Achiziție - Lucrări de reparație capitală a acoperișurilor clădirii publice Grădinița creșă ,,Ghiocel,, Lucrări de reparație capitală a acoperișurilor și renovarea rețelelor electrice interioare clădirilor publice,Centrul de cultură Tineret și Sport și Școala Primară din satul Hîrbovăț r-nul Anenii Noi

Achiziție Primaria Hirbovat

Informație generală

Primaria Hirbovat
1007601011250
Lucrări de reparație capitală a acoperișurilor clădirii publice Grădinița creșă ,,Ghiocel,, Lucrări de reparație capitală a acoperișurilor și renovarea rețelelor electrice interioare clădirilor publice,Centrul de cultură Tineret și Sport și Școala Primară din satul Hîrbovăț r-nul Anenii Noi
8,213,090.00 MDL
desemnare câștigător
ocds-b3wdp1-MD-1738239305747

Lucrări de reparație capitală a acoperișurilor clădirii publice Grădinița creșă ,,Ghiocel,, Lucrări de reparație capitală a acoperișurilor și renovarea rețelelor electrice interioare clădirilor publice,Centrul de cultură Tineret și Sport și Școala Primară din satul Hîrbovăț r-nul Anenii Noi


Licitație deschisă
cel mai bun raport calitate-preţ
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
31/01/2025 13:56
clarificări
12/02/2025 10:00
depunere
24/02/2025 00:00
deschidere oferte
24/02/2025 00:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 03/02/2025 13:32
Trezoreria de Stat

suma planificată 8,213,090.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
8,213,090.00 MDL 45300000-0 Lucrări de reparație capitală a acoperișurilor clădirii publice Grădinița creșă ,,Ghiocel,, Lucrări de reparație capitală a acoperișurilor și renovarea rețelelor electrice interioare clădirilor publice,Centrul de cultură Tineret și Sport și Școala Primară din satul Hîrbovăț r-nul Anenii Noi 1 Bucata 26.02.2025 - 31.12.2025
str. Independentei

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
anunţ hirbovăţ1 (1).semnat (1).pdfbiddingDocumentsAchiziție-30/01/2025 14:28Descarca
duae.docbiddingDocumentsAchiziție-30/01/2025 14:28Descarca
ds_lucrari.docxbiddingDocumentsAchiziție-30/01/2025 14:28Descarca
declarație beneficiari efectivi.docbiddingDocumentsAchiziție-30/01/2025 14:28Descarca
acoperis centrul de cultura f1.semnat.pdfbiddingDocumentsAchiziție-30/01/2025 14:28Descarca
acoperis centrul de cultura f7 (1).semnat.pdfbiddingDocumentsAchiziție-30/01/2025 14:28Descarca
acoperis gradinita f1.semnat.pdfbiddingDocumentsAchiziție-30/01/2025 14:28Descarca
acoperis gradinita f7 (1).semnat.pdfbiddingDocumentsAchiziție-30/01/2025 14:28Descarca
scoala primara 2-1-1 acoperis f1.semnat.pdfbiddingDocumentsAchiziție-30/01/2025 14:28Descarca
scoala primara 2-1-1 acoperis f7 (1).semnat.pdfbiddingDocumentsAchiziție-30/01/2025 14:28Descarca
centrul de cultura 2-1-2 retele electrice interioare f1 (1).semnat.pdfbiddingDocumentsAchiziție-30/01/2025 14:28Descarca
centrul de cultura 2-1-2 retele electrice interioare f7 (1).semnat.pdfbiddingDocumentsAchiziție-30/01/2025 14:28Descarca
scoala primara 2-1-2 retele elec inter f1.semnat.pdfbiddingDocumentsAchiziție-30/01/2025 14:28Descarca
scoala primara 2-1-2 retele elec inter f7 (1).semnat.pdfbiddingDocumentsAchiziție-30/01/2025 14:28Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Caiet de sarcini retelele electrice
pentru Achiziție
30.01.2025 19:30

Lucrarile de reparatie dupa montarea panourilor de distributie si montarea cablurilor cine le executa?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

03.02.2025 15:33

Lucrările vor fi executate conform caietului de sarcini. Daca se va hotarî executarea reparației capitale va fi elaborat un deviz aparte.

