Uleiuri și lubrifianți
suma planificată 1,170,000.00 MDL
În caietul de sarcina sunt indicate anumite mărci comerciale astfel încât se limitează propunerea ofertelor alternative, exemplu LOT 1 nr. d/o 2 RENOLIT care este marca comerciala a producătorului FUCHS, la fel ca și ambalajul, vă rugăm să faceți o revizuire a anunțului de participare pentru a înlătura toate caracterele restrictive și dreptul de a participa nu doar mărcile comerciale indicate in anunț.
Buna ziua.
1. La poziția nr. 2 se exclude denumirea ”RENOLIT”
2. La poziția nr. 7 se exclude denumirea ”Fuchs gleitmo”
3. Poziția 2 se modifică în următoarea redacție: Clasa NLGI 2, ISO 6743 - ISO-L-XC(F)DEB-2, DIN 51502-KP2N-30, MAN 284 Li-H2, MB APPROVAL 265.1
4. Poziția 7 se modifică în următoarea redacție: Clasa NLGI 2, DIN-KPFHC 2K-40
Ce parametri de aur are shel și nu are acelas Fuchs ? Sau Moțul ? Sau Luqui Molly German ?
La troleibuzele AKSM, VDL, Skoda, Van Hool și Solaris se utilizează pentru compresoare ulei sintetic de calitate premium pe bază de PAO, conceput pentru utilizarea în compresoare de aer cu palete, cu mai multe etape și șurub. Compresoarele funcționează în condiții dificile de funcționare, la umiditate ridicată, praf, schimbări de temperatură.
Cu caracteristicele tehnice:
1. Grad de viscozitatea ISO - 46;
2. Viscozitate cinematică la 40 0C – 46 mm2/s;
3. Viscozitate cinematică la 100 0C – 7,7 mm2/s;
4. Indice de vîscozitate – 135;
5. Densitatea – 843 kg/m3;
6. Punctul de aprindere – 2350C;
7. Punctul de curgere - -450C;
8. Separarea apei – 10 min;
9. Stabilitatee la oxodare cu bombă rotativă – 2200 min.
Asa dar pentru a va demonstra încă doară ca trucați licitația prin limitarea concurenții vă arătăm direct la alt producător de troleibuze din Belorusia MAZ care nu de alta dar este acelas MAN după cum urmează in ХИММОТОЛОГИЧЕСКАЯ КАРТА ТРОЛЛЕЙБУСА atenționăm producător Belarus cu vânzări în Europa și Rusia recomandă pentru troleibuzele produse смазочные материла după ГОСТ detaliat ca exemplu Основные марки, сезонность применения Смазка Литол-24 ГОСТ 21150-2017.При температуры ниже 30 °С: Лита ТУ 38.101.1308-90; ЗИМОЛ ТУ 38 iar ca analog la aceste produse producatorul de troleibuze scrie Дублирующие марки, сезонность применения Смазки по спецификации MIL-G—10924 C; Shell Retinax F; При температуры ниже 30 °С: Texaco Starfak Low Temp Grease EP.
După cum urmează AKsM din Chișinău sunt foarte pretențioase și au nevoie doar de produse Fuchs și Shell ( producători SUA).
Pentru a prelungi durata de viață a pieselor de schimb la troleibuzele pe care le deținem, solicităm uleiuri și lubrifianți de calitate corespunzătoare recomandată de producătorul agregatelor în cauză!
Nu încercați sa va eschivați în primul rând e foarte simplu de aflat ce înseamnă PAO și în al doilea rând nu doar Shell are așa ceva mai mult cu atât ca sa va demonstrăm facem copy paste a unui producător german: RAVENOL RHV SAE 20W-60 – полностью синтетическое моторное масло, разработанное на основе эстеров и полиальфаолефинов ПАО для современных бензиновых двигателей. Произведено исключительно по рецептуре «PAO Ester» и соответствует тесту на сдвиг по ASTM D6278 по отсутствую потери вязкости. După cum vedeți PAO nu este ceva exclusiv produs de Shell ! Licitație trucată !
Bună ziua!
