Achiziție - Lucrări de reparație a acoperișului și fațadei cu schimbarea tâmplăriei căminului nr. 1 a Universității de Stat din Moldova, str. Tighina 2, mun. Chișinău.

Achiziție Universitatea de Stat din Moldova

Informație generală

Lucrări de reparație a acoperișului și fațadei cu schimbarea tâmplăriei căminului nr. 1 a Universității de Stat din Moldova, str. Tighina 2, mun. Chișinău.
9,549,404.84 MDL
desemnare câștigător
ocds-b3wdp1-MD-1730101866222

Lucrări de reparație a acoperișului și fațadei cu schimbarea tâmplăriei căminului nr. 1 a Universității de Stat din Moldova, str. Tighina 2, mun. Chișinău.


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
28/10/2024 10:19
clarificări
07/11/2024 13:00
depunere
18/11/2024 13:00
deschidere oferte
18/11/2024 13:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 28/10/2024 07:51
Trezoreria de Stat

suma planificată 9,549,404.84 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
9,549,404.84 MDL 45200000-9 Lucrări de reparație a acoperișului și fațadei cu schimbarea tâmplăriei căminului nr. 1 a Universității de Stat din Moldova, str. Tighina 2, mun. Chișinău. 1 Bucata 25.11.2024 - 30.12.2024
str.Alexe Mateevici 60

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
usm acoperis actualizare 24--f.1-descifrat.docxbiddingDocumentsAchizițieForma 1 desfășurat.28/10/2024 10:25Descarca
usm fatada actualizare 24--f.1-descifrat.docxbiddingDocumentsAchizițieForma 1 desfășurat.28/10/2024 10:25Descarca
declaratie_ro beneficiarii efectivi.docbiddingDocumentsAchizițieDeclaratie beneficiarii efectivi.28/10/2024 10:19Descarca
anunț de participare caminul 1.semnat.pdfbiddingDocumentsAchizițieAnunț de participare.28/10/2024 10:19Descarca
documentația standard reparația caminului nr. 1.semnat.pdfbiddingDocumentsAchizițieDocumentație standard.28/10/2024 10:19Descarca
duae lucrări caminul nr. 1.semnat.pdfbiddingDocumentsAchizițieDUAE.28/10/2024 10:19Descarca
desene album.pdfbiddingDocumentsAchiziție-28/10/2024 10:19Descarca
documentația standard reparația caminului nr. 1.docxbiddingDocumentsAchizițieDocumentația standard.28/10/2024 10:19Descarca
duae lucrări caminul nr. 1.docxbiddingDocumentsAchizițieDUAE28/10/2024 10:19Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Împărțirea pe loturi
pentru Achiziție
28.10.2024 21:00

Bun găsit! Stimate autoritate contractă, de ce nu ați împărțit pe loturi lucrările? Totuși sunt diferite genuri de activitate, fiecare agent economic este bun pe domeniul său. Prin acțiunea dvs favorizați doar firmele mari. Toți contribuim la buget respectiv toți vrem de lucru de asta ar fi relevant și corect să împărțiți pe loturi, să fie mai multe oferte avantajoase și competitive. Mulțumesc!

... afișează tot conținutul

Răspuns:

30.10.2024 14:59

Bună ziua. Autoritatea contractantă este în drept să recurgă la atribuirea pe mai multe loturi a contractelor de achiziții publice, însă, gruparea obiectelor achizițiilor în loturi trebuie să fie realizată astfel încât să nu să creeze obstacole nejustificate de natură să limiteze concurența în cadrul procedurilor de achiziție publică, ci să ofere posibilitatea reală operatorilor economici, care, reprezintă întreprinderile mici și mijlocii (nu micro) să poată participa la procedura de achiziție publică.
Totodată, autoritatea contractantă este în drept să aplice evaluarea pe lotul integral în condițiile în care, se argumentează și se justifică necesitatea obiectivă a comasării lucrărilor într-un singur lot.
Luând în considerare obiectul procedurii de achiziție publică în cauză, o astfel de condiție de comasare a tuturor lucrărilor într-un lot comun este justificată, deoarece, din punct de vedere tehnic ar fi complicat împărțirea șantierului concomitent între mai mulți agenți economici și nu în ultimul rând, monitorizarea executării lucrărilor de către autoritatea contractantă ar fi anevoioasă. Prin urmare este contrar logicii impunerea unor condiții favorabile pentru d-voastră și dezavantajoase pentru autoritatea contractantă.
Cât ține de asigurarea concurenței, analizând procedura anterioară publicată pentru obiectul dat, participarea a 16 operatori economici nu denotă îngrădirea cărorva drepturi ale ofertanților.