... afișează tot conținutul

Anunt de participare
pentru Achiziție
30.01.2025 19:57

In anuntul de participare p.12 termenul de executie a lucrarilor este de 6 luni ( 180 zile) dar in p.16,1,1 - termen de executie se solicita 60 zile lucratoare. Care este termenul de executie a lucrarilor ?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

03.02.2025 15:33

6 luni,este termenul de execuție a lucrărilor.

... afișează tot conținutul

Împărțirea pe loturi
pentru Achiziție
31.01.2025 09:14

Bună ziua! Stimată autoritate contractantă, de ce nu ați împărțite pe loturi aceste lucrări? Sunt lucrări diferite și obiecte diferite. Sau aveți intenția să dați un singur contract cu toate lucrările unui singur agent economic?
Vom face o sezare la organele competente verifice corectitudinea și imparțialitatea procedurii de achiziții publice.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

03.02.2025 15:33

Bună ziua! Mulțumim pentru întrebarea dvs. și pentru interesul manifestat față de această procedură de achiziții publice.

În conformitate cu legislația și reglementările în vigoare, decizia de a împărți sau nu contractul în loturi este luată în funcție de specificul proiectului și de tipul de lucrări implicate. Dacă lucrările sunt interdependente sau se realizează în cadrul aceluiași obiectiv, împărțirea pe loturi poate fi considerată ineficientă din punct de vedere tehnic și economic. Scopul nostru este să asigurăm implementarea optimă a proiectului, în condițiile cele mai avantajoase din punct de vedere al costurilor și al calității.

Totodată, vă asigurăm că procedura de achiziții publice este desfășurată cu respectarea principiilor de transparență, concurență loială și nediscriminare, iar orice ofertant are posibilitatea de a participa la licitație în condiții de egalitate.

Dacă aveți suspiciuni sau nelămuriri, vă încurajăm să consultați documentația de atribuire și să ne adresați orice întrebare pentru clarificare,la numerele de telefon indicate sau vă apropiați în incinta Primăriei Hîrbovăț.

... afișează tot conținutul

Împărțirea pe loturi
pentru Achiziție
31.01.2025 10:22

Bună ziua. În baza cărui act/lege dvs nu ați făcut împărțirea pe loturi cind legea spune altfel! (Conform HG 638 pct. 61 În cazul în care autoritatea contractantă își propune în decursul unui an să achiziționeze lucrări similare pentru mai multe obiecte, acestea se cumulează în loturi și se desfășoară o singură procedură de achiziție publică, cu desemnarea câștigătorului pentru fiecare obiect/lot în parte (pentru fiecare construcție).

Cu așa atitudine haideți să faceți o singură licitație cu toate obiectele pe țară!

... afișează tot conținutul

Răspuns:

03.02.2025 15:33

decizia de a nu împărți contractul pe loturi a fost luată pe baza unei analize interne care a considerat lucrările ca fiind interdependente și parte a aceluiași obiectiv.

Aceasta este o procedură de licitație repetată, prima dată au existat suficienți participanți care nu au fost descurajați de volumul mare de lucru.
Decizia de a nu împărți contractul pe loturi a fost menținută, având în vedere interesul demonstrat în cadrul procedurii anterioare. Participanții anteriori nu au întâmpinat dificultăți din cauza volumului lucrărilor, ceea ce indică faptul că există agenți economici capabili să gestioneze toate lucrările în ansamblu.
Vă mulțumim pentru înțelegere și suntem deschiși pentru orice clarificări suplimentare.