Pentru compresoare la troleibuze pe care le avem în gestiune se utilizează ulei sintetic de calitate premium pe bază de PAO, conceput pentru utilizarea în compresoare de aer cu palete, cu mai multe etape și șurub..
Cu următoarele caracteristici tehnice:
1. Grad de viscozitatea ISO - 46;
2. Viscozitate cinematică la 40 0C – 46 mm2/s;
3. Viscozitate cinematică la 100 0C – 7,7 mm2/s;
4. Indice de vîscozitate – 135;
5. Densitatea – 843 kg/m3;
6. Punctul de aprindere – 2350C;
7. Punctul de curgere - -450C;
8. Separarea apei – 10 min;
9. Stabilitatee la oxodare cu bombă rotativă – 2200 min.
Dvs cred ca sunteți cei mai deștepți și restul prosti, deci dacă spre exemplu camioanele și tehnică grea vine cu recomandări ca doar ulei de la uzina trebuie procurat păi doar doar ulei marca Mercedes sau Volvo sau Scania se cumpără ? În România mai practic toate licitațiile se câștigă de grupul Lukoil pentru autobuze și troleibuze cu atât mai mult suntem siguri ca parcul de autobuze nu procura ulei ISUZU sau ulei Solaris. Licitație trucată cu favorizarea anumitor mărci comericale!
Buna ziua. S-a inițiat actualizarea documentelor de atribuire
Buna ziua, vă rugăm să ne scrieți pentru care model de punte de tracțiune se va utiliza uleiurile: RABA sau ZF ?
Buna ziua! Model de punte de tracțiune ZF.
Buna ziua, urmare a prevederilor legii 131/15 cit si HG 669 privind achizitii publice, in urma aplicarii principiului concurentei, se interzice aplicarea denumirilor de produse la achizitiile publice, cu atit mai mult unul din criteriu de atribuire a specificatiilor tehnice. Solicitam aplicarea prevederilor legale pentru pozitia in cauza, asfel elimenarea tara producator cit si DENUMIREA MARCII pentru utilajul solicitat, caz contrar vom fi nevoieti sa depunem plingeri la ANSC cit si la Consiliul Concurentei al RM, pentru solutionarea litigiului in cauza.
Buna ziua. S-a inițiat actualizarea documentelor de atribuire
Bună ziua. Vă rugăm să clarificați, în cazul dacă vă oferim produsele de origine europeană, se vor accepta fișele tehnice (TDS) și fisele cu date de securitate a produsului (MSDS) in calitate de Certificate de conformitate/calitate?
Buna ziua. Produsul urmează a fi certificat de o instituție acreditată
TU 38.40158142-95 nu este standard. T U din rusa inseamna tehniceskoe uslovie si nici cum standard!
Buna ziua. Se prezumă ca standardul cel puțin să corespundă TU 38.40158142-95
TU 38.40158142-95 nu este standard. T U din rusa inseamna tehniceskoe uslovie si nici cum standard!
Bună ziua! Caietul de sarcini este elaborat în conformitate cu recomandările producătorului agregatelor la care urmează a fi folosite uleiurile indicate.
TU 38.40158142-95 nu este standard. T U din rusa inseamna tehniceskoe uslovie si nici cum standard!
Conform punctului 15 din anunțul de participare, produsele analogice nu se admit.
TU 38.40158142-95 nu este standard. T U din rusa inseamna tehniceskoe uslovie si nici cum standard!
Bună ziua! Conform fișei chimotologice a troleibuzului de model AKSM-321(321-000000.000-2012MHL), pentru compresorul de model (AKB-0,3-1-321) este recomandat folosirea uleiulrilor și lubrifianților SHELL.
TU 38.40158142-95 nu este standard. T U din rusa inseamna tehniceskoe uslovie si nici cum standard!
La troleibuzele AKSM, VDL, Skoda, Van Hool și Solaris se utilizează pentru compresoare ulei sintetic de calitate premium pe bază de PAO, conceput pentru utilizarea în compresoare de aer cu palete, cu mai multe etape și șurub. Compresoarele funcționează în condiții dificile de funcționare, la umiditate ridicată, praf, schimbări de temperatură.