... afișează tot conținutul

Termen de garanție .
pentru Achiziție
28.10.2024 15:40

Rugam autoritatea contractanta sa modifice termenul de garantie pentru construcția acoperișului 5 ani conform legislatiei in vigoare din Codului Urbanismului 2024 RM Sectiunea 3 Garantie ART.225 punct 1 prevede 1) Termenul de garanție este de 5 ani și începe să curgă de la data recepției la terminarea lucrărilor !!!

... afișează tot conținutul

Răspuns:

30.10.2024 11:45

Bună ziua, respectați cerințele caietului de sarcini.

... afișează tot conținutul

Sursa de finanțare.
pentru Achiziție
28.10.2024 15:14

Care este sursa de finațare?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

28.10.2024 16:31

Bună ziua, oferta d-voastră nu depinde de proveniența sursei de finanțare, prin urmare, întrebarea nu este relevantă. Dacă aveți întrebări aferente caietului de sarcini, cu drag Vă vom răspunde la ele.

... afișează tot conținutul

Sursa de finanțare.
pentru Achiziție
28.10.2024 15:30

Operatorul economic are tot dreptul de a se interesa care este sursa de finanțare a lucrărilor date , deoarece e un volum de lucru foarte mare antreprenorii nu pot investi banii in obiecte care au finanțe virtuale și zero garanții !!! Rugam A.C. să răspundă întrebării RELEVANTE : Care este sursa de finanțare a lucrărilor date ???

... afișează tot conținutul

Răspuns:

30.10.2024 11:45

Finanțare complementară.

... afișează tot conținutul

Fatada
pentru Achiziție
28.10.2024 17:50

Intrebare referitor la caietul de sarcini, Fatada, la punctul 43, la codul de resurse CF10A k=0,6 si anume: " Tencuieli exterioare driscuite, pe zidarie de caramida sau beton 1,5 cm grosime, executate manual, cu mortar de ciment-var M 50-T pentru sprit si mortar de var-ciment M 25-T pentru grund si stratul vizibil in cimp continuu" lipseste ZIDARUl. Sa-l excludem si noi sau e o eroare?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

31.10.2024 09:34

Bună ziua, utilizați toate resursele care sunt prevăzute în programul de deviz pentru codul acestei lucrări, absența resursei ZIDAR este o eroare tehnică.

... afișează tot conținutul

Fatada
pentru Achiziție
28.10.2024 21:47

p.44 CF50B Tencuieli de 5 mm grosime, executate manual, cu amestec uscat pe baza de ipsos, la pereti si pereti despartitori, preparare manuala a mortarului.--стен сухой смесью " Knauff "
26531021008131 Amestec uscat "Knauff "
2952240004021 Mixer electric
Lipseste manopera. Cum de procedat-de inclus dupa norme ?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

31.10.2024 09:34

Bună ziua, utilizați toate resursele care sunt prevăzute în programul de deviz pentru codul acestei lucrări, absența resursei Tencuitor este o eroare tehnică.

... afișează tot conținutul

Catre Autoritatea Contractanta
pentru Achiziție
28.10.2024 21:53

Imobilul dat este inclus in registrul imobilelor istorice?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

30.10.2024 14:59

Imobilul Căminului nr.1 al USM este parte componentă a Nucleului Istoric al Chișinăului, inclus cu nr.308 în Registrul monumentelor RM ocrotite de Stat, aprobat prin Hotărîrea Parlamentului RM nr.1531/1993.

