Servicii de telefonie mobilă
suma planificată 75,000.00 MDL
Bună ziua, rugăm să fie rexaminată obligația impusă Prestatorului: ”- să acorde Beneficiarului puncte de loialitate (fidelitate etc.) conform condițiilor programelor implementate de Prestator, care pot fi utilizate de Beneficiar pentru reduceri la apeluri, sms-uri, reduceri pentru procurarea produselor de la Prestator”. Probabil a fost introdusă din greșeală, deaorece face oferta să fie cu preț nefixat, iar procurarea produselor nu corespunde obiectului de achizitie.
Buna ziua!
Vă mulțumim pentru întrebare și Vă aducem la cunoștință că aceasta obligație - puncte de loialitate, a fost exclusă. Totodată, Vă informăm că anunțul a fost ajustat și plasat pe platformă.
Vă mulțumim.
sustinem cele indicate mai sus. cerinta este contradictorie, inclusiv in situatia utilizarii licitatiei electronice
Buna ziua! Vă mulțumim pentru întrebare și Vă aducem la cunoștință că aceasta obligație - puncte de loialitate, a fost exclusă. Totodată, Vă informăm că anunțul a fost ajustat și plasat pe platformă.
Vă mulțumim.
Buna ziua, rugăm să specificați semnificația mențiunii ”DA (la solicitare)” la pt.12 Nivelul minim/ obligativitate. In SIA urmează a fi plasate doar Specificația tehnică și Specificația de preț?
Buna ziua!
Întradevăr, conform cerințelor menționate în pct.12 din Anunțul de participare pentru achiziția de valoare mică privind achiziționarea serviciilor de telefonie mobilă, documente obligatorii sunt cu mențiunea „DA” - oferta, care include specificația tehnică și specificația de preț. Documentele cu mențiunea „DA” (la solicitare) nu sunt obligatorii, pot fi depuse concomitent sau vor fi prezentate la solicitare.Vă mulțumim și succes!
Buna ziua, este o deosebire in descrierea pachetului tip 1 in specificatii tehnice si specificatii de pret: Trafic Internet 100 Gb minim și Trafic Internet 35 Gb minim. Care cerință e corectă?
Buna ziua! Vă mulțumim pentru întrebare și Vă aducem la cunoștință că aceasta neconcordanță a fost reparată. Totodată, Vă informăm că anunțul a fost ajustat și plasat pe platformă. Vă mulțumim.
Serviciul e-SIM (10 buc) e inclus în cantitatea totală de 79 abonamente?
Buna ziua! Vă mulțumim pentru întrebare și Vă aducem la cunoștință că aceasta neconcordanță a fost reparată. Totodată, Vă informăm că anunțul a fost ajustat și plasat pe platformă. Vă mulțumim.
Nu este clară modificarea operată cu privire la Serviciul e-SIM. Totuși, se solicită 10 cartele e-SIM pentru 10 abonamente din totalul de 79 abonamente, sau se solicita 10 cartele e-SIM suplimentar la cele 79?
Buna ziua!
Cu referire la întrebarea Dumneavoastră, serviciul e-Sim se solicită numai pentru 10 numere.
Ceea ce ține de răspunsul anterior, ne cerem scuze, a avut loc o eroare.
Vă mulțumim pentru întrebare și interesul manifestat față de procedura noastră.