Reparația claselor inclusiv Cancelaria, la LT “Vasile Alecsandri “, str.Toma Ciorba 11, or.Călărași
suma planificată 783,000.00 MDL
Valoare | CPV | Titlu achiziției | Cantitate | Livrare |
---|---|---|---|---|
783,000.00 MDL | 45400000-1 | Reparația claselor inclusiv Cancelaria | 1 Bucata |
25.07.2019 - 31.08.2019 str.T.Ciorba 11 |
Caietul de sarcini este intocmit foarte dubios, va rugam sa explicati necesitatea tencuielilor la tavan, finisarea inclusiv vopsirea, apoi montarea tavanelor de tip armstrong? Va rugam sa revizuiti caietul de sarcini, aceste tipuri de lucrari sunt incluse pentru a majora suma de deviz, va rugam sa atasati si raportul de verificare a devizului, pentru a putea contesta atit caietul de sarcini, cit si persoana care verificat acest deviz.
În caietul de sarcini e clar specificat că lucrările menționate de dumneavoastră se aplică nu la tavan dar la riglele de beton armat care se află sub nivelul ferestrelor...era bine dacă efectuați o vizită la obiect și clarificați toate întrebările...
Buna ziua, va rugama sa ne explicati conform caror normative s-a calculat termenul de executare, este inteles faptul ca dorinta dstra este ca pina la revenire copiilor din vacanta sa fie finisate lucrarile, dar analizind caietul de sarcini, si tinind cont de fatpul ca lucrările nu vor putea fi incepute mai devreme de 01.08.2019, si asta in cazul cind totul decurge fara contestatii sau alte retineri, tehnologic nu este posibil sa fie executate intr-un termen atiti de scurt, deoarece tencuiala din mortar ciment nisip, asa cum e prevazuta in caietul de sarcini necesita timp de uscare, exact si celelalte opretaiuni? Sau, lucrarile sunt deja executate si urmeaza doar a fi actate, sau ati impus acest termen pentru a limita numarul participantilor la procedura? Va rugam sa explicati cele expuse mai sus prin argumente tehnologice sau sa revizuiti termenul de executare a lucrărilor care ar corespunde executarii lucrărilor conform cerintelor stipulate in caietul de sarcini. Va multumim, anticipat!
Buna ziua, venim cu mici concretizări. Termenul a fost indicat greșit din neatenție dar și din lipsa experienței, cât privește lucrările..ele nu sunt nici începute, nici executate. Termenii vor fi modificați.
La Poz.171 din caietul de sarcini solicitati 8 intrerupatoare, mai jos la poz.172 solicitati 26 de rame? In toate capitolelele Pereti folositi poz.CF52B care prevede tencuirea tavanelor, cu ce scop s-a folosit aceasta pozitie, daca exista poz.CF50B pentru pereti? Pentru a majora artificial suma de control? Devizierul sau evaluatorul sigur sunt atestati? Va rugam sa revizuiti, deoarece acest deviz pare a fi "umflat".
La poziția 172 sunt incluse pozițiile 170 și 171 deoarece se grupează câte 2 prize plus prizele existente care vor fi utilizate...Vă invităm la obiect...
Poz. 31 prevede inclusiv plinte din lemn, insa la poz.32 solicitati plinte din PVC. Din poz.31 de exclus plintele din lemn?
În urma consultării cu divizierul referitor la poziția CF52B, la capitolul pereți, s-a folosit din eroare mecanică, ceia ce nu influiențeză suma finală cu +/- 3-5% din costul total al lucrărilor, ceia ce este admisibil.
Plintele de lemn sunt o resursă care se regăsește în poziția CG36B, insă ea nu acoperă plinta din PVC de facto, inclusiv coturi interne, externe, mufe de conexiune și capete. În procesul verbal de îndeplinire al lucrărilor al companiei desemnată câștigătoare sa va exclude resursa dată...
Vă rugăm respectuos să nu mai folosiți cuvine dubios, umflat...veniți studiați obiectul, suntem dispuși să vă oferim posibilitatea de a compara caietul de sarcini cu lucrările care urmează a fi executate...
Vrem sa mentionam faptul ca cuvintul folosit in textul de mai sus, nu este un cuvint dubios, dar iata faptul ca la poz.176 nu ati indicat norma de deviz la muncitor care a fost aplicat in devizul de evaluare, pare a fi dubios, or, pentru evaluarea corecta si tratament egala al tuturor ofertantior, cerinta trebuie sa fie unica pentru toti. Intrebare: Cum veti evalua ofertele daca unii ofertatnti vor folosi la aceasta pozitie 1h iar altii 10; 20 s.a.m.d? Nu considerati ca ar fi corect sa fie stipulat in caietul de sarcini numarul de ore prevazut de divizier? Va rugam sa indicati norma de deviz din devizul evaluat!
Poziția 176 la care vă referiți este o normă aplicativă care se calculează per bucată, și este individuală (ofertanții, antreprenorii își calculează pe internul companiei prețul per bucată și nu ține de resursele normei de deviz). Această poziție presupune coborârea nivelului dar nu modificarea sistemului antiincendiar.
Din cele expuse mai sus la poz.176 ofertanții vor oferta prețul per bucat, evaluarea se va efectua cost/bucată și nu resursele care se vor regăsi în poziția dată. Norma 176 este o normă aplicativă și nu se regăsește în normele de deviz și nu include resurse cu norme fixe.
La solicitările d-vstră faceți trimiteri la normele legale și în mod repetat vă invităm să faceți cunoștință cu obiectul care urmează a fi reparat...și pentru că e o procedură transparentă ăn cadrul vizitei o să aveți posibilitatea să faceți cunoștință și cu raportul de evaluare...
Termenul de executare nu a fost modificat. Deci care totusi e raspunsul la prima intrebare?
Cât privește termenul de executare nu poate fi modificat peste 31.08.2019, deoarece procesul de studiu trebuie început în termen...cu regret nu dispunem de spații adăugătoare pentru a oferi posibilitatea ca lucrările să se desfășoare în timpul anului școlar. Punem accent pe operativitatea în execuție a ofertanțiolor... cu siguranță cu specialiști buni se reușesc lucruri frumoase, calitative și în timpul stabilit...