Cu caracteristicele tehnice:
1. Grad de viscozitatea ISO - 46;
2. Viscozitate cinematică la 40 0C – 46 mm2/s;
3. Viscozitate cinematică la 100 0C – 7,7 mm2/s;
4. Indice de vîscozitate – 135;
5. Densitatea – 843 kg/m3;
6. Punctul de aprindere – 2350C;
7. Punctul de curgere - -450C;
8. Separarea apei – 10 min;
9. Stabilitatee la oxodare cu bombă rotativă – 2200 min.
TU 38.40158142-95 nu este standard. T U din rusa inseamna tehniceskoe uslovie si nici cum standard!
Bună ziua!
Uleiurile se vor utiliza la următoarele compresoare cu șurub:
AKB - 0,3 -1.321;
ATMOS LE 25;
BRQ4/10/35TFH.
lichid parbriz - iarna, vara?
iarna - -20. -30, -5??
Bună ziua!
Lichid parbriz: vara, iarna -20
TU 38.40158142-95 nu este standard. T U din rusa inseamna tehniceskoe uslovie si nici cum standard!
Buna ziua. S-a inițiat actualizarea documentelor de atribuire
Conform Legii in viguare a RM, cit si legii 131/15 cit in pricipiul liberei concurente se inderzice de a solicitarea unui anumit tip de produs, totodata examind documentatia dmv-stra se solicita ulei si lubrificant de o anumita marca LITOL 24, 18 kg, SHELL GADUS S5, etc.
Prin urmare este lezat pricipiul liberei concurente, precum alte companii nu pot participa cu produse de calitate, dar sub alta marca comerciala, intuim ca licitatia in cauza este facuta doar sub dilerul oficial a acestor produse.
Prin urmare solicitam schimbarea produsului din specificatia tehnica pentru a da posibilitatea altor agenti aconomici de a participa, multumim
Buna ziua. S-a inițiat actualizarea documentelor de atribuire
Conform Legii in viguare a RM, cit si legii 131/15 cit in pricipiul liberei concurente se inderzice de a solicitarea unui anumit tip de produs, totodata examind documentatia dmv-stra se solicita ulei si lubrificant de o anumita marca LITOL 24, 18 kg, SHELL GADUS S5, etc. Prin urmare este lezat pricipiul liberei concurente, precum alte companii nu pot participa cu produse de calitate, dar sub alta marca comerciala, intuim ca licitatia in cauza este facuta doar sub dilerul oficial a acestor produse. Prin urmare solicitam schimbarea produsului din specificatia tehnica pentru a da posibilitatea altor agenti aconomici de a participa, multumim
Buna ziua. S-a inițiat actualizarea documentelor de atribuire
TU 38.40158142-95 nu este standard. T U din rusa inseamna tehniceskoe uslovie si nici cum standard!
Lot 1
Lubrifiant - Lubrifiant multifuncțional (450ml):
Unguent - Unguent multifuncțional pe bază de săpun complex de litiu pentru aplicații de lungă durată. Protecție bună la coroziune, stabil termic și mecanic.
Consistența NLGI 2; ISO 6743 ISO-L-X-CDEB-2; DIN 51502 KP 2 N-30/ KP 2 P-30; Pe bază de ulei Mineral; Viscozitatea 170 mm2/s; Punctul de cădere ˃2500C; MAN 284 Li-H2; MB APPROVAL 265.1.
Unguent - Unguent auto cu caracteristici și proprietăți anti-uzură și antioxidante ridicate, rezistență suficientă la apă și stabilitate mecanică optimă:
Rulmenți pentru motoare electrice; Temperatură -40 …110°C; Consistenta NLGI 1/2; DIN 51502 KF1/2K-30; Viscozitatea 40°C – 98…102; Viscozitatea 100°C – 9…10.5; Punctul de cădere 1800C…1870C.
Unguent - Unguent multifuncțional pe bază de grafit;
Nivelul de performanță DIN KFP2K-30 | ISO-L-XCCFB 2; Consistenta NLGI 2; Pe bază de ulei Mineral; Temperatură -30 …140°C.
