Achiziție - Servicii de organizare a evenimentului „Ziua profesionale a autonomiei locale și a lucrătorului din administrația publică locală” desfășurat în regiunea de nord

Achiziție Cancelaria de Stat

Informație generală

Cancelaria de Stat
1006601001067
Servicii de organizare a evenimentului „Ziua profesionale a autonomiei locale și a lucrătorului din administrația publică locală” desfășurat în regiunea de nord
200,000.00 MDL
desemnare câștigător
ocds-b3wdp1-MD-1736955129959

Servicii de organizare a evenimentului „Ziua profesionale a autonomiei locale și a lucrătorului din administrația publică locală” desfășurat în regiunea de nord


Achiziție de valoare mică
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
15/01/2025 17:35
clarificări
16/01/2025 18:00
depunere
20/01/2025 10:00
deschidere oferte
20/01/2025 10:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 15/01/2025 16:29
Trezoreria de Stat

suma planificată 200,000.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
200,000.00 MDL 79900000-3 Servicii de organizare a evenimentului „Ziua profesionale a autonomiei locale și a lucrătorului din administrația publică locală” 1 Unitate 22.01.2025 - 31.12.2025
Piata Marii Adunari Nationale, 1

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
anunt de participare_nord.pdfbiddingDocumentsAchiziție-15/01/2025 17:35Descarca
caiet sarcini_nord.pdfbiddingDocumentsAchiziție-15/01/2025 17:35Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Întrebări
pentru Achiziție
16.01.2025 12:54

1. Materialele precum steagurile oficiale și alte elemente simbolice vor fi furnizate de către autoritatea contractantă pentru amplasare sau trebuie asigurate de către organizator?
2. Este important să cunoaștem câte steaguri oficiale ar trebui să fie amplasate și care este dimensiunea acestora. De asemenea, vă rugăm să listați ce alte elemente simbolice ar mai trebui amplasate.
3. Întreg inventarul (mese și scaune) pentru eveniment urmează să fie furnizat de către locația evenimentului-Teatrul Național „Vasile Alecsandri”/autoritatea contractantă sau de către organizator?
4. Cine va asigura personalul pentru zona de înregistrare: autoritatea contractantă sau organizatorul?
5. În ce mod vor fi înregistrați participanții la eveniment?
6. Compania de catering urmează să fie contractată de organizator sau de autoritatea contractantă?
7. Câte ansambluri artistice și câți artiști ar trebui să fie incluși în programul evenimentului?
8. Ce alte activități sunt planificate, cum ar fi decernări de premii, discursuri sau prezentări?
9. Care este durata estimată a evenimentului și în ce parte a zilei este planificat să aibă loc?
10. Există o identitate vizuală predefinită pentru eveniment?
11. Este necesară instalarea unui ecran LED pentru difuzarea conținutului vizual?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

16.01.2025 17:13

1. Materialele precum steagurile oficiale și alte elemente simbolice vor fi furnizate de către autoritatea contractantă pentru amplasare sau trebuie asigurate de către organizator?
- Drapelele vor fi asigurate de către organizatori.
2. Este important să cunoaștem câte steaguri oficiale ar trebui să fie amplasate și care este dimensiunea acestora. De asemenea, vă rugăm să listați ce alte elemente simbolice ar mai trebui amplasate.
- Cel puțin câte un drapel al RM și al UE. Dimensiuni mari 1m x 2m.
3. Întreg inventarul (mese și scaune) pentru eveniment urmează să fie furnizat de către locația evenimentului - Teatrul Național „Vasile Alecsandri”/autoritatea contractantă sau de către organizator?
- De către locația evenimentului - Teatrul Național „Vasile Alecsandri”.
4. Cine va asigura personalul pentru zona de înregistrare: autoritatea contractantă sau organizatorul?
- Autoritatea contractantă.
5. În ce mod vor fi înregistrați participanții la eveniment?
- În mod fizic, vor fi înregistrați pe support de hârtie.
6. Compania de catering urmează să fie contractată de organizator sau de autoritatea contractantă?
- Autoritatea contractantă.
7. Câte ansambluri artistice și câți artiști ar trebui să fie incluși în programul evenimentului?
- Recitalul muzical este planificat pentru o durată de 40 min, numărul ansamblurilor și artiștilor este la discreția ofertantului.
8. Ce alte activități sunt planificate, cum ar fi decernări de premii, discursuri sau prezentări?
10:00 – 11:00 Înregistrare, cafea de bun venit
11:00 – 12:00 Sesiunea oficială
12:00 – 12:40 Recital muzical
12:40 – 14:00 Recepție/socializare/fotografii de grup.
9. Care este durata estimată a evenimentului și în ce parte a zilei este planificat să aibă loc?
- Mai sus vedeți agenda.
10. Există o identitate vizuală predefinită pentru eveniment?
- Nu, trebuie elaborată și coordonată cu autoritatea contractantă.
11. Este necesară instalarea unui ecran LED pentru difuzarea conținutului vizual?
- Da. Este necesar.

... afișează tot conținutul

Participanți

Servicii de organizare a evenimentului „Ziua profesionale a autonomiei locale și a lucrătorului din administrația publică locală” 200,000.00 MDL
18/01/2025 14:39
147,600.00 MDL
Ofertă acceptată
20/01/2025 09:11
182,200.00 MDL
Ofertă refuzată
20/01/2025 08:42
190,000.00 MDL
Ofertă refuzată