Achiziție - Lucrări de proiectare privind elaborarea proiectului și construcția Clădirii Administrative a Primăriei Stăuceni din str. A.Mateevici nr. 13, or. Stăuceni, mun. Chișinău

Achiziție Primaria comunei Stauceni

Informație generală

Lucrări de proiectare privind elaborarea proiectului și construcția Clădirii Administrative a Primăriei Stăuceni din str. A.Mateevici nr. 13, or. Stăuceni, mun. Chișinău
44,778,000.00 MDL
desemnare câștigător
ocds-b3wdp1-MD-1735048299136

Lucrări de proiectare privind elaborarea proiectului și construcția Clădirii Administrative a Primăriei Stăuceni din str. A.Mateevici nr. 13, or. Stăuceni, mun. Chișinău


Licitație deschisă
cel mai bun raport calitate-preţ
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
24/12/2024 16:02
clarificări
03/01/2025 16:30
depunere
14/01/2025 08:00
deschidere oferte
14/01/2025 08:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 24/12/2024 16:33
Trezoreria de Stat

suma planificată 44,778,000.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
44,778,000.00 MDL 45200000-9 Lucrări de proiectare privind elaborarea proiectului și construcția Clădirii Administrative a Primăriei Stăuceni din str. A.Mateevici nr. 13, or. Stăuceni, mun. Chișinău 1 Bucata 16.01.2025 - 30.12.2025
Alexei Mateevici

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
anunt_de_participare.signed.pdftenderNoticeAchiziție-24/12/2024 16:02Descarca
cerinte oformare oferta.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-24/12/2024 16:02Descarca
cs. cesf acoperis.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-24/12/2024 16:02Descarca
cs. diesel.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-24/12/2024 16:02Descarca
cs. pro & cons.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-24/12/2024 16:02Descarca
csmin. automat smart.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-24/12/2024 16:02Descarca
csmin. clima.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-24/12/2024 16:02Descarca
csmin. constr. c.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-24/12/2024 16:02Descarca
csmin. constr. cm.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-24/12/2024 16:02Descarca
csmin. constr. dem.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-24/12/2024 16:02Descarca
csmin. constr. pg. amen.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-24/12/2024 16:02Descarca
csmin. constr. pg.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-24/12/2024 16:02Descarca
csmin. constr. sa. finish.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-24/12/2024 16:02Descarca
csmin. inc.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-24/12/2024 16:02Descarca
csmin. lan.wlan.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-24/12/2024 16:02Descarca
csmin. mobila.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-24/12/2024 16:02Descarca
csmin. rei.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-24/12/2024 16:02Descarca
csmin. sist.securitate.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-24/12/2024 16:02Descarca
csmin. vent.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-24/12/2024 16:02Descarca
csmin.constr. sa.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-24/12/2024 16:02Descarca
dem. skm_c257i24121711561.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-24/12/2024 16:02Descarca
dem. skm_c257i24121711570.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-24/12/2024 16:02Descarca
dem. skm_c257i24121711581.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-24/12/2024 16:02Descarca
ds_lucrari.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-24/12/2024 16:02Descarca
duae_ro.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-24/12/2024 16:02Descarca
formular oferta.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-24/12/2024 16:02Descarca
stauceni-topo.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-24/12/2024 16:02Descarca
duae_ro.docbiddingDocumentsAchiziție-24/12/2024 16:02Descarca
ds_lucrari.docxbiddingDocumentsAchiziție-24/12/2024 16:02Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Caiet de sarcini.
pentru Achiziție
26.12.2024 12:13

Buna ziua. Prezentați va rog frumos caietul de sarcini în format WinSmeta, Formularul 1

Răspuns:

26.12.2024 15:15

Buna ziua! Autoritatea Contractanta Va atrage atentia ca obiectul achizitiei prevede si elaborarea proiectului detaliat de executie, astfel incat la moment nu dispunem de Formularul 1. Totodata, luand in consideratie complexitatea obiectului, s-au prezentat un minim de lucrari ca orientare pentru ofertanti, dar nu a se limita doar la ele.

Procedură
pentru Achiziție
26.12.2024 13:48

Bună ziua. În calitate de autoritate contractantă ați inițiat o procedură nestandard însă în termen minim prevăzut pentru cele standard. Pentru a prezenta ofertă reală este necesat mai întăi de elaborat schiță de proiect, extrase volumele de lucrări abia apoi de elabort devizul de cheltuieli. În acest sens, solictăm ajustarea termenului de depunere a ofertelor la condițiile de licitație înaintate.

Răspuns:

26.12.2024 19:11

Buna ziua! Autoritatea contractanta la termenul de depunere a ofertelor s-a ghidat de prevederile legale. Mai mult, sunt prezentate caiete de sarcini minime (cerinte tehnice si volume estimative ca orientare) la toate compartimentele care mai mult sau mai putin trebuie sa fie reflectate in oferta. A se vedea documentatia de atribuire.

buna ziua!
pentru Achiziție
28.12.2024 09:35

este un termen restrans,rugam sa ajustati termenul de depunere,este clar ca este o companie care deja ii pregatita sa castige aceasta licitatie, dar totusi dorim si noi sa ne incercam norocu!!!

