Achiziție - Rețele de apeduct din satele Cepeleuți, Rîngaci și Vancicauți com. Cepeleuți r-nul Edineț

Achiziție Primăria comunei Cepeleuți

Informație generală

Rețele de apeduct din satele Cepeleuți, Rîngaci și Vancicauți com. Cepeleuți r-nul Edineț
8,918,210.00 MDL
anulat
ocds-b3wdp1-MD-1736160618294

Efectuarea lucrărilor de construcție/extindere/reabilitare/modernizare a sistemelor de alimentare cu apă, de epurare a apei și de canalizare destinate obiectivelor publice de interes local


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
06/01/2025 13:19
clarificări
16/01/2025 00:00
depunere
26/01/2025 00:00
deschidere oferte
26/01/2025 00:00
analiză
desemnare câștigător
contract
Procedură anulată
Cancellation of an invalid procedure.

Surse de finanțare

data validării: 06/01/2025 12:02
Trezoreria de Stat

suma planificată 8,918,210.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
8,918,210.00 MDL 45200000-9 Rețele de apeduct din satele Cepeleuți, Rîngaci și Vancicauți com. Cepeleuți r-nul Edineț 1 Bucata Lot anulat

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
lista cu cantitati de lucru.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-07/01/2025 16:30Descarca
anunț de participare - rețele de apeduct.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-06/01/2025 13:19Descarca
cepeleuti deviz general - apeduct.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-06/01/2025 13:19Descarca
ds_lucrari - apeduct.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-06/01/2025 13:19Descarca
duae - apeduct.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-06/01/2025 13:19Descarca
caiet de sarcini.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-06/01/2025 13:19Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
07.01.2025 11:55

Notă: Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitățile de lucrări, descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de deviz). Unde se regăsește ,,Lista cu cantitățile de lucrări, descifrat " sau ni se înmâna de Sfântul Vasile ?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

07.01.2025 16:34

Bună ziua ! Găsiți în documente atașate documentul „Lista cu cantitățile de lucrări”. Sărbători fericite!

... afișează tot conținutul

Vizita pe santier
pentru Achiziție
07.01.2025 12:00

Indicații pentru vizita doar doua zile 13-14, luni și marți cu înscriere prealabila, ati publicat anunțul în perioada de sărbători cu scopul vădit de a asigura participarea cit mai larga a ofertanților. Corect am înțeles ca va doriți sa contestam ?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

07.01.2025 12:24

Bună ziua ! 13 și 14 sunt zile lucrătoare de aceea vă așteptăm cu mare drag cu un apel sau notificare pe poșta electronică !

... afișează tot conținutul

Anunț de participare
pentru Achiziție
08.01.2025 16:46

pct. 11. Termenii și condițiile de livrare/prestare/executare solicitați: 8 luni (01.08.2025).
totuși care-i termnul? 8 luni sau până pe data de 01-08-2025? și asta având învedere că licitația va avea loc în data 20-01-2025, respectiv 6 luni până pe data de 01-08-2025, și asta în cel mai bun caz, dacă nu vor fi contestații. Noi înțelegem că așa numitul sat european intenționat Vă impun condiții să nu treceți peste un an cu lucrările propriu zise, dar nici așa .... Astfel, solicităm ca fie indicat un termen real, 8 luni, fără indicarea a datei exacte. Dvs. doriți ca lucrările să fie executate calitativ, sau să vă faceți față că va-ți încadrat în terminul până la data de 01-08-2025?.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

08.01.2025 17:17

Bună ziua! Acest termen a fost stabilit de finanțator, noi ca beneficiari ne încadrăm în condițiile contractului de finanțare! Sărbători fericite!

... afișează tot conținutul

Anunț de participare
pentru Achiziție
08.01.2025 17:25

De asta am și menționat că sunteți restrânși în acțiuni, datorită finanțatorului. Totuși 8 luni sau până pe data de 01-08-2025? Poate Vă mai consultați cu finanțatorul, că 8 luni pot fi și în data de 31-08-2025 sau 30-09-2025.
P.S. Crăciun fericit și Dvs.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

08.01.2025 19:02

Bună seara! Conform contractului de finanțare termenul de implementare a contractului este până la data de 27.08.25 , dar această dată include raportarea finală și încheierea lucrărilor prevăzute conform legii de aceea finalizarea lucrărilor sunt specificate pentru data de 01.08.2025... O seară frumoasă vă dorim !

