sarcini11/02/2025 11:46Descarca
caiet de sarcini - formular nr.1.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-caiet de sarcini11/02/2025 11:46Descarca
caiet de sarcini - formular nr.3.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-caiet de sarcini11/02/2025 11:46Descarca
caiet de sarcini - formular nr.5.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-caiet de sarcini11/02/2025 11:46Descarca
caiet de sarcini - formular nr.7.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-caiet de sarcini11/02/2025 11:46Descarca
documentatia standard_lucrari — a23.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-documentatia standard pu lucrari11/02/2025 11:46Descarca
duae - primaria bulboaca.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-documentul unic european de achizitii11/02/2025 11:46Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Anunt de participare, pct 16 Scurta descriere a criteriilor.....
pentru Achiziție
13.02.2025 20:25

Buna ziua. Nr d/o 7, solicitam respectuos modificarea expresiei ..receptia finala a lucrarilor.. cu .. receptia la terminarea lucrarilor.. conform HG 638/2020

... afișează tot conținutul

Răspuns:

14.02.2025 09:45

se accepta si acceasta varianta.

... afișează tot conținutul

Anunt de participare. pct 25 Factorii de evaluare
pentru Achiziție
13.02.2025 20:33

Buna ziua. pe linga ponderea procentuala pe care o acordati fiecarui factor de evaluare, precizati în documentația de atribuire și algoritmul de calcul sau metodologia concretă de punctare care se aplică pentru determinarea celei mai avantajoase oferte din punct de vedere economic.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

14.02.2025 09:46

receptionat

... afișează tot conținutul

dotari tehnice
pentru Achiziție
19.02.2025 18:09

Buna seara. D-stra solicitati ca ofertantul trebuie sa detina in dotare proprie macara. Va rugam sa va expuneti pentru ce anume este necesar ca operatorii economici sa aiba in dotare astfel de utilaj. decit sa poata fi arendat sau prin contact de colaborare cu companiile care se ocupa cu astfel de servicii? Pentru lucrarile viitorului contract nu este obligatoriu astfel de utilaj in general, sau chiar daca va fi nevoie - se rezuma la substituirea modalitatii de ridicare a materialelor, exemplu - manual, cu o macara de fereastra (cu rulment), cu serviciul autolift, sau caz unic cu macara de tonaj.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

20.02.2025 10:27

Utilajul poate fi arendat sau prin contact de colaborare cu companiile care se ocupa cu astfel de servicii, prin prezentarea contractului.

... afișează tot conținutul

Buna ziua. Termenul de execuție 27.08.2025
pentru Achiziție
19.02.2025 22:04

Vă rugăm să indicați un termen de execuție în luni (ca exemplu maxim 6 luni), or nu este clar în cît timp este necesar să executăm lucrarea, indicați termen 27.08.2025, dar în cazul din o sumedenie de circumstanțe (modificări de documentație, contestații ) și contractul se încheie la data de 27.07.2028, operatorul are mai puțin de una luna pentru execuție, ceea ce nu este real de executat?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

20.02.2025 10:22

Termenul de executarea a lucrarilor este stabilit de Autoritatea Finantatoare - ONDRL. Prelungirea termenului se poate realiza, intemeiat, prin acordul scris al partilor, consemnat de catre ONDRL, dar care nu va depasi termenul de valabilitate a contractului.

... afișează tot conținutul

Buna ziua. Termenul de execuție 27.08.2025
pentru Achiziție
20.02.2025 10:52

Dvs. cred că rau cu cititul, dacă o să încheiați contractul pe 26.08.2025, termenul o să fie 1 zi?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

20.02.2025 12:15

Cred ca Dvs nu ati citit atent. si cred ar trebui sa fiti mai respectuos.
Dvs prezentati grafic de executare a lucrarilor prealabil. In caz de anumite circumstante intemeiate, se va prelungi termenul de executare a lucrarilor, prin acord aditional consemnat de catre Autoritatea Finantatoare - ONDRL, dar care nu va depasi termenul de valabilitate a contractului.