... afișează tot conținutul

Loturi
pentru Achiziție
31.01.2025 10:38

Stimate autoritate contractantă, foarte frumos vorbiți! Știți foarte bine ca încălcați legea! Nu aveți dreptul legal și punctul!
În plus nu comparați agenții economici, fiecare are posibilități și capacități diferite iar ceea ce faceți dvs este josnic. Am urmărit cu atenție și celelalte achiziții ale dvs unde la fel i-ați schimbat regulile licitației în ultimele minute.
Mai citiți odată Legea 131 cu privire la achiziții publice în special art. 7 lit. a) utilizarea eficientă a banilor publici şi minimizarea riscurilor autorităţilor contractante;
b) transparenţa achiziţiilor publice;
c) asigurarea concurenţei şi combaterea practicilor anticoncurențiale în domeniul achiziţiilor publice;
În concluzie: ne repartizarea pe loturi duce la utilizarea ineficientă a banilor publici, netransparenta achiziție și în mod special nu asigurați concurența în domeniul achizițiilor.
Doar vouă vă este convenabil… intuim și de ce?!

... afișează tot conținutul

Răspuns:

03.02.2025 15:33

Ne asumăm întreaga responsabilitate de a respecta Legea 131 privind achizițiile publice, inclusiv articolul 7, care subliniază utilizarea eficientă a banilor publici, transparența și concurența loială. Deciziile noastre sunt întotdeauna bazate pe o analiză atentă a nevoilor proiectului, iar scopul nostru principal este de a desfășura procedura în mod legal și corect.Vă asigurăm că nu avem intenția de a favoriza anumiți agenți economici sau de a schimba regulile în defavoarea altora. Transparența și concurența loială sunt priorități pentru noi!!!

... afișează tot conținutul

Loturi
pentru Achiziție
31.01.2025 12:59

Stimată autoritate contractantă, prin acțiunile dvs demonstrați total opusul. Mă bucur ca vă asumați public nerespectarea lecgislatie in domeniul achizițiilor publice. Va fi o dovada in plus pentru organele statului.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

03.02.2025 15:33

Va rugăm să revizuiți răspunsul de mai sus,ca să vă asigurați intocmai că ați intrat în esență,ce anume ne asumăm!
Vă mulțumim pentru feedback și vă dorim mult succes în continuare.

... afișează tot conținutul

Vizita
pentru Achiziție
03.02.2025 15:52

Daca ofertantul a efectuat vizita la PRIMA PROCEDURA de achizitii, este nevoie sa ne prezentam si acum?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

03.02.2025 23:37

Nu cred că este necesar.

... afișează tot conținutul

Răspuns (3 febr 2025, 16:24): Nu cred că este necesar.
pentru Achiziție
04.02.2025 08:12

Buna ziua, va fi valabila la depunerea ofertei confirmarea de la prima procedura sau trebuie sa solicitam confirmare noua pe posta ?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

04.02.2025 11:17

O să solicitați o confirmare nouă.

... afișează tot conținutul

REFERITOR LA VIZITA SANTIERULUI.
pentru Achiziție
05.02.2025 20:49

Stimate autoritate contractantă, explicati va rog, care este sensul sa mai venim o data la fata locului pentru a face cunostinta cu obiectul dat,daca am facut vizita la prima procedura.
Solicitam clarificari, ori excludeti acest tip de document.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

06.02.2025 08:23

Daca,ați vizitat prima dată șantierul,nu mai este nevoie să vă prezentați repetat.O să anexați actul de data trecută.

... afișează tot conținutul

Participanți

Lucrări de reparație capitală a acoperișurilor clădirii publice Grădinița creșă ,,Ghiocel,, Lucrări de reparație capitală a acoperișurilor și renovarea rețelelor electrice interioare clădirilor publice,Centrul de cultură Tineret și Sport și Școala Primară din satul Hîrbovăț r-nul Anenii Noi 8,213,090.00 MDL
21/02/2025 11:14
5,549,268.17 MDL
Ofertă acceptată
23/02/2025 16:04
5,637,749.57 MDL
Ofertă refuzată
23/02/2025 22:28
5,899,624.70 MDL
Ofertă refuzată
22/02/2025 15:29
6,072,933.03 MDL
Ofertă refuzată
21/02/2025 13:44
6,083,373.03 MDL
Ofertă refuzată
21/02/2025 15:01
6,084,815.59 MDL
Ofertă refuzată
21/02/2025 17:41
6,497,470.40 MDL
Ofertă refuzată
23/02/2025 23:20
6,875,410.00 MDL
Ofertă refuzată