Răspuns:

28.12.2024 15:42

Buna ziua! In ce priveste termenul, rugam sa familiarizati raspunsul clarificarii precedente. Totodata, termenii indicati in documentatia de atribuire au fost dictate *exclusiv* de minimizarea la maxim a perturbarii activitatii Primariei pe intreaga perioada incepand cu lansarea licitatiei si realizarea propriu-zisa a obiectului de investitii. Autoritatea contractanta are intentii bune si nobile de incurajare fata de orice ofertant interesant, astfel incat Va mulțumim pentru interes și va încurajăm sa participati!

Asta e si scopul!!!
pentru Achiziție
02.01.2025 10:25

Scopul este ca sa nu reuseasca toti agentii economici,intentionat sa publicat de sarbatori ca sa castige o companie, care des executa lucrari in Stauceni!!!

Răspuns:

02.01.2025 17:43

Buna ziua! Reiteram ca exclusiv scopul Autoritatii Contractante e sa finalizeze obiectul de investitie cel tarziu la finele 2025 intru a nu perturba activitatea Primariei timp indelungat. De altfel, eventual avand drept scop limitarea participarii ofertantilor sau mimarea licitatiei, se opta pentru o alta procedura si modalitate de organizare a achizitiei, altele decat cea publicata (licitatie deschisa) care are cel mai mare grad de respectare a principiilor de transparenta, nedescriminare si echidistanta fata de toti potentiali ofertanti. Cu profunda recunostinta, indemnam toti ofertantii interesati sa-si consolideze eforturile pentru a obtine adjudecarea acestui Contract de achizitie.

Ajustați vă rog termenul se depunere a ofertelor
pentru Achiziție
31.12.2024 14:11

Termenul este de 3 saptamani, in care sunt sarbatori nationale ca Craciun pe stil nou, Anul nou, Craciun pe stil vechi.. Deci real pentru lucru raman 2 saptamani, adic a 10 zile lucratore. Acest timp nu e suficient nici pentru analiza caietului de sarcini. Este foarte putin
pentru o licitatie de 44 mln, atat de comlexa. De obicei acest termen este penbtru licitati de maximum 5 mln,.. Astfelm dumneavostra veti avea putini concurenti si nu veti avea o oferta reala, de la un concurent real care poate realiza lucrarea, deoarece 90% din potentialii
concurenti nu vor participa, din lipsa de timp pentru pregatirea ofertei.

Răspuns:

31.12.2024 19:17

Buna ziua! In ce priveste termenul, va rugam sa consultati raspunsul la clarificarea anterioara. In ce priveste complexitatea achizitiei, valoarea estimata a obiectului de investitii nu este neaparat in corelatie cu eventuala complexitate de pregatire a ofertei, dat fiind faptul ca Autoritatea Contractanta s-a straduit sa detalizeze documentatia de atribuire suficient incat sa diminueze considetabil eventuale dificultati de pregatire a ofertelor pentru oricare participant.

Demontare, Demolare
pentru Achiziție
03.01.2025 09:59

Buna ziua! Cine va executa eliberarea incaperilor de tehnica si mobilier pana la demolare? Ele vor fi ca deseuri care necesita evacuate?

Răspuns:

03.01.2025 16:29

Buna ziua! Eliberarea incaperilor de tehnica si mobilier pana la demolare sunt in sarcina Autoritatii Contractante. Nu este necesar sa fie estimate aceste costuri de ofertant.

retele electrice exterioare
pentru Achiziție
03.01.2025 13:28

Analizand caietul de sarcini, pentru estimarea corecta a costurilor de racordare a retelelor exterioare de energie electrica, solicitam sa prezentati informatii suplimentare. Racordarea se va efectua in reteaua existenta sau se planifica trasarea unei linii noi?

Răspuns:

03.01.2025 16:29

Buna ziua! Actualmente puterea contractata este insuficienta pentru acoperirea necesitatilor planificate de consum a energiei electrice. Autoritatea Contractanta a primit asigurari de obtinere de la distribuitorul de energie electrica majorarea puterii racordate pana la 100kW. Astfel, rugam ofertantii sa estimeze si sa oferteze la capitolul retelelor de energie electrica exterioare pozarea unei linii de cablu noi de la PT amplasat in apropierea magazinului Linella de pe str. A.Mateevici 7A pana la cladirea nou construita cu eventuala montare a unei celule noi 10kV in PT-ul distribuitorului, organizarea circuitelor de evidenta si un PT-10/0.4kV cu Snom=160kVA corespunzator echipat in nemijlocita apropiere de sediul nou construit. Sectiunea conductorului a fi dimensionata din puterea aprobata 100kW si lungimea estimata a traseului 230-240m.

termen de depunere a ofertelor
pentru Achiziție
03.01.2025 15:27

Dat fiind faptul ca in aceasta perioada sunt multe zile de odihna declarate prin lege, rugam sa extindeti termenul se depunere a ofertelor. Va multumim pentru intelegere.

Răspuns:

03.01.2025 16:29

Buna ziua! Autoritatea Contractanta conteaza si pe intelegerea ofertantilor (Va rugam sa consultati si explicatiile anterioare la acest capitol). Venim cu un indemn repetat sa Va consolidati la maxim eforturile intru a reusi in termenii stabiliti.

Participanți

Lucrări de proiectare privind elaborarea proiectului și construcția Clădirii Administrative a Primăriei Stăuceni din str. A.Mateevici nr. 13, or. Stăuceni, mun. Chișinău 44,778,000.00 MDL
13/01/2025 18:21
38,031,878.56 MDL
Ofertă refuzată
13/01/2025 21:15
43,947,025.18 MDL
Ofertă acceptată