Procedura de achiziții este realizată sub incidența actului normativ: Regulamentul cu privire la achizițiile publice de valoare mică aprobat prin Hotărârea Guvernului Republicii Moldova nr. 870/2022 din 14.12.2022
suma planificată 325,000.00 MDL
Obiectul achiziției este servicii de deservire, dar în anexa 23 este indicat servicii de reparație a echipamentului bancar și a cântarelor, totuși e nevoie de servicii de deservire (curățarea, setarea și calibrarea) a echipamentului sau doar de servicii de reaparație?
Serviciile de reparație necesită costuri suplimentare precum piesele de schimb necesare, însă în documentele anexate la achiziția dată nu este indicat ceva despre ele, puteți clarifica acest lucru?
Bună ziua, Î.S. Poșta Moldovei vă sugerează să analizați Anexa nr.1 unde au fost detaliate toate serviciile solicitate.
Punctul 9 din anexa 1 pagina 1 nu e clar, puteți specifica vă rog regimul prestarii serviciilor, de luni până vineri de la 8 la 17, sau ce regim aveți în vedere?
Bună ziua, Î.S. Poșta Moldovei vă comunică că, intervențiile operative necesită a fi efectuate în timp de 3 ore în orice timp de zi de luni până duminică de la 08.00-17.00.
Ținând cont că lotul 2 se referă la mijloacele de măsurare care fac obiectul prezentei achiziții, reparația mijloacelor de măsurare se face strict în încăperi specializate, ceea ce presupune că fiecare reparație presupune ridicarea și transportarea cântarului la service centru specializat, astfel rog adăugarea punctului dat în cerințe
Bună ziua, Î.S. Poșta Moldovei solicită respectuos să revedeți Anexa 23 unde veți găsi punctul menționat cu privire la deplasare.
Pentru a putea executa lucrări de deservire a echipamentelor de numărat bancnote și cântare sunt necesare certificatele de la producătorul mărfii, care atestă calificarea corespunzătoare a angajaților prestatorului de servicii pentru executarea serviciilor date, rog să fie adăugat punctul dat la cerințe.
Bună ziua, Î.S. Poșta Moldovei vă comunică, că fiecare operator economic care participă la procedura de achiziție a serviciilor de deservire a echipamentelor de numărat bancnote și cântare, conform anunțului de participare nr. 40, este obligat să prezinte declarația privind personalul de specialitate propus pentru implimentarea contractului și declarația privind lista principalelor livrări/prestări efectuate în ultimii 3 ani de activitate. Reșind din cele menționate, declarațiile solicitate atestă calificarea corespunzătoare a angajaților agentului economic.
Serviciile de reparație necesită costuri suplimentare precum piesele de schimb necesare, însă în documentele anexate la achiziția dată nu este indicat ceva despre ele, puteți clarifica acest lucru?
Bună ziua, Î.S. Poșta Moldovei vă comunică, că operatorul economic prezintă costul pentru serviciul de deservire tehnică însă în cazul apariției necesității înlocuirii unei piese, beneficiarul va solicita prețul pentru aceasta și va decide dacă echipamentul va fi reparat.
Totuși dorim să concretizăm referitor la întrebarea de mai sus cu piesele de schimb, în situația în care operatorul economic se deplasează de exemplu la ocnița pentru a efectua reparația unui cântar și se depistează necesitatea înlocuirii unei piese de schimb și vă comunică prețul acesteia, dar dvs. refuzați reparația echipamentului dat, atunci se va emite factură cu costul deplasării lei/km și costul intervenției la fața locului. Ca rezultat al exemplului menționat, sugerăm să fie introdus în caietul de sarcini și costul intervenției, care ar implica în anumite situații ridicarea echipamentului și transportarea acestuia în service centru, cât și returnarea lui la locația dvs..
Bună ziua, Î.S. Poșta Moldovei vă comunică că echipamentele care vor necesita raparației vor fi transportate de către specialiștii Întreprinderii la sediul prestatorului.