... afișează tot conținutul

Experiența similară
pentru Achiziție
29.10.2024 07:02

Declarație privind experienţa similară (minim 3 obiecte finalizate în
ultimii 3 ani de activitate), anexa nr. 12, dintre care, să existe cel puțin
un contract de lucrări similare a cărui valoare să nu fie mai mică de
75% din valoarea viitorului contract sau valoarea cumulată a tuturor
contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală cu sau mai
mare decît valoarea viitorului contract. vă rugăm să indicați de unde ați luat așa o formulare în condițiile în care legea achizițiilor publice prevede următoarele la art.22 : a) lista lucrărilor similare executate în ultimii 5 ani, însoţită de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări, în care să se conțină cel puțin un contract de lucrări similare a cărui valoare să nu fie mai mică de 75% din valoarea viitorului contract sau valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală cu sau mai mare decît valoarea viitorului contract. Certificările de bună execuție indică beneficiarii, indiferent dacă aceştia sînt autorităţi contractante sau clienţi privaţi, valoarea, perioada şi locul execuţiei lucrărilor şi precizează dacă au fost efectuate în conformitate cu normele profesionale din domeniu şi dacă au fost duse la bun sfîrşit;?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

30.10.2024 15:20

Bună ziua. Stimate operator economic, aveți dreptate în parte ceține de anexa nr. 12. Cu toate acestea, înainte de atribuirea contractului de achiziţii publice/acordului-cadru, cu excepţia situaţiei contractelor subsecvente atribuite în executarea unui acord-cadru, autoritatea contractantă solicită ofertantului clasat pe primul loc după aplicarea criteriului de atribuire să prezinte documente justificative actualizate prin care să demonstreze îndeplinirea tuturor criteriilor de calificare şi selecţie. În cazul dat, vor fi 3 obiecte finalizate în ultimii 3 ani de activitate.

... afișează tot conținutul

Termen de garantie !!!
pentru Achiziție
31.10.2024 09:05

Rugam autoritatea contractanta sa modifice termenul de garantie pentru construcția acoperișului 5 ani conform legislatiei in vigoare din Codului Urbanismului 2024 RM Sectiunea 3 Garantie ART.225 punct 1 prevede 1) Termenul de garanție este de 5 ani și începe să curgă de la data recepției la terminarea lucrărilor !!!

... afișează tot conținutul

Răspuns:

04.11.2024 09:16

Bună ziua, merge voraba de acoperiș, prin urmare se impune un termen de garanție mai mare. Respectați cerințele documentrației de atribuire.

... afișează tot conținutul

Monument de arhitectură
pentru Achiziție
31.10.2024 22:04

Dragă autoritate contractantă,odată ce cunoașteți ca Imobilul Căminului nr.1 al USM este parte componentă a Nucleului Istoric al Chișinăului, inclus cu nr.308 în Registrul monumentelor RM ocrotite de Stat,el este monument de arhitectură istorică și aș fi fost bine să solicitați in anunț să participe companii cu astfel de experiență,de oarece așa ar fi fost corect…ca cerința obligatorie să solicitați doar companiile care au executat în ultimii 3-5 ani astfel de lucrări, ca să nu depunem o contestație pe cazul dat va îndemnăm sa va auto sesizați și să includeți acest punct obligatoriu în anunțul de participare,mulțumesc anticipat

... afișează tot conținutul

Răspuns:

04.11.2024 09:10

Bună ziua. În caz de intenționați să depuneți o ofertă la procedura dată, respectați cerințele documentației de atribuire. Ceea ce sugerați d-voastră este o măsură restrictivă.

... afișează tot conținutul

Experiența similară
pentru Achiziție
01.11.2024 14:53

Buna ziua, vă rugăm să indicați care experiență se va considera similară: Construcția de acoperișuri și/sau de fasade?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

04.11.2024 09:16

Bună ziua. Experința similară ce vizează ambele domenii.

... afișează tot conținutul

Participanți

Lucrări de reparație a acoperișului și fațadei cu schimbarea tâmplăriei căminului nr. 1 a Universității de Stat din Moldova, str. Tighina 2, mun. Chișinău. 9,549,404.84 MDL
15/11/2024 14:39
4,975,942.52 MDL
Ofertă refuzată
18/11/2024 12:27
5,645,026.20 MDL
Ofertă refuzată
17/11/2024 18:24
7,077,482.96 MDL
Ofertă refuzată
15/11/2024 15:40
7,147,257.10 MDL
18/11/2024 10:12
7,153,121.52 MDL
18/11/2024 12:36
8,003,824.89 MDL
18/11/2024 12:14
9,200,000.00 MDL