... afișează tot conținutul

Anunt de participare
pentru Achiziție
09.01.2025 15:41

In anunt la punctul 15, subpunctul 14 rugam sa indicati expres tipurile de lucrari eligibile pentru demonstrarea experientei similare, deoarece dvs nu ati indicat domeniile exacte (apeduct, canalizare???)

... afișează tot conținutul

Răspuns:

09.01.2025 18:01

Bună ziua! Merge vorba despre apeduct! O zi frumoasă!

... afișează tot conținutul

caiet de sarcini
pentru Achiziție
09.01.2025 14:56

Unde este corect indicat volumul de lucrări ,în caietul de sarcini din 06.01.25 pînă la Crăciun sau de Crăciun în lista cu cantități de lucrări din 07.01.25,no să mai apară niște schimbări de volume de Ajun sau de Sf.Vasile ?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

09.01.2025 18:01

Bună ziua! Volumul total de lucrări se regăsește în „Lista cu cantitățile de lucrări” din 07.01.25 O zi frumoasă să aveți!

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
09.01.2025 15:11

Rugam respectuos sa publicati varianta Word a caietului de sarcini

... afișează tot conținutul

Răspuns:

09.01.2025 18:01

Bună ziua! Legislația în vigoare nu prevede publicarea „Caietului de sarcini” în varianta Word! O zi frumoasă!

... afișează tot conținutul

Termen executie
pentru Achiziție
09.01.2025 15:18

Buna ziua. Totusi nu este clar cu termenul de executie si unde dvs va incadrati. Deschiderea ofertelor are loc pe 20.01.2025, ceea ce inseamna ca cu siguranta nu semnati contractul in ianuarie. Sa presupunem ca il semnati in februarie. Termenul indicat este de pina la 01.08.2025. Deci avem in varianta ideala urmatoarele luni pentru executie - februarie (maxim jumate de luna), martie, aprilie, mai, iunie si iulie. Avem maxim aproape 6 luni, nicidecum 8 luni. Va rugam sa revizuiti anuntul de participare!

... afișează tot conținutul

Răspuns:

09.01.2025 18:01

Bună ziua! Conform contractului de finanțare termenul de implimentare a proietului este până la data de 27.08.25 lucrările sunt stabilite până la data de 01.08.25 din motiv că până la finalizarea termenului de implimentare mai avem careva pași de decurs. Revizuiți explicațiile anterioare. O zi frumoasă în continuare!

... afișează tot conținutul

Anunt de participare
pentru Achiziție
09.01.2025 15:29

In anunt la punctul 15, subpunctul 27 solicitati certificate de calitate pentru tevi. Acestea se elibereaza dupa achizitionarea materialelor. Respectiv rugam sa indicati prezentarea certificatelor de conformitate ale materialelor

... afișează tot conținutul

Răspuns:

09.01.2025 18:01

Bună ziua! În momentul când nu dispuneți și urmează să procurați țevile rugăm să prezentați Certificatul de conformitate a țevilor care urmează să fie procurate cu cele solicitate în „Caietul de sarcini” sau în „Lista cu cantitățile de lucrări”. Urmând să rămână ca obligație prezentarea certificatului de calitate în caz că veți fi desemnat câștigător. O zi frumoasă!

... afișează tot conținutul

Anunt de participare
pentru Achiziție
09.01.2025 15:37

In anunt la punctul 15, subpunctul 28 solicitati salariu nu mai mic de 84,97 lei/ora. Reamintim ca aceasta valoare este valoarea maxima, iar fiecare operator economic desinestator decide si calculeaza salariile interne. De aceasta dvs nu puteti obliga, limita acest component din oferta financiara!!! Rugam sa eliminati acest punct.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

09.01.2025 18:01

Bună ziua! Legislația în vigoare nu interzice stabilirea unui salariu mai mic, de aceea solicităm respectuos în momentul depunerii ofertei explicații cu privire la salariere, pentru a ne asigura că în timpul executării lucrărilor întreprinderea nu va rămâne fără angajați din motivul salarierii pre mici.
P.S. Am fost atenționați de colegi că sau ciocnit cu situații similare, prin urmare acesta a fost motiv de depășirev a termenului de executare a lucrărilor. O zi frumoasă!

