Achiziție - Servicii de auditare privind realizarea contractelor de parteneriat public - privat

Achiziție Primăria municipiului Chișinău

Informație generală

Servicii de auditare privind realizarea contractelor de parteneriat public - privat
130,000.00 MDL
desemnare câștigător
ocds-b3wdp1-MD-1731335343388

Conform Caietului de sarcini


Achiziție de valoare mică
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
11/11/2024 16:32
clarificări
13/11/2024 16:30
depunere
18/11/2024 16:30
deschidere oferte
18/11/2024 16:30
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 11/11/2024 14:58
Trezoreria de Stat

suma planificată 130,000.00 MDL

Detalii achiziție

Lot Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
Servicii de audit pentru Contractul nr. 3/4 din 11.04.2017 de parteneriat public – privat „Reabilitarea și reluarea activității complexului școlar din mun. Chișinău, str. Constantin Stamati 10” 65,000.00 MDL 79200000-6 Servicii de audit pentru Contractul nr. 3/4 din 11.04.2017 de parteneriat public – privat „Reabilitarea și reluarea activității complexului școlar din mun. Chișinău, str. Constantin Stamati 10” 1 Bucata 20.11.2024 - 30.12.2024
Bd.Ștefan cel Mare și Sfânt,83
Servicii de audit pentru Contractul nr.1 din 31.05.2018 de parteneriat public – privat „Reamenajarea și exploatarea terenului sportiv al Liceului Internat Municipal cu profil sportiv din str. Alba Iulia 200/2” 65,000.00 MDL 79200000-6 Servicii de audit pentru Contractul nr.1 din 31.05.2018 de parteneriat public – privat „Reamenajarea și exploatarea terenului sportiv al Liceului Internat Municipal cu profil sportiv din str. Alba Iulia 200/2” 1 Bucata 20.11.2024 - 30.12.2024
Bd.Ștefan cel Mare și Sfânt,83

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
anunt de participare.pdfbiddingDocumentsAchiziție-11/11/2024 16:32Descarca
caiet de sarcini.pdfbiddingDocumentsAchiziție-11/11/2024 16:32Descarca
anexe.docxbiddingDocumentsAchiziție-11/11/2024 16:32Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Documentele puse la dispozitie de Beneficiar
pentru Achiziție
12.11.2024 14:50

Conform p.5 din Caietul de Sarcini, Beneficiarul va pune la dispozitia Prestatorului Contractele PPP si Raportul CC. Documentele primare contabile si juridice de la Partenerii Privati privind realizarea parteneriatului/investitiei cine le va pune la dispozitia Prestatorului si cum va fi asigurata interactiunea cu Partenerii Privati, dat fiind faptul că aceștia nu vor fi parte a contractului de prestări servicii și nu vor avea obligații față de Prestator?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

13.11.2024 16:26

1. Contractele PPP și raportul CC va fi pus la dispoziția Prestatorului în baza unui act de predare-primire.
2. Primăria mun. Chișinău va solicita oficial partenerului privat punerea la dispoziția prestatorului documentele necesare și informații relevante PPP-ului.

... afișează tot conținutul

Participanți

Servicii de audit pentru Contractul nr. 3/4 din 11.04.2017 de parteneriat public – privat „Reabilitarea și reluarea activității complexului școlar din mun. Chișinău, str. Constantin Stamati 10” 65,000.00 MDL
Servicii de audit pentru Contractul nr.1 din 31.05.2018 de parteneriat public – privat „Reamenajarea și exploatarea terenului sportiv al Liceului Internat Municipal cu profil sportiv din str. Alba Iulia 200/2” 65,000.00 MDL