Extinderea retelei de alimentare cu apa in s. Zaicana
suma planificată 9,147,270.00 MDL
Valoare | CPV | Titlu achiziției | Cantitate | Livrare |
---|---|---|---|---|
9,147,270.00 MDL | 45200000-9 | Extinderea retelei de alimentare cu apa in s. Zaicana | 1 Bucata |
20.11.2024 - 30.12.2025 s. Zaicana r. Criuleni |
Buna ziua. Va rugam respectuos sa prelungiti termenul de depunere. 2 saptamini e prea putin
Sa facut
Organizarea vizitelor la șantier pentru depunerea ofertelor respectă prevederile Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice, în special în ceea ce privește egalitatea de tratament a ofertanților și transparența procedurii de achiziție? Măsurile de vizitare ar trebui organizate simultan pentru toți participanții, cu participarea proiectantului care poate răspunde la întrebări. Astfel de cerințe generează suspiciuni cu privire la procedura de achiziție
organizarea vizitei in șantier este prevăzută cu scopul de a face cunostintă cu proiectul de execuție în scopul neadmiterii apariției cheltuielilor suplimentare nejustificate și a face cunoștință cu volumul de lucru real pentru a nu elabora oferte din oficiu și in procesul de lucru unii executori menționeaza ,,nu am crezut că este așa volum de lucru, am consultat google maps și credeam că execut rețele pe câmpie''
poz.24 SD19B - Robinet apa tip FI-FE cu sfera, D=1/2, verificati cantitatea - 246 buc. pentru 72 conectari
72
Stimata AC,in DS publivata de dvs sectiunea a 6-a art 98 se stipuleaza expres urmatoarele: Garanția de bună execuție a contractului, dacă părțile agreează, se constituie din: 1) rețineri succesive din plata cuvenită pentru facturile fiscale înaintate, cu efectuarea transferului sumei respective pe un cont special deschis de către operatorul economic, pus la dispoziția autorității contractante, la o bancă licențiată, agreată de ambele părți; 2) rețineri succesive directe din plata cuvenită pentru facturile fiscale înaintate; 3) transfer pe contul autorității contractante. Va rugam frumos sa ramineti in cimpul legal si sa nu modificati abuziv cerintele catre Antreprenori indicind doar o singura modalitate de plata a garantiei de buna executie. Lucrarile se vor executa etapizat si plata lor la fel,dar in acest timp Antreprenorul trebuie sa blocheze resurse financiare integrale la dvs pe cont..... Este un motiv vadit de a contesta documentatia de atribuire daca nu modoficati cerintele abuziv modificate de catre dvs.
(8) La achiziţia de bunuri, lucrări și servicii, autoritatea contractantă va cere ca ofertantul să prezinte, la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie a acestuia. Garanţia de bună execuţie se returnează de către autoritatea contractantă la momentul executării integrale a contractului de achiziții publice.
(9) Autoritatea contractantă va indica în documentația de atribuire cerinţele faţă de emitent, forma, cuantumul şi alte condiţii de bază ale garanţiei de bună execuţie a contractului.
Buna ziua, Termenul de valabilitate a ofertei va fi de 60 sau 90 zile?
în anunțul de participare este menționat
p. 23 Criterii de evaluare: raport pret-calitate.
Intrebarea: In ce baza veti face evaluarea ofertelor dacap.24 tabelul de evaluare nu include parametrii de evaluare?
sunt in proces astăzi vor fi publicate
p.11 termeni de executie: 8 luni pina 31.07.2025, termenul de valabilitate a contractului 31.12.2025.
Intrebarea: care va fi modalitatea de achitare in anul 2024, respectiv anul 2025?
Procedura de licitatie va dura 1-1.5luni pina la semnarea contractului de achizitioii, luna ianuarie - februarie cu timp nefavorabil de executare a lucrarilor.
Intrebarea: se va modifica termenul de executie?
termenul de execuție nu se modifică
In anunt este indicat 60 si 90 zile. Care este termenul corect va rog sa raspundeti?
