Lucrări de reparație a acoperișului și fațadei cu schimbarea tâmplăriei căminului nr. 1 a Universității de Stat din Moldova, str. Tighina 2, mun. Chișinău.
suma planificată 9,549,404.84 MDL
Valoare | CPV | Titlu achiziției | Cantitate | Livrare |
---|---|---|---|---|
9,549,404.84 MDL | 45200000-9 | Lucrări de reparație a acoperișului și fațadei cu schimbarea tâmplăriei căminului nr. 1 a Universității de Stat din Moldova, str. Tighina 2, mun. Chișinău. | 1 Bucata |
25.11.2024 - 30.12.2024 str.Alexe Mateevici 60 |
Bun găsit! Stimate autoritate contractă, de ce nu ați împărțit pe loturi lucrările? Totuși sunt diferite genuri de activitate, fiecare agent economic este bun pe domeniul său. Prin acțiunea dvs favorizați doar firmele mari. Toți contribuim la buget respectiv toți vrem de lucru de asta ar fi relevant și corect să împărțiți pe loturi, să fie mai multe oferte avantajoase și competitive. Mulțumesc!
Bună ziua. Autoritatea contractantă este în drept să recurgă la atribuirea pe mai multe loturi a contractelor de achiziții publice, însă, gruparea obiectelor achizițiilor în loturi trebuie să fie realizată astfel încât să nu să creeze obstacole nejustificate de natură să limiteze concurența în cadrul procedurilor de achiziție publică, ci să ofere posibilitatea reală operatorilor economici, care, reprezintă întreprinderile mici și mijlocii (nu micro) să poată participa la procedura de achiziție publică.
Totodată, autoritatea contractantă este în drept să aplice evaluarea pe lotul integral în condițiile în care, se argumentează și se justifică necesitatea obiectivă a comasării lucrărilor într-un singur lot.
Luând în considerare obiectul procedurii de achiziție publică în cauză, o astfel de condiție de comasare a tuturor lucrărilor într-un lot comun este justificată, deoarece, din punct de vedere tehnic ar fi complicat împărțirea șantierului concomitent între mai mulți agenți economici și nu în ultimul rând, monitorizarea executării lucrărilor de către autoritatea contractantă ar fi anevoioasă. Prin urmare este contrar logicii impunerea unor condiții favorabile pentru d-voastră și dezavantajoase pentru autoritatea contractantă.
Cât ține de asigurarea concurenței, analizând procedura anterioară publicată pentru obiectul dat, participarea a 16 operatori economici nu denotă îngrădirea cărorva drepturi ale ofertanților.
Rugam autoritatea contractanta sa modifice termenul de garantie pentru construcția acoperișului 5 ani conform legislatiei in vigoare din Codului Urbanismului 2024 RM Sectiunea 3 Garantie ART.225 punct 1 prevede 1) Termenul de garanție este de 5 ani și începe să curgă de la data recepției la terminarea lucrărilor !!!
Bună ziua, respectați cerințele caietului de sarcini.
Care este sursa de finațare?
Bună ziua, oferta d-voastră nu depinde de proveniența sursei de finanțare, prin urmare, întrebarea nu este relevantă. Dacă aveți întrebări aferente caietului de sarcini, cu drag Vă vom răspunde la ele.
Operatorul economic are tot dreptul de a se interesa care este sursa de finanțare a lucrărilor date , deoarece e un volum de lucru foarte mare antreprenorii nu pot investi banii in obiecte care au finanțe virtuale și zero garanții !!! Rugam A.C. să răspundă întrebării RELEVANTE : Care este sursa de finanțare a lucrărilor date ???
Finanțare complementară.
Intrebare referitor la caietul de sarcini, Fatada, la punctul 43, la codul de resurse CF10A k=0,6 si anume: " Tencuieli exterioare driscuite, pe zidarie de caramida sau beton 1,5 cm grosime, executate manual, cu mortar de ciment-var M 50-T pentru sprit si mortar de var-ciment M 25-T pentru grund si stratul vizibil in cimp continuu" lipseste ZIDARUl. Sa-l excludem si noi sau e o eroare?
