Servicii bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni
suma planificată 28,000,000.00 MDL
Valoare | CPV | Titlu achiziției | Cantitate | Livrare |
---|---|---|---|---|
28,000,000.00 MDL | 66100000-1 | Servicii bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni | 1 Bucata |
01.04.2025 - 31.03.2028 RM |
Cu referință la procedura de achiziție nr. ocds-b3wdp1-MD-1737534728501 din 22.01.2025 organizată de către Serviciul Vamal al RM, privind achiziționarea serviciilor bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni, solicităm respectuos să fie precizate unele cerințe și criteriile de calificare, stipulate în Caietul de sarcini, după cum urmează:
1. Care sunt platile (tipul acestora) care se incadreaza in “alte plati administrate de organele vamale”, care constituie obiectul contractului?
2. Punctul 1 din Oferta (Anexa nr.1):
Solicitarea de instalare Bancomat în subdiviziunea COSTEȘTI-STÎNCA (PVFI, rutier).
Rugam sa precizati care este necesitatea la moment și argumentarea amplasării bancomatului (ATM), avînd în vedere prezența în imediata apropiere (or. Costești) a unui ATM de la maib.
3. Punctul 4 din Oferta (Anexa nr.1):
Care este cadrul normativ-legal privind Încasarea de numerar de la funcționari vamali care activează în PTFS la frontiera de stat moldo ucraineană pe segmentul transnistrean, percepute pentru drepturile de import-export si respectiv procesul de incasare a acestor plati de la functionarii vamali la banca?
Cu referință la întrebările parvenite ca urmare lansării procedura de achiziție nr. ocds-b3wdp1-MD-1737534728501 din 22.01.2025 organizată de către Serviciul Vamal al RM, privind achiziționarea serviciilor bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni, asupra Caietul de sarcini, vă comunicăm următoarele:
1. La contul trezorerial de încasări Cod eco 518300, gestionat de către Serviciul Vamal, pe lingă plățile pentru drepturile de import-export sunt achite și amenzile, contravaloarea corpurilor delicte și panalitățile.
2. Având în vederea specificul activității, în cadrul postului dat se vămuiesc lunar aproximativ 500 unități de transport. Această măsură ar contribui la reducerea cozilor formate de călători la filiala bancară și fluidizarea traficului.
3. Prestarea serviilor prin intermediul agenției/terminalului Cash-in a băncii sau prin externalizarea plăților vamale către o bancă ucraineană, se va asigura după ajustarea cadrului legal și stabilirea procedurii, în acest sens.
Cu referință la procedura de achiziție nr. ocds-b3wdp1-MD-1737534728501 din 22.01.2025 organizată de către Serviciul Vamal al RM, privind achiziționarea serviciilor bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni, solicităm respectuos să fie precizate unele cerințe și criteriile de calificare, stipulate în Caietul de sarcini, după cum urmează:
1. Care sunt platile (tipul acestora) care se incadreaza in “alte plati administrate de organele vamale”, care constituie obiectul contractului?
2. Punctul 1 din Oferta (Anexa nr.1):
Solicitarea de instalare Bancomat în subdiviziunea COSTEȘTI-STÎNCA (PVFI, rutier).
Rugam sa precizati care este necesitatea la moment și argumentarea amplasării bancomatului (ATM), avînd în vedere prezența în imediata apropiere (or. Costești) a unui ATM de la maib.
3. Punctul 4 din Oferta (Anexa nr.1):
Care este cadrul normativ-legal privind Încasarea de numerar de la funcționari vamali care activează în PTFS la frontiera de stat moldo ucraineană pe segmentul transnistrean, percepute pentru drepturile de import-export si respectiv procesul de incasare a acestor plati de la functionarii vamali la banca ?
Cu referință la întrebările parvenite ca urmare lansării procedura de achiziție nr. ocds-b3wdp1-MD-1737534728501 din 22.01.2025 organizată de către Serviciul Vamal al RM, privind achiziționarea serviciilor bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni, asupra Caietul de sarcini, vă comunicăm următoarele:
1. La contul trezorerial de încasări Cod eco 518300, gestionat de către Serviciul Vamal, pe lingă plățile pentru drepturile de import-export sunt achite și amenzile, contravaloarea corpurilor delicte și panalitățile.
2. Având în vederea specificul activității, în cadrul postului dat se vămuiesc lunar aproximativ 500 unități de transport. Această măsură ar contribui la reducerea cozilor formate de călători la filiala bancară și fluidizarea traficului.
3. Prestarea serviilor prin intermediul agenției/terminalului Cash-in a băncii sau prin externalizarea plăților vamale către o bancă ucraineană, se va asigura după ajustarea cadrului legal și stabilirea procedurii, în acest sens.
Cu referință la procedura de achiziție nr. ocds-b3wdp1-MD-1737534728501 din 22.01.2025 organizată de către Serviciul Vamal al RM, privind achiziționarea serviciilor bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni, solicităm respectuos să fie precizate unele cerințe și criteriile de calificare, stipulate în Caietul de sarcini, după cum urmează:
1. Care sunt platile (tipul acestora) care se incadreaza in “alte plati administrate de organele vamale”, care constituie obiectul contractului?
2. Punctul 1 din Oferta (Anexa nr.1):
Solicitarea de instalare Bancomat în subdiviziunea COSTEȘTI-STÎNCA (PVFI, rutier).
Rugam sa precizati care este necesitatea la moment și argumentarea amplasării bancomatului (ATM), avînd în vedere prezența în imediata apropiere (or. Costești) a unui ATM de la maib.
