Achiziție - Gimnaziul Bahmut. Reparația acoperișului sălii de festivități.

Achiziție CONSILIUL RAIONAL CALARASI

Informație generală

Gimnaziul Bahmut. Reparația acoperișului sălii de festivități.
208,001.34 MDL
desemnare câștigător
ocds-b3wdp1-MD-1727251493228

Gimnaziul Bahmut. Reparația acoperișului sălii de festivități.


Achiziție de valoare mică
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
25/09/2024 11:16
clarificări
30/09/2024 10:00
depunere
03/10/2024 11:00
deschidere oferte
03/10/2024 11:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 25/09/2024 08:55
Trezoreria de Stat

suma planificată 208,001.34 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
208,001.34 MDL 45200000-9 Gimnaziul Bahmut. Reparația acoperișului sălii de festivități. 1 Metru patrat 08.10.2024 - 31.12.2024
Biruintei nr.1 bl.1

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
202409251111_Anunț gimnaziul Bahmut.signed.pdfbiddingDocumentsAchizițieAnunț gimnaziul Bahmut25/09/2024 11:16Descarca
202409251113_Declarație privind confirmarea identității.docbiddingDocumentsAchizițieDeclarație privind confirmarea identității25/09/2024 11:16Descarca
202409251113_Documentația standard lucrări.docxbiddingDocumentsAchizițieDocumentația standard lucrări25/09/2024 11:16Descarca
202409251112_Caiet de sarcini gim.Bahmut.pdfbiddingDocumentsAchizițieCaiet de sarcini gim.Bahmut25/09/2024 11:16Descarca
202409251112_Formularul desfășurat Acoperișul gim.Bahmut.pdfbiddingDocumentsAchizițieFormularul desfășurat Acoperișul gim.Bahmut25/09/2024 11:16Descarca
202409251112_Cerere de participare.docxbiddingDocumentsAchizițieCerere de participare25/09/2024 11:16Descarca
202409251113_Declarație de eligibilitate.docxbiddingDocumentsAchizițieDeclarație de eligibilitate25/09/2024 11:16Descarca
202409251113_Declarație privind valabilitatea ofertei.docxbiddingDocumentsAchizițieDeclarație privind valabilitatea ofertei25/09/2024 11:16Descarca

Persoană de contact

Clarificări

cerinte
pentru Achiziție
27.09.2024 20:48

stimata autoritate contractanta suntem o companie cu experienta vasta, dar care nu detinem Avizul AST, in aceste conditii solicitam respectuos de a revizui conditiile de participare si a exclude aceasta cerinta, ori potrivit legii privind achizitiile publice, Avizul nu este obligatoriu, doar la discretia grupului de lucru.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

30.09.2024 10:18

Avizul pentru participarea la licitațiile publice de lucrări, în special în domeniul construcțiilor și instalațiilor din domeniul public, este un document esențial care atestă capacitatea și competența tehnică a unei companii de a executa lucrările solicitate în cadrul unei proceduri de achiziție publică. Rolul și importanța acestui aviz sunt determinate de asigurarea faptului că ofertanții respectă cerințele legale și tehnice, dispun de personal calificat și de resursele necesare pentru a duce la bun sfârșit lucrările, în conformitate cu standardele prevăzute de legislație. Prin urmare, avizul are următoarele roluri: 1. Validarea competenței tehnice: Avizul confirmă că operatorul economic dispune de resursele umane și materiale pentru a efectua lucrările de construcții și instalații. 2. Conformitate legală: Acest document certifică faptul că operatorul economic respectă legislația națională în domeniul construcțiilor și instalațiilor, având toate autorizațiile necesare. 3. Reducerea riscurilor: În cadrul unei licitații, avizul asigură autoritatea contractantă că executantul va respecta cerințele de siguranță, calitate și durabilitate în realizarea lucrărilor. De asemenea, respectarea acestei cerințe asigură transparența și corectitudinea procedurii de licitație, protejând atât interesele beneficiarilor, cât și pe cele ale ofertanților. În acest context, considerăm că includerea acestui aviz în documentația de licitație este esențială pentru asigurarea unui proces competitiv și echitabil, precum și pentru garantarea calității lucrărilor ce urmează a fi executate. Prin urmare, pentru constatarea datelor de calificare în cadrul procedurilor de achiziție publică, operatorul economic va prezenta documentele eliberate de autoritățile competente, stabilite de autoritatea contractantă. În cadrul procedurilor de achiziție publică, în funcție de obiectul achiziției publice și de tipul procedurii alese, autoritatea contractantă are obligația de a stabili, pentru fiecare procedură în parte, criteriile de calificare și selecție, precum și documentele-suport prevăzute de legislația în vigoare, necesare pentru a fi prezentate de către operatorii economici. Astfel, având în vedere cele menționate, vă rugăm să luați în considerare solicitarea grupului de lucru și să prezentați avizul pentru participarea la licitațiile publice de lucrări din domeniul construcțiilor și instalațiilor.

... afișează tot conținutul

Participanți

Gimnaziul Bahmut. Reparația acoperișului sălii de festivități. 208,001.34 MDL
02/10/2024 08:49
190,824.48 MDL
Ofertă acceptată