Achiziție - Lucrări de replanificare și reconstrucție parțială

Achiziție Serviciul medical al MAI

Informație generală

Lucrări de replanificare și reconstrucție parțială
4,600,000.00 MDL
desemnare câștigător
ocds-b3wdp1-MD-1738133424067

Lucrări de replanificare a încăperilor imobilului cu nr. cadastral 0100213.497.01 și reconstrucție parțială a etajului doi din incinta DAMS (Spital), IMSPD SM (Blocul administrativ).


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
29/01/2025 08:57
clarificări
11/02/2025 09:00
depunere
19/02/2025 09:00
deschidere oferte
19/02/2025 09:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 29/01/2025 06:55
Trezoreria de Stat

suma planificată 4,600,000.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
4,600,000.00 MDL 45200000-9 Lucrări 1 Bucata 01.03.2025 - 01.09.2025
str. Gheorghe Asachi 25b

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
24-5207-ivc inc.vent. desfăsurat.docxbiddingDocumentsAchiziție-06/02/2025 11:57Descarca
24-5207-rac apa si can.desfăsurat.docxbiddingDocumentsAchiziție-06/02/2025 11:57Descarca
f7.3.5 administratia desfasurat.docxbiddingDocumentsAchiziție-06/02/2025 11:57Descarca
f7.3.5 5207-1-eef - 2024 desfasurat.docxbiddingDocumentsAchiziție-06/02/2025 11:57Descarca
f7.3.5 5207-1-aivc - 2024 desfăsurat.docxbiddingDocumentsAchiziție-06/02/2025 11:57Descarca
desfăsuratâ.docxbiddingDocumentsAchiziție-06/02/2025 11:57Descarca
24-5207-ivc inc.vent. desfăsurat.docxbiddingDocumentsLucrări de replanificare și reconstrucție parțială -06/02/2025 11:57Descarca
24-5207-rac apa si can.desfăsurat.docxbiddingDocumentsLucrări de replanificare și reconstrucție parțială -06/02/2025 11:57Descarca
desfăsuratâ.docxbiddingDocumentsLucrări de replanificare și reconstrucție parțială -06/02/2025 11:57Descarca
f7.3.5 5207-1-aivc - 2024 desfăsurat.docxbiddingDocumentsLucrări de replanificare și reconstrucție parțială -06/02/2025 11:57Descarca
f7.3.5 5207-1-eef - 2024 desfasurat.docxbiddingDocumentsLucrări de replanificare și reconstrucție parțială -06/02/2025 11:57Descarca
f7.3.5 administratia desfasurat.docxbiddingDocumentsLucrări de replanificare și reconstrucție parțială -06/02/2025 11:57Descarca
f 1 5207-1-aivc.pdfbiddingDocumentsAchiziție-29/01/2025 08:57Descarca
anunt_de_participare.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-29/01/2025 08:57Descarca
caiet de sarcini (anexa nr.23).signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-29/01/2025 08:57Descarca
ds_lucrari.docxbiddingDocumentsAchiziție-29/01/2025 08:57Descarca
duae_ro.docbiddingDocumentsAchiziție-29/01/2025 08:57Descarca
f 1 21-5207-rac apa si can.pdfbiddingDocumentsAchiziție-29/01/2025 08:57Descarca
f1 21-5207-ivc inc.vent.pdfbiddingDocumentsAchiziție-29/01/2025 08:57Descarca
f1 5207-1-eef.pdfbiddingDocumentsAchiziție-29/01/2025 08:57Descarca
f1 5207-si,ts.pdfbiddingDocumentsAchiziție-29/01/2025 08:57Descarca
f1 bloc administrativ.pdfbiddingDocumentsAchiziție-29/01/2025 08:57Descarca
anunt_de_participare.signed.pdfbiddingDocumentsLucrări de replanificare și reconstrucție parțială -29/01/2025 08:57Descarca
caiet de sarcini (anexa nr.23).signed.pdfbiddingDocumentsLucrări de replanificare și reconstrucție parțială -29/01/2025 08:57Descarca
ds_lucrari.docxbiddingDocumentsLucrări de replanificare și reconstrucție parțială -29/01/2025 08:57Descarca
duae_ro.docbiddingDocumentsLucrări de replanificare și reconstrucție parțială -29/01/2025 08:57Descarca
f 1 21-5207-rac apa si can.pdfbiddingDocumentsLucrări de replanificare și reconstrucție parțială -29/01/2025 08:57Descarca
f 1 5207-1-aivc.pdfbiddingDocumentsLucrări de replanificare și reconstrucție parțială -29/01/2025 08:57Descarca
f1 21-5207-ivc inc.vent.pdfbiddingDocumentsLucrări de replanificare și reconstrucție parțială -29/01/2025 08:57Descarca
f1 5207-1-eef.pdfbiddingDocumentsLucrări de replanificare și reconstrucție parțială -29/01/2025 08:57Descarca
f1 5207-si,ts.pdfbiddingDocumentsLucrări de replanificare și reconstrucție parțială -29/01/2025 08:57Descarca
f1 bloc administrativ.pdfbiddingDocumentsLucrări de replanificare și reconstrucție parțială -29/01/2025 08:57Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
05.02.2025 13:57

Buna ziua, rugam sa publicati formularul desfasurat cu resurse a caietelor de sarcini

Răspuns:

06.02.2025 12:06

Bună ziua, la solicitare formularele desfășurate cu resurse au fost publicate.

Solicitare raport financiar 2022-2024
pentru Achiziție
05.02.2025 14:58

pentru anul 2024 raportul este in proces de pregatiere si nu este la moment, putem publica rapoartele pentru anii 2021-2023 ?

Răspuns:

06.02.2025 07:56

Bună ziua. Da este posibil.

