Achiziție - Servicii bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni

Achiziție Serviciul Vamal

Informație generală

Serviciul Vamal
1006601000185
Servicii bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni
28,000,000.00 MDL
depunere oferte
ocds-b3wdp1-MD-1737534728501

Servicii bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
22/01/2025 10:35
clarificări
12/02/2025 10:00
depunere
27/02/2025 10:00
deschidere oferte
27/02/2025 10:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 22/01/2025 08:35
Trezoreria de Stat

suma planificată 28,000,000.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
28,000,000.00 MDL 66100000-1 Servicii bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni 1 Bucata 01.04.2025 - 31.03.2028
RM

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
anunț de participaretechnicalSpecificationsAchiziție-22/01/2025 10:35Descarca
Anexa 1 la Anuntul de participare (Caiet de Sarcini)technicalSpecificationsAchiziție-22/01/2025 10:35Descarca
DUAEtechnicalSpecificationsAchiziție-22/01/2025 10:35Descarca
Anexa 2 la Anuntul de participare (Lista posturilor vamale)technicalSpecificationsAchiziție-22/01/2025 10:35Descarca
Anexa 3 la Anuntul de participare (Caietul de sarcini Banca-MPay-Serviciul Vamal)technicalSpecificationsAchiziție-22/01/2025 10:35Descarca
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (1)technicalSpecificationsAchiziție-22/01/2025 10:35Descarca

Persoană de contact

Clarificări

clarificari
pentru Servicii bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni
30.01.2025 15:28

Cu referință la procedura de achiziție nr. ocds-b3wdp1-MD-1737534728501 din 22.01.2025 organizată de către Serviciul Vamal al RM, privind achiziționarea serviciilor bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni, solicităm respectuos să fie precizate unele cerințe și criteriile de calificare, stipulate în Caietul de sarcini, după cum urmează:
1. Care sunt platile (tipul acestora) care se incadreaza in “alte plati administrate de organele vamale”, care constituie obiectul contractului?
2. Punctul 1 din Oferta (Anexa nr.1):
Solicitarea de instalare Bancomat în subdiviziunea COSTEȘTI-STÎNCA (PVFI, rutier).
Rugam sa precizati care este necesitatea la moment și argumentarea amplasării bancomatului (ATM), avînd în vedere prezența în imediata apropiere (or. Costești) a unui ATM de la maib.
3. Punctul 4 din Oferta (Anexa nr.1):
Care este cadrul normativ-legal privind Încasarea de numerar de la funcționari vamali care activează în PTFS la frontiera de stat moldo ucraineană pe segmentul transnistrean, percepute pentru drepturile de import-export si respectiv procesul de incasare a acestor plati de la functionarii vamali la banca?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

31.01.2025 14:25

Cu referință la întrebările parvenite ca urmare lansării procedura de achiziție nr. ocds-b3wdp1-MD-1737534728501 din 22.01.2025 organizată de către Serviciul Vamal al RM, privind achiziționarea serviciilor bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni, asupra Caietul de sarcini, vă comunicăm următoarele:

1. La contul trezorerial de încasări Cod eco 518300, gestionat de către Serviciul Vamal, pe lingă plățile pentru drepturile de import-export sunt achite și amenzile, contravaloarea corpurilor delicte și panalitățile.


2. Având în vederea specificul activității, în cadrul postului dat se vămuiesc lunar aproximativ 500 unități de transport. Această măsură ar contribui la reducerea cozilor formate de călători la filiala bancară și fluidizarea traficului.

3. Prestarea serviilor prin intermediul agenției/terminalului Cash-in a băncii sau prin externalizarea plăților vamale către o bancă ucraineană, se va asigura după ajustarea cadrului legal și stabilirea procedurii, în acest sens.

