Achiziție - Achizitionarea unui ascensor nou pentru pasageri bolnavi, lucrari de demontare a ascensorului vechi

Achiziție IMSP Spitalul Clinic Municipal de Ftiziopneumologie

Informație generală

Achizitionarea unui ascensor nou pentru pasageri bolnavi, lucrari de demontare a ascensorului vechi
650,000.00 MDL
activ
ocds-b3wdp1-MD-1562331140641

Achizitionarea unui ascensor nou pentru pasageri bolnavi, lucrari de demontare a ascensorului vechi, elaborarea proiectului , montarea, reglarea , punerea in funcțiune


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Da
limba: Romana

publicată
05/07/2019 16:03
clarificări
25/07/2019 07:52
depunere
28/07/2019 07:52
deschidere oferte
29/07/2019 15:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 05/07/2019 12:52
Trezoreria de Stat

suma planificată 650,000.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare Pas minim CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare Deschidere oferte Link Public
650,000.00 MDL 6,500.00 MDL 42400000-0 achiziționarea unui ascensor nou 1 Kilogram pe metru cub 01.08.2019 - 30.09.2019
Grenoble 147
2019-07-29 15:00:00

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
scmf doc standard ascensor.pdfbiddingDocumentsAchizițiescmf doc standard ascensor.pdf05/07/2019 16:03Descarca
scmf anunt achiz ascensor.pdfbiddingDocumentsAchizițiescmf anunt achiz ascensor.pdf05/07/2019 16:03Descarca
scmf duae ascensor.pdfbiddingDocumentsAchizițiescmf duae ascensor.pdf05/07/2019 16:03Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Clarificari
pentru achiziționarea unui ascensor nou pentru pasageri bolnavi
13.07.2019 12:08

În vederea asigurării respectării art.7 lit.c), h) și k), a art.15 alin.1 lit.e) și art.15 alin.2 lit.a) și b) din Legea
Nr.131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice (cu modificările ulterioare), a pct.21 din Hotărârea
Guvernului Nr.667 din 27.05.2016 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la activitatea grupului de
lucru pentru achiziții (cu modificările ulterioare), în temeiul art.35 din Legea Nr.131 din 03.07.2015,
solicităm să examinați oportunitatea ajustării la normalitate a următoarelor criterii de eligibilitate:
1. Termenul de livrare și instalare: 40 de zile din momentul semnării contractului;
2. Probarea experienței similare prin prezentarea unui contract similar, cu acordarea priorității
ascensorului spitalicesc cu uși de trecere deschidere automată.
Criteriile subminează larga participare a operatorilor economici specializați și pot fi interpretați ca
favorizare a unui producător, în contradicție cu prevederile art.37 din Legea Nr.131/2015 și alte
prevederi legale.
Termenul minim de livrare și instalare a unui ascensor ar constitui 60 de zile (a se vedea Clarificarea Dvs
la licitația publică electronică din 13 iunie curent: https://achizitii.md/ro/public/tender/21008635/).
Solicitarea de probare a experienței prin prezentarea unui contract similar, cu acordarea priorității
ascensorului spitalicesc cu uși de trecere, de asemenea, reduce posibilitatea participării operatorilor
economici la unul singur.
De asemenea, reieșind din profilul instituției (instituție medico-sanitară publică) și destinația
ascensorului (”ascensor nou pentru pacienți bolnavi”), pentru a spori eficiența utilizării banilor publici,
recomandăm revizuirea dotărilor ascensorului cu podea din marmoră artificială și oglindă. Or, gradul de
rezistență la prelucrări cu substanțe biodistructive a suprafețelor din marmoră artificială nu este mai
sporit decât al linoleumului special.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

18.07.2019 17:26

La solicitarea clarificărilor, vă informăm, că termenul de livrare și instalare 40 zile din momentul semnării contractului este un termen rezonabil, raportat la obiectul achiziției. Trimiterea la o procedură precedentă nu este relevantă avînd în vedere faptul, că obiectul achiziției este diferit. În prezenta procedură obiectul achiziției este procurarea și punerea in funcțiune a unui ascensor, dar nu a 2 unități ca și în cazul procedurii precedente care a fost anulată.Totodată, vă informăm, că probarea experienței similare este un criteriu de selectare a potențialului ofertant întrodus prin prisma pct..14 a Documentației standard alăturate. Specificația tehnică a obiectului achiziției nicidecum nu determină o marcă, model, anume care să reducă posibilitatea participării operatorilor economici

... afișează tot conținutul

termenii
pentru Achiziție
19.07.2019 14:15

Buna ziua. Va informam, ca termenul de executarea este foarte strict. Termen normal pentru producerea ascensorului este 5-7 saptamini, livrarea si devamarea - 1 saptamina, instalarea 1 ascensor - 2 saptamini. In total - aprox. 60 de zile. Există motivele pentru un termen atât de scurt, sau perioada contractului poate fi de până la 60 de zile? aducem aminte ca data trecuta ati acceptat argumentarea.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

23.07.2019 07:53

La solicitarea clarificărilor înaintate Vă informăm , că la elaborarea documentației licitației, a fost întrodus termenul de livrare și instalare: 40 de zile din momentul semnării contractului, ca fiind un termen rezonabil raportat la obiectul achiziției, ținînd cont și de faptul că operatorului economic îi revine obligația de a pune în funcțiune un ascensor, care precum indicați ar dura aproximativ 2 săptămîni.Durata de 60 de zile de la procedura precedentă, logic, ar include cel puțin încă două săptămîni, fapt pentru care termenul a fost prelungit. Procedura privind achiziționarea ascensoarelor a fost anulată deja de 2 ori. Nu suntem în măsură să oferim termene îndelungate pentru executarea unui eventual contract. Cu toate acestea, ținînd cont și de argumentele invocate, vom prevedea în contractul încheiat cu potențialul ofertant cîștigător, termenul de grație de 20 de zile suplimentar la termenul de 40 de zile , pentru executarea contractului.

... afișează tot conținutul

Participanți

achiziționarea unui ascensor nou pentru pasageri bolnavi 650,000.00 MDL
26/07/2019 16:21
624,000.00 MDL
26/07/2019 10:12
625,785.29 MDL