Servicii de supraveghere tehnică a lucrărilor: Replanificarea subsolului IMSP IMU str. Toma Ciorba, 1, mun. Chisinau
suma planificată 46,221.00 MDL
Valoare | CPV | Titlu achiziției | Cantitate | Livrare |
---|---|---|---|---|
46,221.00 MDL | 71520000-9 | 1.Servicii de supraveghere tehnică a lucrărilor: Replanificarea subsolului IMSP IMU str. Toma Ciorba, 1, mun. Chisinau | 1 Bucata |
01.01.2025 - 31.12.2025 str.Toma Ciorbă, 1 |
Prezenta zilnica pentru monotorizarea obiectului e obligatoriu
Persoana responsabilă de prestarea serviciilor de supraveghere tehnică a lucrărilor de replanificare trebuie să efectueze zilnic monitorizarea și controlul conformității lucrărilor incepând cu 02.01.2025. Termenul maxim de executare a lucrarilor de replanificare este de 90 zile.
Termenul de executie a lucrarilor de reparatie propuse de antreprenor ?
Termenul maxim de executare a lucrarilor de replanificare este de 90 zile
Din 30,01,2025 intra in vigoare modificare in legea 721 art.180 Diriginti de santier si in art.187 responsabilii tehnici. Din 31,01,2025 - dirigintele de santier va indeplini responsabilitatile responsabilului tehnic adica va reprezenta Beneficiarul iar Responsabilul Tehnic va reprezenta Antreprenorul. Cum va fi semnat contractul cu responsabilul tehnic acum cu prevederile care vor intra in vigoare din 31,01,2025.( Cum va fi indeplinita cartea tehnica semnata de aceias persoana ca responsabil tehnic si ulterioar ca diriginte de santier). Multumesc.
Procedura de achiziție a serviciilor de supraveghere tehnică a lucrărilor de replanificare este inițiată și derulată conform legislației în vigoare la moment din domeniul construcțiilor. Odată cu intrarea în vigoare a noilor prevederi legislative vor fi operate modificările de rigoare. Toate actele vor fi vizate/semnate de către persoana care va reprezenta instituția conform contractului de prestare a serviciilor de supraveghere tehnică a lucrărilor de replanificare.
Bună ziua stimată autoritate contractantă, doriți prezența zilnică a responsabilului tehnic pe parcursul a 12 luni consecutive pentru prețul indicat în anunț, respectiv mizer, solicităm respectuos să modificați cerința dată deoarece contravine obligațiilor responsabilului tehnic din legea 721 și a CUC care intră în vigoare la 25.01.2025. Totodată considerăm acest punct un instrument de manipulare a autorității contractante în cazul în care nu va cistiga persoana care va convine Dvs. Prin urmare în cazul în care nu veți exclude acest punct și nu vă veți conforma legislației ne rezervăm dreptul de a ne adresa în instanța cuvenită!!! Mulțumim frumos de înțelegere și sperăm la o înțelegere reciprocă
Procedura de achiziție a serviciilor de supraveghere tehnică a lucrărilor de replanificare este inițiată și derulată conform legislației în vigoare la moment din domeniul construcțiilor.Termenul maxim de executare a lucrarilor de replanificare este de 90 zile. Persoana responsabilă de prestarea serviciilor de supraveghere tehnică a lucrărilor de replanificare trebuie să efectueze zilnic monitorizarea și controlul conformității lucrărilor incepând cu 02.01.2025. Cerințele au fost înaintate conform prevederilor legislației în vigoare, cu respectarea principiilor de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice și anume: utilizarea eficientă a banilor publici și minimizarea riscurilor autorității contractante, transparența achizițiilor publice, asigurarea concurenței, tratamentului egal, imparțialității și nediscriminării tuturor ofertanților.
Majorați vă rog termenul pentru clarificări și justificați vă rog prin lege prezența zilnică la obiect, care după lege este executată de dirigintele de șantier dar nu responsabil tehnic
Mulțumesc de înțelegere
Procedura de achiziție a serviciilor de supraveghere tehnică a lucrărilor de replanificare este inițiată și derulată conform legislației în vigoare la moment din domeniul construcțiilor. Prezența zilnică este o cerință a autorității contractante pentru a monitoriza eficient procesul de executare a lucrărilor de replanificare. Termenul maxim de executare a lucrarilor de replanificare este de 90 zile. Cerințele au fost înaintate conform prevederilor legislației în vigoare, cu respectarea principiilor de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice și anume: utilizarea eficientă a banilor publici și minimizarea riscurilor autorității contractante, transparența achizițiilor publice, asigurarea concurenței, tratamentului egal, imparțialității și nediscriminării tuturor ofertanților.