Achiziție - Servicii de organizare a evenimentului „Forumul Municipal al Tinerilor”

Achiziție Direcția Generală Educație Tineret și Sport

Informație generală

Servicii de organizare a evenimentului „Forumul Municipal al Tinerilor”
750,000.00 MDL
desemnare câștigător
ocds-b3wdp1-MD-1738747724503

Evenimentul va avea loc în luna aprilie


COP
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Da
limba: Romana

publicată
05/02/2025 11:39
clarificări
10/02/2025 11:00
depunere
18/02/2025 11:00
deschidere oferte
19/02/2025 14:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 05/02/2025 11:19
Trezoreria de Stat

suma planificată 750,000.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare Pas minim CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare Deschidere oferte Link Public
750,000.00 MDL 3,000.00 MDL 79900000-3 serviciu 1 Bucata 24.02.2025 - 31.12.2025
str. Mitropolit Dosoftei, 99
2025-02-19 14:00:00

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
anunț de participare.pdftenderNoticeAchiziție-05/02/2025 11:39Descarca
caiet de sarcinii.pdftechnicalSpecificationsAchiziție-05/02/2025 11:39Descarca
documentația standart.docxbiddingDocumentsAchiziție-05/02/2025 11:39Descarca
duae.doceligibilityCriteriaAchiziție-05/02/2025 11:39Descarca
documentația standart.docxbiddingDocumentsServicii de organizare a evenimentului „Forumul Municipal al Tinerilor” 12 Aprilie 2025-05/02/2025 11:39Descarca
duae.doceligibilityCriteriaServicii de organizare a evenimentului „Forumul Municipal al Tinerilor” 12 Aprilie 2025-05/02/2025 11:39Descarca
anunț de participare.pdftenderNoticeServicii de organizare a evenimentului „Forumul Municipal al Tinerilor” 12 Aprilie 2025-05/02/2025 11:39Descarca
caiet de sarcinii.pdftechnicalSpecificationsServicii de organizare a evenimentului „Forumul Municipal al Tinerilor” 12 Aprilie 2025-05/02/2025 11:39Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Clarificări
pentru Achiziție
07.02.2025 16:32

1. În ce perioadă a lunii aprilie se preconizează desfășurarea evenimentului?
2. Operatorul economic va fi responsabil de asigurarea materialelor grafice pentru ecrane?
3. Ca si agendă a evenimentului, atelierele vor funcționa paralel cu sesiunea de bază din sala mare ?
4. Se preconizează transmisiunea live doar a sesiunii de bază a evenimentului sau și a atelierelor din alte săli?

Răspuns:

10.02.2025 14:53

Bună dimineața! 1. Vezi denumirea lotului; 2. Da, agentul economic va fi responsabil de toate materialele grafice pe parcursul evenimentului, inclusiv cele de pe ecrane.
3. Atelierele vor fi în paralel în toate cele 4 săli, după sesiunea de bază din sala mare.
4. Transmisiunea LIVE va fi doar de la începutul evenimentului, din sala de bază.

Clarificari
pentru Achiziție
10.02.2025 09:21

Vă rugăm să specificați dacă există data preconizată pentru desfășurarea evenimentului? Sau data evenimentului va fi stabilită în funcție de disponibilitatea locației de către ofertant Câștigător?

Răspuns:

10.02.2025 14:53

este stipulat în denumirea lotului. Lotul nr. 1 - Servicii de organizare a evenimentului „Forumul Municipal al Tinerilor” 12 Aprilie 2025

Participanți

Servicii de organizare a evenimentului „Forumul Municipal al Tinerilor” 12 Aprilie 2025 750,000.00 MDL
17/02/2025 14:40
627,000.00 MDL
Ofertă acceptată
17/02/2025 15:45
633,000.00 MDL
Ofertă refuzată
18/02/2025 09:08
640,000.00 MDL
Ofertă refuzată
18/02/2025 08:40
642,000.00 MDL
Ofertă refuzată
18/02/2025 09:52
646,900.00 MDL
Ofertă refuzată