Lubrifiant - Lubrifiant pentru lubrifierea rulmenților cu role și alunecării, glisierelor, îmbinărilor, electromotoarelor, ansamblurilor mecanice din orice industrie la sarcini, viteze și temperaturi de funcționare moderate:
Temperatură -40 …120°C; Consistenta NLGI 2; ISO-L-XDCHA 2; DIN 51502 K2K-40; Punctul de scurgere 1980C.
Unguent - Unguent 1-13, pentru funcționarea la temperaturi ridicate, este utilizat pentru lubrifierea unităților de frecare de rulare și alunecare ale mecanismelor și mașinilor, motoarelor electrice, butucilor roților auto:
Consistenta NLGI 3; Condițiile tehnice conform standard TU 38.40158142-95.
Unguent - Pastă rezistentă cu lubrifianți solizi albi și adecvată pentru sisteme de distribuție progresive:
Consistenta NLGI 2; DIN 51502 – KPFHC 2K-40; Temperatură -45 …130°C; Punctul de cădere ˃1800C.
Antrifriz - Lichid de răcire:
G12 (-35°C); VW TL 774D; Interval de temperatură de la -35°C.
Lichid parbriz - Soluție de iarna pentru parbriz (-20 0C)
Lot 2
Unguent- Unguent pe bază de litiu, pentru lubrifierea rulmenților cu role și motoare electrice, cu următoarele caracteristici tehnice:
Consistenta NLGI – 2; Sintetică; Penetrația 265-295; Punctul de picurare – 2600C; Vâscozitatea uleiului de bază 400C – 100; Vâscozitatea uleiului de bază 1000C – 14; Intervalul de temperatură – (-50…150)0C.
Ulei - Ulei sintetic ISO VG 46, care este conceput pentru utilizarea în compresoare cu șurub, cu patele și altele:
Grad de viscozitatea ISO - 46; Viscozitate cinematică la 40 0C – 46 mm2/s...44 mm2/s; Viscozitate cinematică la 100 0C – 7,2 mm2/s...7,85 mm2/s; Indice de vâscozitate – 127...137; Densitatea – 836 kg/m3... 849 kg/m3; Punctul de aprindere – 2300C... 2640C; Punctul de curgere - -450C...-540C.
Lot 3
Ulei -Ulei de transmisie multifuncțional pe bază de minerale:
Gradul de vâscozitate SAE 80 W90; Nivelul de performanță API GL5.
Ulei - Uleiul de compresor KS-19 pe baza uleiuri cu sulf:
Vâscozitate de 19 mm/s la 100 °C; Vâscozitate cinematică la 100°C - 18...22 mm2/s; Densitate la 20°C ≤905 kg/m3; Indicele de vâscozitate ≥92; Punct de aprindere - 260°C; Punct de curgere -15°C.
Ulei - Ulei transmisie TAD-17:
Gradul de vâscozitate SAE 80 W90; Nivelul de performanță API GL5.
Ulei - Ulei hidraulic mineral - GIDRO R:
Densitatea la 20°C – 0,840...0,869; Viscozitate cinematică la 100 0C – 4,786...4,810 mm2/s; Punct de aprindere – 180...186°C; Punct de curgere -40...45°C.
Ulei - Ulei industrial I-20 (И-20):
Tip de ulei- minerală; ISO L-HM; Viscozitate cinematică la 40 0C – 29...35 mm2/s; Punct de aprindere – 200°C; Punct de curgere -15°C; Fără aditivi.
Ulei - Ulei industrial I-40 (И-40):
Tip de ulei- minerală; Viscozitate cinematică la 40 0C – 61...75 mm2/s; Punct de aprindere – 220°C; Punct de curgere -15°C; Densitatea ≤ 900 kg/m3; Fără aditivi.
Ulei - Ulei de motor universal M-8:
Tip de ulei- minerală; Gradul de vâscozitate - SAE 20; Viscozitate cinematică la 100 0C – 7,5...8,5 mm2/s; Punct de aprindere – 207°C; Punct de curgere -25°C;.
TDS este fisa tehnica a produsului MSDS este fisa de securitate a produsului ceea ce e clar ca buna ziua ca nu sunt certificate!
Buna ziua. Produsul urmează a fi certificat de instituție acretitată