Achiziție - Materiale de construcții și articole conexe

Achiziție I.Î. Centrul de Excelență în Securitatea Frontierei

Informație generală

Materiale de construcții și articole conexe
610,510.00 MDL
perioada de clarificari
ocds-b3wdp1-MD-1727353084224

Euro-gard metalic


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Da
limba: Romana

publicată
26/09/2024 15:23
clarificări
06/10/2024 15:30
depunere
13/10/2024 15:00
deschidere oferte
14/10/2024 15:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 26/09/2024 13:06
Trezoreria de Stat

suma planificată 610,510.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare Pas minim CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare Deschidere oferte Link Public
610,510.00 MDL 6,105.10 MDL 44100000-1 Sârmă ghimpată Zn
D -2x1,80mm (minim 5460 ml)
440 Bucata 22.10.2024 - 31.12.2024
str. Suceava 1
2024-10-14 15:00:00
44100000-1 Panou Optima H-2,0m L-2,5m D-4,1mm zincat
Stâlp zincat 60х40x1,2mm
L-2,6m
728 Bucata
44100000-1 Stâlp zincat 60х40x1,2mm
L-2,6m
730 Bucata
44100000-1 Capac 60x40 mm sur 730 Bucata
44100000-1 Element de fixare. Standard zincat 2920 Bucata
44100000-1 Suport zincat pentru prinderea sarmei ghimpate 730 Bucata
44100000-1 Elemente de fixare
(bulon, piuliță, șaibă)
1460 Bucata

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
caiet de sarcini nou.pdfbiddingDocumentsAchiziție-27/09/2024 08:19Descarca
anunt de participare nou corectat.pdfbiddingDocumentsAchiziție-27/09/2024 08:10Descarca
caiet de sarcini nou corectat.pdfbiddingDocumentsAchiziție-27/09/2024 08:10Descarca
anunt de participare.pdfbiddingDocumentsAchiziție-26/09/2024 15:23Descarca
caiet de sarcini.pdfbiddingDocumentsAchiziție-26/09/2024 15:23Descarca
duae.docbiddingDocumentsAchiziție-26/09/2024 15:23Descarca
documentatia standard.docxbiddingDocumentsAchiziție-26/09/2024 15:23Descarca
declaratie_ro.docbiddingDocumentsAchiziție-26/09/2024 15:23Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Termen de livrare
pentru Achiziție
26.09.2024 18:30

Înțeleg pe deplin preocupările legate de termenul de livrare. Având în vedere desfășurarea licitației pe 13.10.2024 și timpul necesar pentru înregistrarea la trezorerie, consider că o modificare a termenului este justificată.

Propunerea de a diviza livrările este o soluție viabilă. Astfel, putem livra jumătate din comandă până la 31.10.2024, iar restul până la 30.11.2024.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

27.09.2024 08:14

Termenul de livrare este modificat pînă la 15 noiembrie 2024 pentru livrarea cantității totale.

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcina
pentru Achiziție
26.09.2024 18:40

In caietul de sarcina publicat este notata suma de 610510,00 lei Inclusiv TVA, pe platforma, aceasta suma este fara TVA.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

27.09.2024 08:17

Este efectuată corecția a prețului estimativ în caietul de sarcini conform anunțului de participare. Valoarea estimată este de 610510.00 lei fără TVA.

... afișează tot conținutul

Deviz de cheltuieli
pentru Achiziție
27.09.2024 16:44

„Deviz de cheltuieli”, ce fel de document este acesta pentru procedura de achizitie bunuri?

... afișează tot conținutul

Condiţiile prezentării ofertelor
pentru Achiziție
27.09.2024 14:29

Articolul 65. Condiţiile prezentării ofertelor (4) Prezentarea ofertei presupune depunerea într-un set comun a propunerii tehnice, a propunerii financiare, a DUAE și, după caz, a garanției pentru ofertă. Solicitam respectuos sa modificati Anuntul de participare conform legii 131/2015.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

27.09.2024 16:50

Toate informatiile solicitate se depun intr-un singur set, conform cerintelor impuse din pct.16 al anuntului de participate impreuna cu prezentatea ofertei

... afișează tot conținutul