Lucrări de replanificare a subsolului IMSP IMU din str.T.Ciorbă, nr. 1
suma planificată 6,475,185.00 MDL
Valoare | CPV | Titlu achiziției | Cantitate | Livrare |
---|---|---|---|---|
6,475,185.00 MDL | 45200000-9 | 1.Lucrări de replanificare a subsolului IMSP IMU din str.T.Ciorbă, nr. 1 | 1 Bucata |
01.11.2024 - 31.12.2025 str.Toma Ciorbă, 1 |
Buna ziua, rugam sa explicati ce anume se solicita prin certificari de buna executie? Ce anume trebuie sa prezinte operatorul economic?
Buna ziua, respectivele certificări (recomandari) indică beneficiarii, indiferent dacă aceştia sunt autorităţi contractante sau clienţi privaţi, valoarea, perioada şi locul execuţiei lucrărilor şi precizează dacă au fost efectuate în conformitate cu normele profesionale din domeniu şi dacă au fost duse la bun sfârşit (documentatia standart pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări, pct.38). Se prezinta certificat (recomandare) eliberat de beneficiarul lucarilor.
Buna ziua, va rog sa publicati caietul de sarcini in format Word. Multumesc.
Buna ziua, caietul de sarcini in Word a fost incarcat.
Rugam sa plasati documentatiea de proiect ,pentru a putea intelege mai bine complexitatea lucrarilor
Buna ziua, partea arhitectura a proiectului a fost incarcata. Alte informatii relevante o sa obtineti la vizita obiectului.
buna ziua, va rog sa ne spuneti cum a fost calculat termenul de executare 60 de zile? doar importul utilajului de ventilare dureaza de la 60 de zile.
Buna ziua, termenul de executare a fost calculat reiesind din volumul lucrarilor precum si consumul de muncă al muncitorilor-constructori care se determină conform normelor de deviz pentru lucrări de construcţii, montaj şi reparaţii-construcţii, h-om; (volum lucari, ore muncitor). In termnul dat este inclusă toată perioada necesara pentru a finaliza lucrarile de replanificare a subsolului.
spuneți, vă rog, cetrificatul de la Mcabinet corespunde cerinței date?
Corespunde.
Spuneți, vă rog, ce se presupune ca „Specificații de preț ”?
Anexa nr. 2 la Contractul din DOCUMENTAŢIA STANDARD pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări?
Anexa nr.2 la contract, Specificatii de pret, contine Denumirea lucrarilor, cantitatea, suma totală și termenul de executare.
Buna ziua, normele de deviz nu prevad durata pentru importul utilajului, cum am mentionat mai sus durata privind utilajul incepe de la 60 zile, rugam sa ajustati termenul pentru executarea contractului luind in vedere toate circumstantele. Multumesc
Buna ziua, termenul de executare a lucrarilor a fost modificat la 90 zile, urmăriți modificările în anunțul de participare atașat.
Rugam sa palsati tot proiectul -nu doar palnu sublsolului ,care nu este relevant - -sunt mai multe necalritati ,Care este problema de plasat proiectu????
Documentele de proiect au fost încărcate pe platformă.