Achiziție - Servicii de instalare de echipamente de protecţie împotriva incendiilor

Achiziție Școala Profesională Ungheni

Informație generală

Servicii de instalare de echipamente de protecţie împotriva incendiilor
630,000.00 MDL
desemnare câștigător
ocds-b3wdp1-MD-1731670342897

Servicii de instalare de echipamente de protecţie împotriva incendiilor


COP
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Da
limba: Romana

publicată
15/11/2024 17:54
clarificări
22/11/2024 08:18
depunere
30/11/2024 13:18
deschidere oferte
02/12/2024 14:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 05/12/2024 11:17
Trezoreria de Stat

suma planificată 630,000.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare Pas minim CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare Deschidere oferte Link Public
630,000.00 MDL 6,300.00 MDL 51700000-9 Servicii de instalare de echipamente de protecţie împotriva incendiilor 1 Unitate 02.12.2024 - 25.12.2024
MUN.UNGHENI
2024-12-02 14:00:00

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
PROIECT DE EXECUȚIEillustrationAchizițiePROIECT DE EXECUȚIE15/11/2024 17:54Descarca
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (1)technicalSpecificationsAchizițieDOCUMENTAȚIA STANDARD15/11/2024 17:54Descarca
Anunț de participare antiincendiar 2024.docx.semnattenderNoticeAchizițieAnunț de participare15/11/2024 17:54Descarca
caiet de sarcini sistem antiincendiar.semnattechnicalSpecificationsAchizițiecaiet de sarcini15/11/2024 17:54Descarca
DUAE antiincendiar.semnatbillOfQuantityAchizițieDUAE15/11/2024 17:54Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Raspuns la 2 centrale
pentru Achiziție
20.11.2024 11:06

Buna ziua, am citit raspunsul dumneavoastra si am ramas cam socati...
Ati luat specificatia de la un producator care are un echipament limitat in parametri tehnici, nu permite divizarea in mai multe bucle si ati gasit solutie sa impartiti in 2 panouri? Voi va jucati cu legea si cu normativele? la supravegherea tehnica le veti da separat proiectul si separat lucrarile? si lucrarile le dati separat pe blocuri sau cum? alta data mai cercetati si buchia legii sau alti furnizori pe piata sa vedeti daca nu va incalta cineva...
Lucrarile trebuie sa fie executate conform proiectului vizat de Verificatorul Shevchenco, publicati va rog tot proiectul care a fost vizat cu specificatiile de la sfarsit, suntem ferm convinsi ca acolo este specificat echipament care permite crearea a 2 bucle pentru ca asa prevede legea, este limita de dispozitive pe bucla maximal si solutia corecta nu este divizarea pe 2 panouri indepentente...
Nu va bati joc si bagati echipamentul dahua care are 2 luni de cand a fost adus in tara si nu are nici o baza practica, anulati mai bine licitatia asta facuta pentru stim care companie...

... afișează tot conținutul

Răspuns:

20.11.2024 15:31

bună ziua,
Toate cerinţele din Caietul de Sarcini sunt minimale şi obligatorii.…Aceste specificații vor fi considerate ca având menţiunea de «sau echivalent» iar ofertantul are obligaţia de a demonstra echivalenţa produselor ofertate cu cele solicitate dacă este cazul. …. Caietul de sarcini conţine specificaţii tehnice, care vor fi considerate ca fiind minimale. Nu este exclus ca bunurile să aiba și altă descriere, dar este obligatoriu să fie echivalente produsului cerut.
Legea nu interzice schimbul echipamentului, dacă funcționalul satisface complet sarcina solicitată, in special că caietul de sarcini a fost coordonat cu autorul proiectului.
Vă informăm că grupul de lucru va lua decizia de atribuire a contractului pentru oferta care va corespunde cu caietul de sarcini, indiferent de producătorul sau modelul echipamentului.
Mizăm pe profesionalismul și responsabilitatea ofertanților și îndemnăm Operatorii Economici să participe în cadrul proiectului cu soluții corecte.

