Achiziție - Lucrări de reparație a sălilor de operații întru instalarea sistemului de ventilare și condiționare și al echipamentului electric de forță

Achiziție IMSP Institutul Oncologic

Informație generală

Lucrări de reparație a sălilor de operații întru instalarea sistemului de ventilare și condiționare și al echipamentului electric de forță
14,600,000.00 MDL
desemnare câștigător
ocds-b3wdp1-MD-1737036026772

Lucrări de reparație a sălilor de operații întru instalarea sistemului de ventilare și condiționare și al echipamentului electric de forță


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
16/01/2025 16:05
clarificări
27/01/2025 09:00
depunere
07/02/2025 08:00
deschidere oferte
07/02/2025 08:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 16/01/2025 14:16
Trezoreria de Stat

suma planificată 14,600,000.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
14,600,000.00 MDL 45300000-0 Lucrări de reparație a sălilor de operații întru instalarea sistemului de ventilare și condiționare și al echipamentului electric de forță 1 Unitate 03.03.2025 - 31.12.2025
Testemitanu 30

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
anunț de participare.docbiddingDocumentsAchiziție-17/01/2025 16:20Descarca
anunț de participare.docbiddingDocumentsAchiziție-17/01/2025 15:39Descarca
anunț de participare.docbiddingDocumentsAchiziție-17/01/2025 15:23Descarca
anunț de participare.docbiddingDocumentsAchiziție-16/01/2025 16:05Descarca
ds_lucrari (8).docbiddingDocumentsAchiziție-16/01/2025 16:05Descarca
duae.docbiddingDocumentsAchiziție-16/01/2025 16:05Descarca
2-1-3 eef1 de forta.docxbiddingDocumentsAchiziție-16/01/2025 16:05Descarca
2-1-4 ventilare.docxbiddingDocumentsAchiziție-16/01/2025 16:05Descarca

Persoană de contact

Clarificări

PARTICIPARE
pentru Achiziție
16.01.2025 17:58

Sa dispuna pe contul său bancar de minim 7 milioane lei la momentul depunerii ofertei .Dar dece ? nu 14 600 000 lei si sa vie doar o companie

Răspuns:

17.01.2025 08:32

Bună ziua. Autoritatea contractantă a avut anterior o experiență mai puțin plăcută la anumite lucrări cu un buget mult mic și antreprenorul la un moment dat nu dispunea de resurse financiare suficiente pentru procurarea materialelor și solicita achitarea în avans ceea ce este inadmisibil. Cerința impusă la procedura de achiziție în cauză are menirea de a minimiza riscurile beneficiarului și în același timp de a responsabiliza operatorii economici prin manifestarea unei seriozități față de proiectul care urmează a fi realizat. În acest sens menționăm repetat că acest proiect este prea important pentru instuția noastră cu profil medical.

Buna ziua
pentru Achiziție
17.01.2025 08:52

Ati denumit obiectul ,,Lucrari de reparatie’’ dar sunt doar lucrari electrice si de ventilare? Incarcati in sistem lucrarile de reparatie daca existe!

Răspuns:

17.01.2025 09:32

Bună ziua. Denumirea lucrărilor derivă din devizele elaborate care sunt anexate la procedura dată.

Proiect de executie
pentru Achiziție
17.01.2025 09:58

Buna ziua! Este necesar sa fie incarcat Proiectul de executie verificat pentru ambele compartimente indicate in Procedura de Licitatie. Va multumim!

Răspuns:

17.01.2025 10:04

Bună ziua. În anunțul de participare este menționat modalitatea de a face cunoștință cu proiectul de execuție.

Disponibilitate de bani!
pentru Achiziție
18.01.2025 22:55

În loc extras din cont cu privire la bani, putem anexa anexa 18 cu susținătorul Terț financiar?

Răspuns:

20.01.2025 11:30

Bună ziua. Se vor accepta spre examinare/evaluare doar acele documente care sunt stipulare ca cerințe în anunțul de participare.

16.6 Resurse financiare
pentru Achiziție
23.01.2025 16:28

Se accepta si garantie bancara de buna executie, eliberata de banca comerciala in valoare de 7 milioane lei? Este acelasi instrument, care confirma accesul companiei participante la resurse financiare.

Răspuns:

24.01.2025 15:28

Bună ziua. Garanția de bună de execuție este o obligațiune cînd operatorul economic cîștigător transferă 5% din valoarea contractului pe contul beneficiarului respectiv, aceasta nu are nimic în comun cu cerința ca să prezentați documentul care confirmă că dispuneți de resurse financiare necesare pe cont la momentul depunerii ofertei.

Participanți

Lucrări de reparație a sălilor de operații întru instalarea sistemului de ventilare și condiționare și al echipamentului electric de forță 14,600,000.00 MDL
07/02/2025 01:38
8,727,915.00 MDL
Ofertă refuzată
06/02/2025 21:18
8,889,083.33 MDL
Ofertă refuzată
06/02/2025 15:07
10,706,907.70 MDL
Ofertă acceptată
06/02/2025 19:06
10,707,278.85 MDL
Ofertă refuzată
06/02/2025 15:20
11,576,338.01 MDL
Ofertă refuzată
06/02/2025 18:33
12,006,875.00 MDL
Ofertă refuzată