Bună ziua, utilizați toate resursele care sunt prevăzute în programul de deviz pentru codul acestei lucrări, absența resursei ZIDAR este o eroare tehnică.
p.44 CF50B Tencuieli de 5 mm grosime, executate manual, cu amestec uscat pe baza de ipsos, la pereti si pereti despartitori, preparare manuala a mortarului.--стен сухой смесью " Knauff "
26531021008131 Amestec uscat "Knauff "
2952240004021 Mixer electric
Lipseste manopera. Cum de procedat-de inclus dupa norme ?
Bună ziua, utilizați toate resursele care sunt prevăzute în programul de deviz pentru codul acestei lucrări, absența resursei Tencuitor este o eroare tehnică.
Imobilul dat este inclus in registrul imobilelor istorice?
Imobilul Căminului nr.1 al USM este parte componentă a Nucleului Istoric al Chișinăului, inclus cu nr.308 în Registrul monumentelor RM ocrotite de Stat, aprobat prin Hotărîrea Parlamentului RM nr.1531/1993.
Declarație privind experienţa similară (minim 3 obiecte finalizate în
ultimii 3 ani de activitate), anexa nr. 12, dintre care, să existe cel puțin
un contract de lucrări similare a cărui valoare să nu fie mai mică de
75% din valoarea viitorului contract sau valoarea cumulată a tuturor
contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală cu sau mai
mare decît valoarea viitorului contract. vă rugăm să indicați de unde ați luat așa o formulare în condițiile în care legea achizițiilor publice prevede următoarele la art.22 : a) lista lucrărilor similare executate în ultimii 5 ani, însoţită de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări, în care să se conțină cel puțin un contract de lucrări similare a cărui valoare să nu fie mai mică de 75% din valoarea viitorului contract sau valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală cu sau mai mare decît valoarea viitorului contract. Certificările de bună execuție indică beneficiarii, indiferent dacă aceştia sînt autorităţi contractante sau clienţi privaţi, valoarea, perioada şi locul execuţiei lucrărilor şi precizează dacă au fost efectuate în conformitate cu normele profesionale din domeniu şi dacă au fost duse la bun sfîrşit;?
Bună ziua. Stimate operator economic, aveți dreptate în parte ceține de anexa nr. 12. Cu toate acestea, înainte de atribuirea contractului de achiziţii publice/acordului-cadru, cu excepţia situaţiei contractelor subsecvente atribuite în executarea unui acord-cadru, autoritatea contractantă solicită ofertantului clasat pe primul loc după aplicarea criteriului de atribuire să prezinte documente justificative actualizate prin care să demonstreze îndeplinirea tuturor criteriilor de calificare şi selecţie. În cazul dat, vor fi 3 obiecte finalizate în ultimii 3 ani de activitate.
Rugam autoritatea contractanta sa modifice termenul de garantie pentru construcția acoperișului 5 ani conform legislatiei in vigoare din Codului Urbanismului 2024 RM Sectiunea 3 Garantie ART.225 punct 1 prevede 1) Termenul de garanție este de 5 ani și începe să curgă de la data recepției la terminarea lucrărilor !!!
Bună ziua, merge voraba de acoperiș, prin urmare se impune un termen de garanție mai mare. Respectați cerințele documentrației de atribuire.
Dragă autoritate contractantă,odată ce cunoașteți ca Imobilul Căminului nr.1 al USM este parte componentă a Nucleului Istoric al Chișinăului, inclus cu nr.308 în Registrul monumentelor RM ocrotite de Stat,el este monument de arhitectură istorică și aș fi fost bine să solicitați in anunț să participe companii cu astfel de experiență,de oarece așa ar fi fost corect…ca cerința obligatorie să solicitați doar companiile care au executat în ultimii 3-5 ani astfel de lucrări, ca să nu depunem o contestație pe cazul dat va îndemnăm sa va auto sesizați și să includeți acest punct obligatoriu în anunțul de participare,mulțumesc anticipat
Bună ziua. În caz de intenționați să depuneți o ofertă la procedura dată, respectați cerințele documentației de atribuire. Ceea ce sugerați d-voastră este o măsură restrictivă.
Buna ziua, vă rugăm să indicați care experiență se va considera similară: Construcția de acoperișuri și/sau de fasade?
Bună ziua. Experința similară ce vizează ambele domenii.