... afișează tot conținutul

Termen de execuție
pentru Achiziție
20.02.2025 10:55

Termenul de execuție nu poate fi indicat printr-o dată fixă, ci trebuie exprimat sub forma unei durate (zile/luni), deoarece finalizarea lucrărilor depinde de mai mulți factori variabili, inclusiv data încheierii contractului și momentul efectiv al inițierii lucrărilor. Acești factori, alături de condițiile meteorologice, disponibilitatea materialelor și aprobările administrative, pot influența desfășurarea proiectului. Stabilirea unui termen strict, fără a lua în considerare aceste aspecte, ar putea duce la întârzieri nejustificate sau la presiuni excesive asupra executantului, afectând calitatea lucrărilor.?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

20.02.2025 17:40

Termenul de executarea a lucrarilor este stabilit de Autoritatea Finantatoare - ONDRL in contractul de finantare. Dvs prezentati grafic de executare a lucrarilor prealabil. In caz de anumite circumstante intemeiate, se va prelungi termenul de executare a lucrarilor, prin acord aditional consemnat de catre Autoritatea Finantatoare - ONDRL, dar care nu va depasi termenul de valabilitate a contractului.

... afișează tot conținutul

POZ. 74
pentru Achiziție
20.02.2025 16:53

Buna ziua, va rugam sa specificati densitatea pentru placi de vata, este o neconcordanta in caietul de sarcini.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

20.02.2025 17:54

Rămîne valabil cum e scris in pozitia 74 -
"placi din vata minerala gr 10 cm densitatea 135 kg m3 "

... afișează tot conținutul

Termen de execuție
pentru Achiziție
20.02.2025 23:02

Ați solicitat un termen de valabilitate a ofertelor de 60 de zile, ceea ce presupune că v-ați rezervat două luni pentru evaluarea acestora și încheierea contractului. Având în vedere că termenul limită pentru depunerea ofertelor este 04.03.2024, putem presupune că semnarea contractului va avea loc până la data de 04.05.2024. În acest context, considerați că un termen de execuție de maximum patru luni ar fi suficient și realist pentru realizarea lucrărilor?

Vă rugăm să ne confirmați acest aspect pentru o mai bună clarificare a cerințelor procedurii.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

21.02.2025 07:28

Daca ați fost la fața locului la obiect, ați fi înțeles că este suficient un termen de maxim 4 luni pu realizarea lucrărilor (cu o echipă responsabilă și perseverentă).
Conform afirmațiilor specialistilor in domeniu.

... afișează tot conținutul

poz.60
pentru Achiziție
20.02.2025 23:28

Ce tip de placi sunt solicitate?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

21.02.2025 07:36

Conform documentației de deviz se specifică pu pozitia 60:
Placi termoizolante, - beton celular autoclavizat.

... afișează tot conținutul

poz.52
pentru Achiziție
20.02.2025 23:30

In devizul desfasurat este inclus ciment, nisip si mortar, rugam sa specificati daca se va include pret la toate resursele materiale?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

21.02.2025 07:37

Da, se va include pret la toate resursele materiale.

... afișează tot conținutul

Participanți

Termoizolarea cladirii existente cu renovarea acoperisului a IP "Gradinita - Cresa Plopusor" Bulboaca cu regim de inaltime S+P+1E, satul Bulboaca, r-nul Anenii Noi 3,924,516.00 MDL
04/03/2025 16:37
2,932,817.40 MDL
Ofertă refuzată
04/03/2025 08:48
2,999,829.19 MDL
Ofertă refuzată
04/03/2025 10:26
3,014,752.51 MDL
Ofertă acceptată
04/03/2025 16:55
3,018,167.00 MDL
Ofertă refuzată
04/03/2025 16:29
3,236,820.46 MDL
Ofertă refuzată
04/03/2025 15:30
3,329,988.78 MDL
Ofertă refuzată
28/02/2025 18:57
3,449,968.42 MDL
Ofertă refuzată
03/03/2025 10:49
3,486,329.81 MDL