Termoizolarea exterioară a pereților și renovarea acoperișului grădiniței de copii din s.Ulmu r-nul Ialoveni
suma planificată 4,028,180.00 MDL
Valoare | CPV | Titlu achiziției | Cantitate | Livrare |
---|---|---|---|---|
4,028,180.00 MDL | 45200000-9 | Termoizolarea exterioară a pereților și renovarea acoperișului grădiniței de copii din s.Ulmu r-nul Ialoveni | 1 Bucata |
22.11.2024 - 30.12.2025 s.Ulmu |
Buna, ce modificari au fost facute
Buna ziua. La care modificari va referiti.
Reiesind din anularea procedurii de licitatie anteriore și republicarea anuntului cu termenul limită la data de 5 noiembrie, am dedus că cel mai porbabil s-au operat anumite modificări. Astfel, am dori să cunoștem dacă sunt modificări față de licitația care urma să se desfășoare pe data de 30 noiembrie, și dacă da, care sunt acestea. Mulțumesc
Criteriul de atribuire, care nu s-a putut redacta
Am facut solicitare pentru vizita santier, răspuns nu am primit, să mai facem o solicitare, s-au răspundeți la prima?
Buna ziua. Vizita pe santier va avea loc la data de 23.10.2024, ora 10:00 , Primaria Ulmu. Vă rugăm respectuos solicitarile trimiteți pe poșta electronică indicată în anunț.
Stimata autoritate contractanta rugam sa nu limitați Operatorii economici sa participe la aceasta licitatie totuși ati depus acest concurs pe platforma publica!!
Rugam sa clarificati cerinta pe care ati solicitato,
Vizita la șantier solicitările sa trimiteți pe posta electronica asta cum care este motivul de ce trebuie sa transmitem solicitările ce scop urmăriți?
Evidenta participanților care urmează sa depuie oferta la licitatia data??
Rugam transparenta maxima totuși sunteti persoane responsabili de bani publici!
Nu favorizați pe nimeni fiti corecti fata de toată lumea dacă doriți sa faceți economie de niște bănuți sa primiți oferte de preț cu preturi reale la ziua de azi dar nu spalatura de bani oficiala!!!
Suntem toți oameni pina urma!
Rugam clarificare acestei cerinte abuzive!!!
Bună ziua. Stimați Operatori economici, am solicitat conform răspunsului de la intrebarea de mai sus să se trimită solicitarea pe poșta indicată în anunț deoarece posta de pe platformă este a unei persoane care nu mai face parte din grupul de achiziții. Referitor la ”motivul de ce trebuie sa transmitem solicitările ce scop urmăriți?” - nu urmărim nici un scop. Vizita la șantier și familiarizarea cu proiectul de execuție în perioada clarificărilor este un criteriu privind eligibilitatea operatorilor economici. Din lipsa de timp a primarului, care are mai multe proiecte și sarcini s-a convenit ca vizita să fie într-o singură zi pentru a face cunostință cu proiectul tehnic și vizita pe șantier. Certificatul de vizită îl pute-ți obține și în ziua vizitei. Vă așteptăm cu drag să participați.
Am facut solicitare pentru vizita santier pe posta din anunt, răspuns nu am primit!
Buna seara. Vizita va avea loc pe data de 25.10.2024, ora 10.00.
In devizul 2-1-1 ,pozitia nr. 29 ,53 -lipseste norma la cornier.
In devizul 2-1-2 ,pozitia nr. 26 ,42 -lipseste norma la cornier.
In devizul 2-1-3,pozitia nr. 30 ,46 -lipseste norma la cornier.
In devizul 2-1-4,pozitia nr. 38 -lipseste norma la cornier, pozitia 9- CK 26B -balustrada de protectie -B2 , in resurse balustrada BI-1 , din ce material este balustrada. Pozitia 21 in descriere marca mortar M 150 -T, dar in resurse mortar marca M-100 ,cum este corect .
In devizul 2-1-5,pozitia nr. 31 ,47 -lipseste norma la cornier.
Multumesc .
Consumul de resurse la cornier il gasiti in formularul nr.1: deviz nr.2.1.1-poz.45, deviz nr.2.1.2-poz.34, deviz nr.2.1.3- poz.38, deviz nr.2.1.4-poz.30, deviz nr.2.1.5-poz.39. Balustrada de protectie B1si B2 se confectioneaze din metal. Deviz nr.2.1.4 poz.21 la stratul suport de protective se foloseste mortar-ciment M100.
Solicităm excluderea cerinței de vizitare obligatorie a obiectului cu ulterioara prezentare a procesului verbal în cadrul procedurii. Prin prisma Art. 18 LP 131/2015, Autoritatea contractantă este limitată în aplicarea criteriilor de calificare și selecție iar solicitarea Procesului-verbal al vizitei la obiect depășește cadrul legal existent. Considerăm că astfel de solicitare contravine principiilor de reglementare a relaţiilor privind achiziţiile publice prevăzute de Art.7, lit. c) -asigurarea concurenţei şi combaterea practicilor anticoncurențiale în domeniul achiziţiilor publice- și limitează accesul operatorilor economici la procedura de achiziție, care din motive obiective nu au posibilitatea să se deplaseze sau să se prezinte la obiect pentru a obține acest proces-verbal. Vă mulțumim pentru înțelegere. Plus la aceasta și se exclude evidenta OE care urmează sa participe!!!
Conform pct. 14 din Documentația standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări prevede că autoritatea contractantă are obligația de a asigura accesul ofertantului/ofertanților să viziteze amplasamentul lucrării de construcție sau obiectul supus proiectării în scopul elaborării ofertei pentru participare la procedura de atribuire a contractului de achiziție publică de lucrări sau procedura de atribuire a contractului de achiziție publică de servicii de proiectare și de lucrări. Autoritatea contractantă este obligată de a-și exercita atribuția de a oferi o asemenea posibilitate agentului economic. Urmează de menționat faptul că pornind de la menirea vizitei obiectului care ar permite ofertanților elaborarea unei oferte în deplină cunoștință de cauză, cu privire la împrejurările de fapt (la teren) a obiectului, aceasta conditie nu Este excesiva, ci corespunde și bunelor practici international. Asa dar vizita în teren se încadreaza în normativele legii 131/2015.