Caiet de sarcini 2-1-4
pentru Achiziție
06.02.2025 11:14

Cum se subinteleg pozitiile unde este mentionat cuvintul ''existent'' ?

Răspuns:

06.02.2025 12:06

Vă rog să concretizați exact pozițiile.

deviz 2-1-1
pentru Achiziție
06.02.2025 16:53

Forma desfasurata poz 34 CL18A in resurse ati adaugat Bulon autoancorat БСР 8-85 УЗ si Surub antoaucorat SD8-H5.5x25 nu este indicata norma pentru aceste resurse si nici in descriere nu este mentionat cate bucati . Clarificati cate bucati sunt de buloane si suruburi ?

Răspuns:

07.02.2025 09:55

Norma este 1 buc.

deviz 2-1-1
pentru Achiziție
06.02.2025 17:27

Pozitia 84 CG36B la resursa Plinte din lemn fag 30 x 20 x 800 mm in program este prevazut norma 1,00 dar la dvs in caiet este stearsa norma si probabil aplicata o cantitate fixa, care este cantitatea corecta la plinte?

Răspuns:

07.02.2025 09:56

Cantitatea este 1m.

SF
pentru Achiziție
07.02.2025 11:36

Care este sursa de finantare ?

Răspuns:

10.02.2025 16:31

Va rugam sa concretizati intrebarea.

2-1-4 Lucrarile electrice
pentru Achiziție
07.02.2025 14:26

poz. 64 Verificati va rog normativele la resursele materiale, nu sunt corecte, sunt de o mie de ori majorate.

Răspuns:

10.02.2025 16:31

Poziția nr.64 este în proces de verificare. Multumim

SF
pentru Achiziție
07.02.2025 14:27

De unde sunt alocate mijloacele de finantare pentru obiectul dat ?

Răspuns:

10.02.2025 16:31

Buna ziua, sursa de finanțare este buget de stat.

CS
pentru Achiziție
10.02.2025 08:38

2-1-4 Lucrarile electrice , poz. 64 Verificati va rog normativele la resursele materiale, nu sunt corecte, sunt de o mie de ori majorate

Răspuns:

10.02.2025 16:31

Poz.64 suplimentar a fost verificat de autorii proiectului (devizei, proiectant) și nu se constată abateri de la normative. Totodată vă comunicăm că proiectul a fost supus verificării obligatorii de către verificator autorizat.

2-1-1 poz 34
pentru Achiziție
10.02.2025 09:12

indicati normativele la Bulon autoancarat si surub autoancarat , in F5 Catalog de preturi nu se vede normaivul

Răspuns:

10.02.2025 16:31

Norma este de - 1 bucată.

2-1-1 poz.84
pentru Achiziție
10.02.2025 09:27

indicati normativul pentru resursul material plinte din lemn

Răspuns:

10.02.2025 16:31

Norma este de - 1 metru.

Caiet de Sarcini
pentru Achiziție
10.02.2025 18:50

1. În Caietul de Sarcini, Lista cu cantitățile de lucrări N2-1-1 poziția 74, avem indicat cantitatea elemente liniare din gresie-77,34 m.l., dar în poz.75, avem cornier din PVC pentru elementele liniare o cantitate de 133,1m.l.- Care este cantitatea corectă? 2. În poz.82 avem suprafață de 270m2, dar în poz.83 avem doar 15,01m2. Care este suprafață corectă? 3. Lista cu cantitățile de lucrări 2-1-2 în poz.1 e necesar de calculat inclusiv cutie cu ramă, ori sticlă doar? Care sunt dimensiunile sticlei? 4. Lista cu cantitățile de lucrări 2-1-4 în poz.34 se indică montarea întrerupătoarelor, cantitatea-31buc., dar în poz. 35,36,37 - cantitatea întrerupătoarelor alcătuie-36buc. Care e cantitatea corectă? 5. În poz.59 avem 535m. de țeava, dar materiale în poz. 60,61, alcătuie cantitate de 515 m.l. Care este cantitatea corectă? Vă mulțumim anticipat pentru răspuns

Răspuns:

11.02.2025 09:08

Corect este: 131.1 m/2; plinta la ferestre; corect 270 m/2; corect 36 buc; corect 115 m/l

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
10.02.2025 19:19

Deviz 2-1-1, pozitiile 13,15,17,19 au fost excluse materilele marunte?

Răspuns:

11.02.2025 09:08

Conform formularului desfășurat

Anunț de Participare
pentru Achiziție
10.02.2025 19:41

"Realizarea unei cifre medii anuale de afaceri în ultimii 3 ani de activitate nu mai puțin de valoarea dublă a ofertei depuse." Vă rugăm să clarificați:Valoarea dublă a ofertei cu TVA sau fără TVA? Dvs aveți în vedere valoarea medie totală pentru 3 ani sau cifre medii anuale de afaceri pentru fiecare an aparte? Mulțumesc

Răspuns:

11.02.2025 09:08

Vezi art.21 Legea131/2015 și p.36 din DS privind realizarea achizițiilor publice de lucrări, OMF69/2021.

Participanți

Lucrări de replanificare și reconstrucție parțială 4,600,000.00 MDL
18/02/2025 17:12
2,883,883.37 MDL
Ofertă refuzată
18/02/2025 17:45
2,901,790.34 MDL
Ofertă refuzată
18/02/2025 17:29
2,919,040.21 MDL
Ofertă refuzată
19/02/2025 08:53
2,951,722.58 MDL
Ofertă refuzată
18/02/2025 11:53
3,082,234.61 MDL
Ofertă refuzată
18/02/2025 21:45
3,248,297.97 MDL
Ofertă refuzată
19/02/2025 08:34
3,638,129.04 MDL