”Achiziționarea serviciilor de verificare metrologică a mijloacelor de măsurare din cadrul ”TERMOELECTRICA” S.A. pentru anul 2025”
suma planificată 263,540.00 MDL
Buna ziua . Am dori o concretizare , in caietul de sarcini este stipualt ca toate lucrarile se vor efectua la sediul Beneficiarului ( conform adreselor) apare intrebarea verificarea metrologica a contoarelor electrice Lotul 9 si a transformatoarelor de curent Lotul 10 se va efectua cu ajutorul utilajul / echipamentelor Beneficiarului ? Daca da va rog sa stipulati modelele si daca sunt etalonate ? Va multumesc
2. Este posibil de efectuat verificarea metrologica a contoarelor electrice Lotul 9 si transformatoarelor Lotul 10 la sediul Executorului sau in cazul cu verificarea transformatoarelor la sediul Beneficiarului ? De exemplu Executorul isi asuma toate cheltuielile de transport si desigur verificare ?
Bună ziua, în Caietul de sarcini pct.2 este stipulat că lucrările se vor efectua - În laboratoarele Executantului și sediul “Termoelectrica”S.A., în Anexa nr.1 - sunt stipulate lucrările care vor fi executate la sediul Executantului și care la sediul Benefeciarului ( * Verificările metrologice se vor efectua la sediul „TERMOELECTRICA” S.A.)
În p.5 este stipulat că - În cazul efectuării verificării metrologice a mijloacelor de măsurare la sediul Beneficiarului, transportarea verificatorului se va face din contul Executantului.
În p.6 este stipulat că - Compania ofertantă trebuie să prezinte dovada că este dotată cu toată tehnica și instrumentele necesare pentru efectuarea serviciilor, sau să dețină contract de arendă;
Costul serviciilor va include toate cheltuielile aferente suportate de către Executant pentru îndeplinirea volumului de servicii.
Sancțiuni:
1. Pentru prestarea cu întârziere a serviciilor, Prestator poartă răspundere materială în valoare de 0,01% din suma Serviciilor neprestate, pentru fiecare zi de întârziere, dar nu mai mult decât valoarea garanției de bună executare a contractului.
Intrebare este: Sanctiuni vor fi aplicate daca nu se va achita la timp de catre benefeciar ?
Buna ziua,
Pentru constatarea datelor de calificare în cadrul procedurilor de achiziție sectorială, operatorul economic va prezenta documentele eliberate de autoritățile competente, stabilite de entitatea contractantă în cadrul procedurilor de achiziție.
Entitatea contractantă evaluează datele de calificare ale operatorului economic conform modului și criteriilor expuse în documentația de atribuire.