... afișează tot conținutul

Termen de executie
pentru Achiziție
18.11.2024 14:26

Buna ziua, intelegem ca la fel ca in fiecare an va ramane ceva buget si va ganditi cum sa-l utlizati mai util, dar va rugam sa atrageti atentia la termenii de executie:
Licitatia este in data de 28, chiar daca grupul de lucru desemneaza castigator in aceeasi zi urmeaza perioada de contestare, chiar daca reusiti sa raspundeti contestatiilor ( care cu siguranta vor fi) aceasta ar mai insemna 9-11 zile.
deci spre implementare raman 14 zile calendaristice, luand in calcul ca institutia activeaza in perioada data ceea ce va crea dificultati la executarea lucrarilor sau la calitatea orelor petrecute, nu este real de implementat proiectul dat pana in data de 25 decembrie.
Va rugam sa extindeti perioada de executie sau divizati obiectul achizitiei, achizitionati anul acesta echipament iar anul urmator servicii de instalare.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

18.11.2024 16:57

Bună ziua,
Considerăm că cu suficiente resurse umane, este posibil de realizat obiectivul propus.

... afișează tot conținutul

Specificatie tehnica
pentru Achiziție
19.11.2024 16:50

Buna ziua, spuneti va rog la ce se refera ; -Protejarea detectoarelor de incendiu
și sirenelor împotriva deteriorării mecanice - in specificatia din tabelul nr.12 nu este nici o claritate, explicati va rog ce ar insemna punctul dat??

... afișează tot conținutul

Răspuns:

20.11.2024 08:13

Bună ziua,
se referă la protecția senzorilor din sala de sport, este o construcție metalică specială folosită pentru protejarea de factori mecanici.

... afișează tot conținutul

sunteti siguri ca nr materialelor coincide cu proiectul ?
pentru Achiziție
19.11.2024 16:58

Nu este clar de este nevoie de 2 Centrale detecție incendiu adresabilă daca pe proiect pare sa fie doar 1

... afișează tot conținutul

Răspuns:

20.11.2024 08:25

Bună ziua,
caietul de sarcini prevede 2 centrale deoarece numărul buclelor și senzorilor pe ele este limitat, fiind o soluție mai performantă decât o centrală amplificatoare pe ea, din punct de vedere financiar și tehnic.

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
19.11.2024 09:17

Buna ziua, verificati va rog in caietul de sarcini aveti greseala care duce in eroare, " Recorder supraveghere video trebuie să corespundă următoarelor caracteristici ": despre ce fel de recorder merge vorba? ce are el cu sistemul de incendiu?
La fel si la indicator led iesire, este vorba de semnalele exit sau iesire? daca da atunci de ce led? ele nu au specificatia led, sau este vorba despre indicatori led pentru senzori amplasati sub tavan? va rugam sa redactati in forma finala si corecta caietul de sarcini.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

19.11.2024 16:40

Bună ziua
referitor la Recorder- vă informăm că este o eroare mecanică, nu are atribuții la echipamentul necesar.
Se solicită indicator LED de urgență ,,ieșire”
Vă rugăm respectuos să evaluați și proiectul anexat.

... afișează tot conținutul

Termen de executie
pentru Achiziție
18.11.2024 17:32

Revenind la intrebarea precedenta, introduceti volumul de lucru in deviz si veti vedea ce volum de om/h obtineti, este absolut clar cine va consultat in elaborarea caietului de sarcini, si absolut clar ca va promis ca se vor incadra in termenul propus, sau ati publicat anuntul cam tarziu, dar este cert ca finisarea lucrarilor nu va putea fi pana in data de 25 decembrie, nu vorbim despre emiterea facturii cu livrarea de echipament dar anume de indeplinire a volumului in proportie de 100% dupa cum spune legea.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

18.11.2024 17:55

Bună ziua,
vă rugăm să vă conformați condițiilor expuse în documentația de atribuire,
vă mulțumim pentru interesul acordat.

... afișează tot conținutul

Participanți

INSTALAREA SISTEMULUI SONOR DE ALARMĂ ÎMPOTRIVA INCENDIILOR 630,000.00 MDL
27/11/2024 09:02
363,379.20 MDL
Ofertă refuzată
27/11/2024 12:33
422,844.01 MDL
Ofertă refuzată
29/11/2024 17:34
428,000.00 MDL
Ofertă refuzată
29/11/2024 18:01
432,425.00 MDL
Ofertă refuzată
24/11/2024 11:03
600,000.00 MDL
Ofertă refuzată
29/11/2024 18:46
615,625.00 MDL
Ofertă refuzată
29/11/2024 16:46
626,666.04 MDL
Ofertă refuzată
29/11/2024 15:20
812,700.00 MDL
Ofertă refuzată