... afișează tot conținutul

Termen
pentru Achiziție
10.01.2025 09:32

Buna dimineata. Rugam extinderea termenului de depunere, deoarece de cind ati publicat licitatia pina la termenul limita de depunere sunt 13 zile, ceea ce contrazice legislatiei in vigoare. Pentru licitatii de asa tip si valoare, termenul minim este de 21 zile. Rugam sa prelungiti!

... afișează tot conținutul

Răspuns:

10.01.2025 12:08

Bună ziua ! Vă mulțumim pentru observație a fost o greșeală tehnică ! Data limită de depunere a ofertelor este data de 26.01.2025

... afișează tot conținutul

Rugam respectuos sa publicati varianta Word a caietului de sarcini
pentru Achiziție
10.01.2025 09:37

Buna dimineata. Rugam respectuos sa incarcati pe platforma varianta WORD a caietelor de sarcini, pentru a facilita lucrul ca ele, fiindca ati incarcat varianta scanata. Este o rugaminte, care va spori calitatea lucrului operatorilor economici. Nu cred ca prezinta o problema pentru dvs aceasta rugaminte. Marea majoritatea a autoritatilor contractante din start au incarcat varianta WORD a caietelor de sarcini sau in cel mai rau caz, la rugamintea operatorilor economici o faceau ulterior. In acest context, rugam inca o data incarcarea pe platforma a caietelor de sarcini in varianta WORD. Va multumim pentru intelegere!!!

... afișează tot conținutul

Răspuns:

10.01.2025 12:08

Bună ziua! Cum am spus recent legislația nu prevede publicarea în word a caietului de sarcini! Vă mulțumim pentru înțelegere!

... afișează tot conținutul

Garantia de buna executie.
pentru Achiziție
14.01.2025 14:53

Buna ziua! In Anuntul de participare punctul 15. subpunctul 5 este stipulat sa fie efectuat transfer catre Autoritatea contractanta a garantiei de buna executie in valoare de 3% din suma. Este vreo greseala sau va fi efectuat transferul de catre antreprenorul care va cistiga licitatia, la semnarea contractului?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

14.01.2025 16:00

Bună ziua ! Transferul va fi efectuat de către Operatorul Economic desemnat câștigător ! O zi frumoasă să aveți !

... afișează tot conținutul

Garantia de buna executie.
pentru Achiziție
14.01.2025 14:48

Buna ziua! In Anuntul de participare punctul 5 este stipulat sa fie efectuat transfer catre Autoritatea contractanta a garantiei de buna executie in valoare de 3% din suma. Este vreo greseala sau va fi efectuat transferul de catre antreprenorul care va cistiga licitatia, la semnarea contractului?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

14.01.2025 16:00

Bună ziua ! Transferul va fi efectuat de către Operatorul Economic desemnat câștigător ! O zi frumoasă să aveți !

... afișează tot conținutul

Forma nr.1
pentru Achiziție
15.01.2025 09:31

Buna ziua! Va rugam sa publicati formularul desfasurat pentru caietul de sarcini fara numar (primul din caietul de sarcini publicat), privind lucrarile de ventilare la Instalatia de dezinfectare cu hipoclorit de sodiu.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

15.01.2025 11:29

Buna ziua am publicat Forma 1b este desfășurat ! O zi frumoasă

... afișează tot conținutul

Repetat Forma 1b.
pentru Achiziție
15.01.2025 14:00

Buna ziua! Corect. Dumneavoastră ati publicat, tot ok, Dar prima Listă cu cantitatile de lucrari (privind lucrarile de ventilare la Instalatia de dezinfectare cu hipoclorit de sodiu) din caietul de sarcini general este Forma 7 curat, iar urmatoarele sunt Forma 1 b. Cum sa elaboram corect devizul? Va rugam sa verificati si sa publicati forma 1b pentru lucrarile specificate. Multumim.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

15.01.2025 18:58

Bună seara! Vă rugăm să efectuați devizul după formularul plasat in "cantitățile de lucrări" ! Vă dorim o seara frumoasă

... afișează tot conținutul

Participanți

Rețele de apeduct din satele Cepeleuți, Rîngaci și Vancicauți com. Cepeleuți r-nul Edineț 8,918,210.00 MDL Lot anulat