60 zile remediem
Va rog sa stipulati expres privitor la garantia de BUNA executie si posibilitatea de : RETINERI SUCCESIVE DIN VALOARE FACTURII.
ne cerem scuze dar va fi necesar în momentul semnarii contractului de transferat la contul AC.
(8) La achiziţia de bunuri, lucrări și servicii, autoritatea contractantă va cere ca ofertantul să prezinte, la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie a acestuia. Garanţia de bună execuţie se returnează de către autoritatea contractantă la momentul executării integrale a contractului de achiziții publice. (9) Autoritatea contractantă va indica în documentația de atribuire cerinţele faţă de emitent, forma, cuantumul şi alte condiţii de bază ale garanţiei de bună execuţie a contractului.
Stimata AC aveti perfecta dreptate cind raspundeti cu un asemenea argument legal.
dar omiteti a citi corect ce scrie acolo si anume ca se cere garantia de buna executie,or in ceea ce ati expus dvs nu trateaza forma de constituire a garanriei bancare de buna executie,ci doar necesitatea emiterii ei,or in ceea ce am expus noi anterior legea spune expres formele de constituire exacte si neimpartite asa cum dvs manipulati cerintele.
va rugam frumos sa fiti onesti si de buna credinta.
Stimate potențial executor a lucrărilor. AC are obligația de a executa proiectul în proporție de 100% în timpul oportun menționat în anunț ceea ce denotă faptul că este obligat să întreprindă măsuri pentru a excuta lucrările la nivel. Pentru asta legiuitorul a introdus criterii. Valoarea proiectului este mare desigur avem nevoie de garanții. Legea este lege și trebuie să o respectăm. Garanția trebuie să fie conform anunțului.
Poz1 tipul Hidrantului?
Hidrant, D=80 mm, h=1000 mm
Poz.59 КЦП1-15-1(0,27 m3) sau КЦП2-15-1(0,27 m3)?
КЦП1-15-1(0,27 m3)
Poz.72 Beton B15 sau B20?
B20. Pentru informare - voi solicita certificat confirmatoriu a calității betonului în momentul executării proiectului, mai mult ca atît voi preleva probe în momentul livrarii betonului care va fi expertizat până la semnarea procesului de verbal de recepție finală.
Poz 40 Tipu la capac?
Capacul din material compozit. Teren necarosabil
Poz.42 Beton B15 sau B20?
B20(Pentru informare - voi solicita certificat confirmatoriu a calității betonului în momentul executării proiectului, mai mult ca atît voi preleva probe în momentul livrarii betonului care va fi expertizat până la semnarea procesului de verbal de recepție finală.)
Poz1 tipul Hidrantului?
Poz.61 КЦП1-15-1(0,27 m3) sau КЦП2-15-1(0,27 m3)?
Poz.74 Beton B15 sau B20?
1- Hidrant, D=80 mm, h=1000 mm. 2- КЦП1-15-1(0,27 m3). 3 - B20(Pentru informare - voi solicita certificat confirmatoriu a calității betonului în momentul executării proiectului, mai mult ca atît voi preleva probe în momentul livrarii betonului care va fi expertizat până la semnarea procesului de verbal de recepție finală.)
Caiet de sarcini 2-2?
Poz.42 Beton B15 sau B20?
B20(Pentru informare - voi solicita certificat confirmatoriu a calității betonului în momentul executării proiectului, mai mult ca atît voi preleva probe în momentul livrarii betonului care va fi expertizat până la semnarea procesului de verbal de recepție finală.)
Privind Evaluarea ofertelor, Cum va fi evaluate ofertele cu valoarea «anormal scazuta» ? Actualmente unii antreprenori scad K la manopera pina la 40-50 h/om. Care este coeficientul la manopera cu care a fost verificat devizul de cheltuieli redat in Raportul de verificare?
Cum vor fi evaluate ofertele cu coeficientul la manopera scazut ?
mai revizuiti anuntul de participare pct.21 - conditii speciale