... afișează tot conținutul

Clarificari
pentru Servicii bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni
30.01.2025 13:06

Cu referință la procedura de achiziție nr. ocds-b3wdp1-MD-1737534728501 din 22.01.2025 organizată de către Serviciul Vamal al RM, privind achiziționarea serviciilor bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni, solicităm respectuos să fie precizate unele cerințe și criteriile de calificare, stipulate în Caietul de sarcini, după cum urmează:
1. Care sunt platile (tipul acestora) care se incadreaza in “alte plati administrate de organele vamale”, care constituie obiectul contractului?
2. Punctul 1 din Oferta (Anexa nr.1):
Solicitarea de instalare Bancomat în subdiviziunea COSTEȘTI-STÎNCA (PVFI, rutier).
Rugam sa precizati care este necesitatea la moment și argumentarea amplasării bancomatului (ATM), avînd în vedere prezența în imediata apropiere (or. Costești) a unui ATM de la maib.
3. Punctul 4 din Oferta (Anexa nr.1):
Care este cadrul normativ-legal privind Încasarea de numerar de la funcționari vamali care activează în PTFS la frontiera de stat moldo ucraineană pe segmentul transnistrean, percepute pentru drepturile de import-export si respectiv procesul de incasare a acestor plati de la functionarii vamali la banca ?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

04.02.2025 08:30

Cu referință la întrebările parvenite ca urmare lansării procedura de achiziție nr. ocds-b3wdp1-MD-1737534728501 din 22.01.2025 organizată de către Serviciul Vamal al RM, privind achiziționarea serviciilor bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni, asupra Caietul de sarcini, vă comunicăm următoarele:

1. La contul trezorerial de încasări Cod eco 518300, gestionat de către Serviciul Vamal, pe lingă plățile pentru drepturile de import-export sunt achite și amenzile, contravaloarea corpurilor delicte și panalitățile.


2. Având în vederea specificul activității, în cadrul postului dat se vămuiesc lunar aproximativ 500 unități de transport. Această măsură ar contribui la reducerea cozilor formate de călători la filiala bancară și fluidizarea traficului.

3. Prestarea serviilor prin intermediul agenției/terminalului Cash-in a băncii sau prin externalizarea plăților vamale către o bancă ucraineană, se va asigura după ajustarea cadrului legal și stabilirea procedurii, în acest sens.

... afișează tot conținutul

ocds-b3wdp1-MD-1737534728501
pentru Servicii bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni
30.01.2025 13:07

Cu referință la procedura de achiziție nr. ocds-b3wdp1-MD-1737534728501 din 22.01.2025 organizată de către Serviciul Vamal al RM, privind achiziționarea serviciilor bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni, solicităm respectuos să fie precizate unele cerințe și criteriile de calificare, stipulate în Caietul de sarcini, după cum urmează:
1. Care sunt platile (tipul acestora) care se incadreaza in “alte plati administrate de organele vamale”, care constituie obiectul contractului?
2. Punctul 1 din Oferta (Anexa nr.1):
Solicitarea de instalare Bancomat în subdiviziunea COSTEȘTI-STÎNCA (PVFI, rutier).
Rugam sa precizati care este necesitatea la moment și argumentarea amplasării bancomatului (ATM), avînd în vedere prezența în imediata apropiere (or. Costești) a unui ATM de la maib.
3. Punctul 4 din Oferta (Anexa nr.1):
Care este cadrul normativ-legal privind Încasarea de numerar de la funcționari vamali care activează în PTFS la frontiera de stat moldo ucraineană pe segmentul transnistrean, percepute pentru drepturile de import-export si respectiv procesul de incasare a acestor plati de la functionarii vamali la banca?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

04.02.2025 08:32

Cu referință la întrebările parvenite ca urmare lansării procedura de achiziție nr. ocds-b3wdp1-MD-1737534728501 din 22.01.2025 organizată de către Serviciul Vamal al RM, privind achiziționarea serviciilor bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni, asupra Caietul de sarcini, vă comunicăm următoarele:

1. La contul trezorerial de încasări Cod eco 518300, gestionat de către Serviciul Vamal, pe lingă plățile pentru drepturile de import-export sunt achite și amenzile, contravaloarea corpurilor delicte și panalitățile.


2. Având în vederea specificul activității, în cadrul postului dat se vămuiesc lunar aproximativ 500 unități de transport. Această măsură ar contribui la reducerea cozilor formate de călători la filiala bancară și fluidizarea traficului.

3. Prestarea serviilor prin intermediul agenției/terminalului Cash-in a băncii sau prin externalizarea plăților vamale către o bancă ucraineană, se va asigura după ajustarea cadrului legal și stabilirea procedurii, în acest sens.