3. Punctul 4 din Oferta (Anexa nr.1):
Care este cadrul normativ-legal privind Încasarea de numerar de la funcționari vamali care activează în PTFS la frontiera de stat moldo ucraineană pe segmentul transnistrean, percepute pentru drepturile de import-export si respectiv procesul de incasare a acestor plati de la functionarii vamali la banca?
Cu referință la întrebările parvenite ca urmare lansării procedura de achiziție nr. ocds-b3wdp1-MD-1737534728501 din 22.01.2025 organizată de către Serviciul Vamal al RM, privind achiziționarea serviciilor bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni, asupra Caietul de sarcini, vă comunicăm următoarele:
1. La contul trezorerial de încasări Cod eco 518300, gestionat de către Serviciul Vamal, pe lingă plățile pentru drepturile de import-export sunt achite și amenzile, contravaloarea corpurilor delicte și panalitățile.
2. Având în vederea specificul activității, în cadrul postului dat se vămuiesc lunar aproximativ 500 unități de transport. Această măsură ar contribui la reducerea cozilor formate de călători la filiala bancară și fluidizarea traficului.
3. Prestarea serviilor prin intermediul agenției/terminalului Cash-in a băncii sau prin externalizarea plăților vamale către o bancă ucraineană, se va asigura după ajustarea cadrului legal și stabilirea procedurii, în acest sens.
Cu referință la procedura de achiziție nr. ocds-b3wdp1-MD-1737534728501 din 22.01.2025 organizată de către Serviciul Vamal al RM, privind achiziționarea serviciilor bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni, solicităm respectuos să fie precizate unele cerințe și criteriile de calificare, stipulate în Caietul de sarcini, după cum urmează:
1. Care sunt platile (tipul acestora) care se incadreaza in “alte plati administrate de organele vamale”, care constituie obiectul contractului?
2. Punctul 1 din Oferta (Anexa nr.1):
Solicitarea de instalare Bancomat în subdiviziunea COSTEȘTI-STÎNCA (PVFI, rutier).
Rugam sa precizati care este necesitatea la moment și argumentarea amplasării bancomatului (ATM), avînd în vedere prezența în imediata apropiere (or. Costești) a unui ATM de la maib.
3. Punctul 4 din Oferta (Anexa nr.1):
Care este cadrul normativ-legal privind Încasarea de numerar de la funcționari vamali care activează în PTFS la frontiera de stat moldo ucraineană pe segmentul transnistrean, percepute pentru drepturile de import-export si respectiv procesul de incasare a acestor plati de la functionarii vamali la banca?
Cu referință la întrebările parvenite ca urmare lansării procedura de achiziție nr. ocds-b3wdp1-MD-1737534728501 din 22.01.2025 organizată de către Serviciul Vamal al RM, privind achiziționarea serviciilor bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni, asupra Caietul de sarcini, vă comunicăm următoarele:
1. La contul trezorerial de încasări Cod eco 518300, gestionat de către Serviciul Vamal, pe lingă plățile pentru drepturile de import-export sunt achite și amenzile, contravaloarea corpurilor delicte și panalitățile.
2. Având în vederea specificul activității, în cadrul postului dat se vămuiesc lunar aproximativ 500 unități de transport. Această măsură ar contribui la reducerea cozilor formate de călători la filiala bancară și fluidizarea traficului.
3. Prestarea serviilor prin intermediul agenției/terminalului Cash-in a băncii sau prin externalizarea plăților vamale către o bancă ucraineană, se va asigura după ajustarea cadrului legal și stabilirea procedurii, în acest sens.
Cu referință la procedura de achiziție nr. ocds-b3wdp1-MD-1737534728501 din 22.01.2025 organizată de către Serviciul Vamal al RM, privind achiziționarea serviciilor bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni, solicităm respectuos să fie precizate unele cerințe și criteriile de calificare, stipulate în Caietul de sarcini, după cum urmează:
1. Care sunt platile (tipul acestora) care se incadreaza in “alte plati administrate de organele vamale”, care constituie obiectul contractului?
2. Punctul 1 din Oferta (Anexa nr.1):
Solicitarea de instalare Bancomat în subdiviziunea COSTEȘTI-STÎNCA (PVFI, rutier).
Rugam sa precizati care este necesitatea la moment și argumentarea amplasării bancomatului (ATM), avînd în vedere prezența în imediata apropiere (or. Costești) a unui ATM de la maib.
3. Punctul 4 din Oferta (Anexa nr.1):
Care este cadrul normativ-legal privind Încasarea de numerar de la funcționari vamali care activează în PTFS la frontiera de stat moldo ucraineană pe segmentul transnistrean, percepute pentru drepturile de import-export si respectiv procesul de incasare a acestor plati de la functionarii vamali la banca?
Cu referință la întrebările parvenite ca urmare lansării procedura de achiziție nr. ocds-b3wdp1-MD-1737534728501 din 22.01.2025 organizată de către Serviciul Vamal al RM, privind achiziționarea serviciilor bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni, asupra Caietul de sarcini, vă comunicăm următoarele:
1. La contul trezorerial de încasări Cod eco 518300, gestionat de către Serviciul Vamal, pe lingă plățile pentru drepturile de import-export sunt achite și amenzile, contravaloarea corpurilor delicte și panalitățile.
2. Având în vederea specificul activității, în cadrul postului dat se vămuiesc lunar aproximativ 500 unități de transport. Această măsură ar contribui la reducerea cozilor formate de călători la filiala bancară și fluidizarea traficului.
3. Prestarea serviilor prin intermediul agenției/terminalului Cash-in a băncii sau prin externalizarea plăților vamale către o bancă ucraineană, se va asigura după ajustarea cadrului legal și stabilirea procedurii, în acest sens.