Achiziție - lucrări publice pentru instalarea rețelei de apeduct pentru irigarea spațiilor verzi, str. Florilor colț cu str. M. Costin

Achiziție Pretura sectorului Rascani

Informație generală

lucrări publice pentru instalarea rețelei de apeduct pentru irigarea spațiilor verzi, str. Florilor colț cu str. M. Costin
1,300,000.00 MDL
desemnare câștigător
ocds-b3wdp1-MD-1724934307541

lucrări publice pentru instalarea rețelei de apeduct pentru irigarea spațiilor verzi, str. Florilor colț cu str. M. Costin


COP
cel mai bun raport calitate-preţ
Licitiație electronică: Da
limba: Romana

publicată
29/08/2024 15:48
clarificări
05/09/2024 14:53
depunere
08/09/2024 14:53
deschidere oferte
09/09/2024 15:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 29/08/2024 12:50
Trezoreria de Stat

suma planificată 1,300,000.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare Pas minim CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare Deschidere oferte Link Public
1,300,000.00 MDL 13,000.00 MDL 45200000-9 lucrărilor publice pentru instalarea rețelei de apeduct pentru irigarea spațiilor verzi, str. Florilor colț cu str. Miron Costin, mun. Chișinău lucrări 1 Metru pe ora 11.09.2024 - 31.12.2024
str. Kiev, 3
2024-09-09 15:00:00

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
caiet de sarcini sistemul de irigare.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție- caiet de sarcini sistemul de irigare29/08/2024 15:48Descarca
anunț de participarebiddingDocumentsAchiziție- anunț d participare29/08/2024 15:48Descarca
caiet de sarcini rețea exterioară de apeduct.signed.pdfbiddingDocumentsAchizițiecaie de sarcini rețea exterioară de apeduct29/08/2024 15:48Descarca
declarație irigarea.signed (1).pdfbiddingDocumentsAchiziție- declarație 29/08/2024 15:48Descarca
documentația standard irigarea.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție- documentația standart29/08/2024 15:48Descarca
formularul standard irigarea.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție- formular standart29/08/2024 15:48Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Referitor la certificat ISO
pentru Achiziție
30.08.2024 15:27

Buna ziua, referitor la certificat ISO, in caz de asociere, firma care depune documentele la licitatie nu are certificat ISO dar in schimb firma care se asociaza pentru licitatie are certificat ISO, Se permite?
Sau trebuie firma care participa la licitatie sa aiba documentul ISO? ori nu are importanta?
multumesc anticipat!

... afișează tot conținutul

Răspuns:

02.09.2024 09:38

Certificarea ISO demonstrează angajamentul unei organizații față de calitate și excelență. Obținerea acestui certificat confirmă faptul că organizația respectă cele mai înalte standarde internaționale și se angajează să ofere produse sau servicii de înaltă calitate, astfel firma care depune documentele urmează să prezinte Certificatul ISO sau Manualul Calității.

... afișează tot conținutul

Anunt de participare
pentru Achiziție
02.09.2024 17:05

Explicati Va rog, la punctul 16. din anuntul de participare, subpunctul 10. se solicita Informatii generale despre ofertant. In ce mod se cere aceasta informatie? In documentatia standart nu este asa formular, iar aceasta informatie deja este inclusa in DUAE. Care este sensul solicitarii, dublarii acestei informatii?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

03.09.2024 14:31

Informația solicitată poate fi inclusă în DUAE sau prezentată în formă liberă (scrisoare).

... afișează tot conținutul

Documentatia sandart
pentru Achiziție
02.09.2024 17:23

In doc. standart art.38 punctul 1. este indicat: o lista a lucrarilor executate si finaisate in ultimii 5 ani
ori in anuntul de participare se cere indicarea lucrarilor din ultimii 3 ani. Totusi pentru ce perioada trebuie de confirmat experienta?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

03.09.2024 09:07

pentru 3 ani

... afișează tot conținutul

Documentatia standart
pentru Achiziție
02.09.2024 17:27

In doc. standart art.40 punctul 1. Cerinte diferite fata de anuntul de participare

... afișează tot conținutul

Răspuns:

03.09.2024 14:31

informațiile urmează sa fie prezentate conform cerințelor expuse în anunț

... afișează tot conținutul

Proiect
pentru Achiziție
02.09.2024 20:08

Luand in consideratie, asa factori cum ar fi amplasarea geografica a trerenului care urmeaza a fi irigat(cotele geodezice), cantitatea aspersoarelor, duzelor si numarul valvelor indicate in caietul de sarcini. Operand niste calcule simple, putem spune ca vom avea un consum total de aproximativ 4400 l/min, raportat la numarul de zone, primim un consum mediu de 4400/23= 191.3 l/min. Din experienta, in multe cazuri, furnizorul de apa nu poate asigura asa un debit. Chear daca avem asigurat asa un debit de 191 m/min prin teava cu diametrul interior de 57 mm, apa va trece cu viteza de 1,25 m/s. Cea ce este peste limita admisibila de 0,55-1 l/s pentru retelele exterioare cu diametrul de la 50 mm la 63 mm. Prin urmare se pune la indoiala functionarea sistemului de irigare propus spre implementare. Se recomanda revizuirea proiectului, cu cresterea diametrului conductei sau cresterea numarului de zone. Alfel se pune inrebarea despre utilizarea rationala a banilor publici.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

03.09.2024 14:31

Lucrările urmează sa fie executate strict în conformitete cu proiectul care a fost avizat de verificatori

... afișează tot conținutul

caiet de sarcini
pentru Achiziție
02.09.2024 21:34

Care este sensul la apometru cu d40 sa folosim restul armaturilor cu diametru de 50 mm?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

03.09.2024 14:58

La executarea lucrărilor se va solicita să fie respectat proiectul de execuție și caietul de sarcini

... afișează tot conținutul

Participanți

achiziționarea lucrărilor publice pentru instalarea rețelei de apeduct pentru irigarea spațiilor verzi, str. Florilor colț cu str. Miron Costin, mun. Chișinău 1,300,000.00 MDL
08/09/2024 12:59
913,652.73 MDL
06/09/2024 15:54
1,212,351.02 MDL