... afișează tot conținutul

ocds-b3wdp1-MD-1737534728501
pentru Servicii bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni
30.01.2025 13:09

Cu referință la procedura de achiziție nr. ocds-b3wdp1-MD-1737534728501 din 22.01.2025 organizată de către Serviciul Vamal al RM, privind achiziționarea serviciilor bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni, solicităm respectuos să fie precizate unele cerințe și criteriile de calificare, stipulate în Caietul de sarcini, după cum urmează:
1. Care sunt platile (tipul acestora) care se incadreaza in “alte plati administrate de organele vamale”, care constituie obiectul contractului?
2. Punctul 1 din Oferta (Anexa nr.1):
Solicitarea de instalare Bancomat în subdiviziunea COSTEȘTI-STÎNCA (PVFI, rutier).
Rugam sa precizati care este necesitatea la moment și argumentarea amplasării bancomatului (ATM), avînd în vedere prezența în imediata apropiere (or. Costești) a unui ATM de la maib.
3. Punctul 4 din Oferta (Anexa nr.1):
Care este cadrul normativ-legal privind Încasarea de numerar de la funcționari vamali care activează în PTFS la frontiera de stat moldo ucraineană pe segmentul transnistrean, percepute pentru drepturile de import-export si respectiv procesul de incasare a acestor plati de la functionarii vamali la banca?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

04.02.2025 08:31

Cu referință la întrebările parvenite ca urmare lansării procedura de achiziție nr. ocds-b3wdp1-MD-1737534728501 din 22.01.2025 organizată de către Serviciul Vamal al RM, privind achiziționarea serviciilor bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni, asupra Caietul de sarcini, vă comunicăm următoarele:

1. La contul trezorerial de încasări Cod eco 518300, gestionat de către Serviciul Vamal, pe lingă plățile pentru drepturile de import-export sunt achite și amenzile, contravaloarea corpurilor delicte și panalitățile.


2. Având în vederea specificul activității, în cadrul postului dat se vămuiesc lunar aproximativ 500 unități de transport. Această măsură ar contribui la reducerea cozilor formate de călători la filiala bancară și fluidizarea traficului.

3. Prestarea serviilor prin intermediul agenției/terminalului Cash-in a băncii sau prin externalizarea plăților vamale către o bancă ucraineană, se va asigura după ajustarea cadrului legal și stabilirea procedurii, în acest sens.

... afișează tot conținutul

clarificari
pentru Servicii bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni
30.01.2025 13:10

Cu referință la procedura de achiziție nr. ocds-b3wdp1-MD-1737534728501 din 22.01.2025 organizată de către Serviciul Vamal al RM, privind achiziționarea serviciilor bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni, solicităm respectuos să fie precizate unele cerințe și criteriile de calificare, stipulate în Caietul de sarcini, după cum urmează:
1. Care sunt platile (tipul acestora) care se incadreaza in “alte plati administrate de organele vamale”, care constituie obiectul contractului?
2. Punctul 1 din Oferta (Anexa nr.1):
Solicitarea de instalare Bancomat în subdiviziunea COSTEȘTI-STÎNCA (PVFI, rutier).
Rugam sa precizati care este necesitatea la moment și argumentarea amplasării bancomatului (ATM), avînd în vedere prezența în imediata apropiere (or. Costești) a unui ATM de la maib.
3. Punctul 4 din Oferta (Anexa nr.1):
Care este cadrul normativ-legal privind Încasarea de numerar de la funcționari vamali care activează în PTFS la frontiera de stat moldo ucraineană pe segmentul transnistrean, percepute pentru drepturile de import-export si respectiv procesul de incasare a acestor plati de la functionarii vamali la banca?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

04.02.2025 08:31

Cu referință la întrebările parvenite ca urmare lansării procedura de achiziție nr. ocds-b3wdp1-MD-1737534728501 din 22.01.2025 organizată de către Serviciul Vamal al RM, privind achiziționarea serviciilor bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni, asupra Caietul de sarcini, vă comunicăm următoarele:

1. La contul trezorerial de încasări Cod eco 518300, gestionat de către Serviciul Vamal, pe lingă plățile pentru drepturile de import-export sunt achite și amenzile, contravaloarea corpurilor delicte și panalitățile.


2. Având în vederea specificul activității, în cadrul postului dat se vămuiesc lunar aproximativ 500 unități de transport. Această măsură ar contribui la reducerea cozilor formate de călători la filiala bancară și fluidizarea traficului.

3. Prestarea serviilor prin intermediul agenției/terminalului Cash-in a băncii sau prin externalizarea plăților vamale către o bancă ucraineană, se va asigura după ajustarea cadrului legal și stabilirea procedurii, în acest sens.

... afișează tot conținutul